Heippa,tuolta saunan puolelta ajattelin siirtyä vähitellen tänne.alan olemaan kyllästynyt kaman vetoon,kun huomasin,että ei se maailmasta vetämällä lopu,eikä tällaista elämää voi ylläpitää päätymättä linnaan,hautaan,tai sairaalaan vihannekses.nyt olen ollut koko heinäkuun lista/kaks tramalia päiväs,sillä pääsin eroon panacodista,joka on se mun päämyrkky.mut viikko tramalia ois riittäny vierotukseen…mut menihän se viihteilyks silläkin.nyt alkaa reflat oleen ohi,…onneks en omistanut 9mm,tms,en tiedä olisinko tässä,mulla ainakin tramal reflat on helvetti maanpäällä.ainakin tällä annoksella,ja mä en osaa tiputella,se on aina seinään.
Kovin,…hiljakseltaan ihmiset kirjoittelee tänne kuivuriin,saakohan täällä threadia aikaan laisinkaan? No,ei tässä ajassa oo saunan threadiinkaan kukaan kirjoittanut.mut eiköhän se tästä…päihteetön päivä takana.mä otan a-killan jutuista itelleni sen jutun,“tänään en juo”,mun tapauksessa vedä,huominen on sit huominen.
Hitto kun pelästyin,kun oli kaikki reflat jo ohi,ja sit jäi jäljelle mielettömän pahoina levottomat jalat,joita mulla ei koskaan refloissa oo ollutkaan.mut ilmeisesti ne on menossa ohi,aattelin jo,et vaurioitinko aivojani jotenkin,mut en löytänyt mitään tutkimuksia,et näin ois tällä aineella käyny,et kyl kai se tästä.
Tänäänkään en ottanut
Hei Chrizze!
Tervetuloa kuivaushuoneeseen. Kirjoittelijoiden aktiivisuus vaihtelee täällä. Itse pyrin käymään lukemassa ja kommentoimassa noin 3-4 kertaa viikossa. En siis ihan joka päivä, joskus kyllä sitäkin.
Kyllä täällä on välillä aktiivisiakin threadeja. Vaatii tietty vähintään kahden henkilön osallistumista kirjoitteluun. Enkä laske siihen itseäni. Tärkeää on vertaisten kirjoitukset ja toisten tukeminen sitä kautta. Myös omien ajatusten selkiytyminen. Onnea päihteettömästä päivästä! Se on aina hyvä juttu. Päivä kerrallaan ajattelu on hyvä tapa ja se toimii monen kohdalla.
Ja kun niitä päiviä on vain yksi kerraallaan,…löysin yhen amerikkalaisen,oisko ollu mayo clinic,ni oli todettu tramalin pitkäaikaiskäyttäjillä levottomat jalat oireyhtymää viikko muitten reflojen jälkeen,plus mulla on sellasia “brain zaps”,juttuja,…kuuluu asiaan.tällä käytöllä laskin,et viikko vielä,ni oon iskukunnossa siitä hauska lääke,se tramal,et sillä hoidetaan niitä myös,no eipä ne käytön aikana vaivannutkaan.
Heips ja tervetuloa!
Mä käyn nykyää tääl aika harvoin, ku ei suuremmin mitää kirjoitettavaa ole… Mulla ainakin tuli bentsoista ja muistaakseni tramboistakin pidempiä viekkareita jotka sitten jonain aamuna olivat vain poissa. Xanorista muistan ne matrix-sähärit, jotka kestivät yli ½v ja pelkäsin että joku osa elimistöstä vahingoitunut lopullisesti; onneksi eräänä aamuna ne vain olivat ohi… Kokeile muuten magnesiumia; se auttaa lihaksiin ja mm. suonenvetoon…
Hain lääkäriltä sellasen lääkkeen,kun Pramipexole,yks pilleri,ja levottomat jalat,ja päänsuhinat lähti sillä,lukekaas muuten piruuttaan tuoteseloste,on aika mielenkiintoinen lääke.lääkärikään ei ollu kuullukkaan koko lääkkeestä,mut kirjoitti sitten.en tietenkään voinut kertoa miksi minulla on levotttomat jalat.hyvä lääke muutenkin.
jaahas, levottomista jaloista on ollut aika ajoin täällä kirjoituksia. Onko lääke ok?
