2v. subua I.V …nyt 30 päivää kuivilla
.Lopetin seinään.ja tiedän. a Priori,että se on loppu,forever.ei ees mielitekoja,vaik kaverit fixais vieres.Toivon,että kaikki,jotka yritätte,myös onnistutte.se on sen arvoista. ![]()
kommentoida saa.
![]()
Onneks olkoon vaan. Saisit ehkä paremmin vastakaikua Kuivaushuoneessa tms kuin täällä, missä puhutaan alkoholinkäytön lopettamisesta.
voi hitsi,väärä osasto.oon määkin kans. ![]()
Eikö me ollakkaan Kuivasuhuoneessa!
Mutta hyvä C hieno homma! Kuivilla ja kiitollisena?
En tarkoita tätä nyt vittuiluna enkä muutenkaan pahalla. Mulla kaatui ensimmäinen raitistuminen eli n 2 kk kuivilla just tohon liialliseen itsevarmuuteen. Aika vaarallisissa piireissä jos retkahtamisen mahdollisuutta miettii pyörit tällä hetkellä ja annat vetoja väsätä sun naaman edessä saati omassa kodissa. Ihmisiä on erilaisia mutta tässä minun mielipide \ kokemus asiasta.
Moikka Chrizze!!
Lueskelin noita aiempia kirjotuksias ja aika hienoa että olet päässyt kuiville vastoinkäymisistä huolimatta
Oletko pysynyt kuivana? kerro vähän miten on mennyt.
Itellä tuli tänään 1kk täyteen ilman tramalia ja lyricaa, eikä sitä himoa ole ollut, lähinnä mietityttää vierotusoireiden pituus ja kerroitkin että itselläsi auttoi levottomiin jalkoihin tuo pramipexole? käytätkö lääkettä vielä? jos et, niin minkälaista se oli lopettaa? mulla tosiaan tuo oireilu on jatkunut edelleen vaikkakin helpottanut kovasti, enkä ole saanut siihen helpottavaa lääketta senkään vuoksi koska kipuilu/oireilu tutkitaan ensiksi. Onko sinulla runsasta hikoilua? itse hikoilen aivan älyttömästi
ja mietinkin että helepottaako tuo ikinä
oli kylmä taikka kuuma niin hikoilu aivan karseeta. Entäpä unioireet? tosin jos käytät bentsoja vielä niin varmaan ne helpottaa unensaantia? itsellä ei siis käytössä ole kuin escitalopram 20mg/vrk jonka lopetusta aion kokeilla jossain vaiheessa kunhan olo tasaantuu enempi ja voimat siihen riittävät. Veikkaan meinaan että tuokin vaikuttaa vierotusoireiden pituuteen kun muutenkin reseptorit ja välittäjäaineet sekasin aivoissa… käytössäni olisi jalkojen/alaselän kipuiluun/oireiluun napromex tai burana slow ja panadol extend mutta en ole hakenut niitä koska ei nimellistä apua niistä ole…
Olen kiitollinen viestiketjustasi, se antoi taas voimaa ja vaikka kuinka yksinäiseltä tuntuu oireidensa kanssa, niin tuli taas sellainen olo, että en olekkaan yksin ! Kiitos sinulle!
Malibun kommentteja opiaattivieroituksen askeleista kuuntelisin mielelläni myös ![]()
On tämä palsta vaan pirun tärkiä vaikka kovin vähän tänne kirjoitellaan :S
Tänne pitää vaan kirjoitella enemmän, niin tämä homma aktivoituu. Täyttä asiaa on kyllä jutut täällä.