[Poistettu erottelua koskeva kysely - Päihdelinkin toimitus]
[Poistettu erotteluohjeita - Päihdelinkin toimitus]
En kuitenkaan suosittele näiden hihattamista, aikamoinen hommakin siinä on ja toimii oraalisesti hyvin kunhan vaan pureskelee.
horkat saa. Kaikki saaneet jossain vaiheessa vaik sanon et “en mä saa” eikä tod. mitää kivoja horkkia ole; kerran itelläni vuosia sit et hyvä jos sohval enää pysty olee ja kädet vapisi ettei saanu juotua. Oli kuumetta 40.3 kainalo-mittaril otettuna ja oisin lähten sairaalaan hyvin nopeest jos ei ois alkanu buranan takia laskemaan. Siitä tulee myös kunnon liivate-siirappia; yök! Enää en vois kuvitellakaan työntäväni suoniini mitään tuollaista liisteriä; parempi syötynä kuten ohjees lukee!
[poistettu haitallisen käytön suosittelua - Päihdelinkin moderaattori]
[poistettu haitallisen käytön suosittelua - Päihdelinkin moderaattori]
[poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin toimitus]
Ja ylläoleva on (tai ei se siinä varmaan kauaa pysy mutta oli miten oli) siis sitten se täysin väärä tapa kyhätä näitä. Jos pakko on heittää kaikki rottaa pienempi ränniin, niin suosittelen etsimään tietoa isopropyyliekstraktiosta.
Kun lukee sitä ainesosalistaa niin kaikki varmasti tietävät mihin LIIVATETTA käytetään. Saa hyviä kakkuja ja erilaisia hyytelöitä … Hienosti varmasti vertakin hyydyttää…
EDIT: tietty liivate laitetaan ensin kylmään veteen ja sen jälkeen kuumaan; sen jälkeen taas kylmään kovettumaan koko leivonnainen/kakku/lääke (tehtaalla). 37 astetta niin se voi olla että ei kauhesti kyllä verta jähmetytä, mutta… Hmm… Ihanaa, eläinten luusta tehtyä ruuanvalmistuksessa käytettävää nesteiden kovettamisainetta hihaan… :mrgreen:
Ei siitä tuu liivatetta kun sen osaa oikeen väsätä… turhaan täälä itkette jos että osaa consua väsätä oikeen
Minäkin törmäsin tähän yhtenä kertana, kun kuskasin porukkaa kavereiltaan toisaalle, ja se vaiva, mikä sen napin eteen piti tehdä, että sai eri palaset erilleen, ja kalvot ja kaikki, niin en jumalauta jaksaisi väsätä tuollaista itte, ja täytyy sanoa, ettei se tuntunut yhden missään. Ei sen arvoista ollenkaan.
Mun mielestä se on helppo väsätä, ei mene kuin pari minuuttia. Eikä siitä tule ollenkaan liisteriä vaan ihan normaalia. Se vaan pitää osata tehdä oikein.
^ No, usko unelmiis, mutta ei noista saa täysin liisterittömiä väsättyä, vaikka mitä tekisi ja vaikka kuinka luulisi tietävänsä mitä tekee. Toisekseen Concertoiden ränniin rätkimisessä ei ole hirveästi järkeä. Joo, pärähtäväthän ne nopeammin päähän siten, mutta vaikutus myös lakkaa alta aikayksikön. Hyötysuhde siis paljon huonompi, kuin oraalisesti käytettynä.
Olen vuosikausia väsännyt noita, ja ei siitä kyllä liisteriä tule. Tuli kyllä alkuun, mutta kun olen oppinut oikean tavan väsätä niin ei ongelmia.
Siitä olen kyllä samaa mieltä että consuja ei kannata käyttää iv. Kuten jo mainitsin niin vuosien käyttö takana enkä ole säästynyt fyysisiltä ongelmilta vaan saanut henkeä uhkaavat veritulpat pari kertaa.