On,ja tasaa mielialojakin,…ja mulla vei ton “drug craving” -ilmiönkin jonnekin pois… No,näyttää pelaavan dopamiinireseptorien kans,ni ehkä liittyy siihen.
Onko sillai ok,et kirjoittelen kuivuriin silloin,kun olen kuivilla,ja saunaan,silloin kun olen sortunut? Tiedän,et näin muutamia kertoja varmasti käy
Chrizze, tuo on hyvä jako. Toivotaan, että tuolla periaatteella ei tarvittis olla tältä meidän palstalta poissa.
Toivotaan,mutta paraneminen lähtee tosiasioiden kohtaamisesta,.opiaattien käyttäjät muutaman kerran sortuu,mut sit rakennetaan uudestaan,jos niin käy
Siis tämä jako koskee tietenkin näitä kahta omaa threadiani,joissa kerron omasta senhetkisestä tilanteestani,jos kommentoin jonkun muun tekemistä saunassa,se ei tarkoita,että olen sortunut,…sit tää menis vähän liian vaikeeks seurata ittekkään
Vai mitä mieltä olet, Tuomo? Vai pitääkö laittaa jotain tyyliin ****** Chrizze ei ole sortunut ******
Juu… siis ymmärsin kyllä, että Saunaan kirjottaminen ei tarkoita samaa kuin käyttäminen.
Miten menee tällä hetkellä?
Hyvin,päivä kerrallaan,ja mun mielestä toi Pramipexole - lääke poistaa “drug craving” ilmiötä…joka tapuksessa se rauhoittaa,muutenkin,kuin levottomia jalkoja…mut kävishän se järkeen: huumeiden aiheuttama riippuvuus perustuu siihen,et huumeet laukaisee aivosynapseissa niin ison määrän dopamiinia,että sä et saa sitä luonnollisesti…ja tämä lääke lisää dopamiinin määrää,mutta ei silti millään lailla päihdytä,tms,ei ole “scheduled drug”…no ei oo Tramadolikaan. no,keskustelen omalääkärin kanssa näistä loppukuusta.
Kysyisin,joltain teistä,jolla on kokemusta,mitä käytännössä tapahtuu,jos päättää mennä suljetulle katkolle? Musta tuntuu,että tilanne alkaa vaatimaan sitä.ihan perusjuttuja siis,monen hengen huoneet,saako omaisille soittaa,mitä siellä tehdään,…niin,ja sit se,et vaatiiko tämä hoito kunnalta maksusitoumusta?
Tilanne on nyt se,et kamat loppu toista viikkoa,ja viekkarit ehkä jo pahimman yli,mutta en ole varma,kun ne tuntuu olevan joka kerta erilaiset hiukan.
Lääkkeinä pahimman yli käytän: Catapresan/tizanidin yhdistelmää,se tasaa kylmiä ja kuumia aaltoja,sitten varsinaisena päälääkkeenä Pramipexole,auttaa levottomiin jalkoihin,ja vähän kaikeen muuhunkin.ja sit lopuksi,mutta ei vähäisemmäksi,kasa diapamia,temestaa,tenoxia,opamoxia.et saa tarvittaessa tajun pois kymmeneks tunniks.
Kama jota käytin,oli siis Tramal,…kaksi kuukautta.tällä pääsin panacodista eroon,kun viel tästä,ni hyvä.tämän viekkarit ei satu,eli ei tule halua hakea korjaussarjaa,mut ei tääkään tietysti kivaa oo. No,itte aiheutettu.
Tämä päivä jo entistä parempi,…lääkkeet auttavat kyllä,ikävää vaan,et lääkkeiden väärinkäyttö täytyy lopettaa …käyttämällä muita lääkkeitä. Ny on jo voimaa jopa valvoa,ja tehdä jotain…kyllä se tästä
Tätä menoa olen ensi maanantaina työkunnossa jo…silloin on taistelu voitettu,muttei sotaa,niinkuin eräs täällä minua neuvoi.selvinpäin sitä sitten taistellaan ainakin vuosi,“vieroituksen jälkeisen oireyhtymän” kanssa
en.wikipedia.org/wiki/Post-acute … l_syndrome
Saiko tänne linkittää muuten? No pian nähdään.