Voit lukea lisää meistä täältä:
Nyt on niin hulppeaa, että tästähän voi tulla jopa kilpailija Lentävää Spagettihirviötä palvovalle pastafarien kirkolle.
pastafarismi.wordpress.com/
mietin vaan, miten salainen se enää on jos ilmoittelee netissä.
Julkinen salaseura.
Ja sitten demooninen?
Oitis liittyisin jos olis wizaardinen. Olen aina halunnut osata vetää kaniinin hatusta…
Tai no, kaniineista tulee pian ongelma jos niitä moni osaisi taikoa, ainakin australiassa on niin joskus käynyt.
Jos seura tekee matkoja australiaan ja pääsee huokealla liittymistarjouksena alan heti juttuun.
Muuuten haen tuettua lomaa thaimaaseen…meneeköhän läpi se? Satasen omavastuu, ei paha.
[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]
Tavallaan olet oikeassa.
En noista henkimaailman jutuista mitään tajua ja en haluakkaan tajuta.
Siinä mielessä pahoittelen, että jos olet tosissasi asiasi kanssa, turha minun sitä pilkata.
Lienet oikeassa omalla kohdallasi ja tiedä vaikka suuremminkin.
Tai kaikenlaiseen uskovat ovat oikeassa omalla kohdallaan.
Se taas että olisin ali-ihminen sinuun verrattuna ei pidä paikkaansa, se on älytön väite.
Ensin ajattelin, että tämä on jonkinlainen parodia jostakin, ja vieläpä kohtalaisen hyvä parodia. Siis samaan tyyliin kuin mainitsemani uskontoja parodioiva Lentävän Spagettihirviön kirkko, joka naama peruslukemilla sanoo olevansa ihan oikea uskonto eikä mikään parodia.
Sitten mieleeni juolahti myös ajatus, että ehkä tämä Demoninen salaseura onkin ihan tosissaan, ja sen takana jonkinlaista psyykkistä problematiikkaa. Jos asia on näin, en tietenkään halua pilkata, vaan suosittelen hakeutumaan jonkinlaisen avun piiriin.
Tähän Demoniseen Salaseuraan en ota kantaa, semminkin, kun en ehtinyt nähdä mitä meni sensuuriin. Noin yleensä ihmisillä lienee kuitenkin täysi oikeus uskoa, mihin uskovat ja perustaa sen pohjalta oma yhteisönsä, kunhan suunnilleen pysytään Suomen lain puitteissa. Onhan mm. se Karhun kansa(Vai mikä se oli?), joka uskoo muinaisiin suomalaisiin pakanajumaluuksiin, ihan virallisesti rekisteröity uskonnollinen yhdyskunta ja aivan kaikessa rauhassa harjoittakoot uskontoaan minun puolestani.
Henkilökohtaisesti olen monestakin ihmisestä(Mm. Räsänen, Turtiainen, Bäckman jne.) sitä mieltä, että ovat ammattiavun tarpeessa, mutta se, että minä ajattelen heidän näkemystensä olevan vääriä, ei vielä riittäne lääketieteelliseksi diagnoosiksi.