Mitä nämä puna listaset bentsot on? Kuuluisi olla rivoa, mutta kreikkalaista. Tuskin nyt ihan kreikan apteektin hyllyltä on tullu
.
Eli alle vastauksia vaa ![]()
Mitä nämä puna listaset bentsot on? Kuuluisi olla rivoa, mutta kreikkalaista. Tuskin nyt ihan kreikan apteektin hyllyltä on tullu
.
Eli alle vastauksia vaa ![]()
Toi on siis “Klonkkua” eli klonatsepiinia niin kuin Suomessa myytävä Rivatrilkin. En nyt oikeastaan ole edes varma mikä on kysymyksesi. Toihan on melko vanha lääke ja ei varmasti ole Kreikan patentoimaa toi Klomatsepiini.
Klonatsepaamia myydään ulkomailla ihan virallisesti Clonotril-kauppanimellä. Sitä en arvaa kyllä sanoa ovatko juuri nuo sinun nappisi ehtaa apteekkitavaraa vai mitä lie väärennöksiä.
Mitä mieltä jengi on näistä? Toimiiko yhtä hyvin kuin Galenikan yms klonatsepaamit?
Itse veikkaan et aivan samaa baskaa, ilmoitteleha jos tullu kokeiltui.
Kokeillut clonotrill 2mg tabuja ja mielestäni ovat heikompi laatuisia kuin galenikan rivotrill 2mg.
Näitä on aina välillä ollut “myynnissä” mutta heikon kysynnän vuoksi enemmän pyörii tuttua galenikan valmistetta.
Se miten paljon klonatsepaamia sisältää on sit toinen juttu. Mutta itse ainakin säännöllisesti käyn laajassa huumeseulassa niin on näkynyt se mitä pitääkin (syönyt nuita galenikan valmisteita).