Mä otin viimeksi korva-akupunktiota vuosi sitten katkolla,
mutta ei se vaikuttanut mitenkään. Placeboa vaan, ehkä.
Mutta hei, mäpäs tulenkin mukaan tähän tipattomuus-kelkkaan,
niin kattotaan kuka tipahtaa ekana ilman Antabusta… ![]()
Mä otin viimeksi korva-akupunktiota vuosi sitten katkolla,
mutta ei se vaikuttanut mitenkään. Placeboa vaan, ehkä.
Mutta hei, mäpäs tulenkin mukaan tähän tipattomuus-kelkkaan,
niin kattotaan kuka tipahtaa ekana ilman Antabusta… ![]()
Ok. Palstasta taitaa olla hyötyä, kun huumorin ohessa saa tsempattua toisia.
Selvä lokakuu menossa kalenterin mukaan, vai mitä ![]()
Marraskuussa on hyvä korjailla raittiutta, kun on ollut sopiva tauko.
8.6-31.10 ja en jaksa laskea montako päivää tuohon tulee.
Tässä haaste kaikille Vähättelijöille. Lokakuun loppuun saakka selvinpäin. Saunakaljan saa halutessaan ottaa, koska silloin vielä on selvinpäin.
Ollaan varmaan ainoat vähättelijät jotka on mukana, koska tämä tuli niin yllättäen. Vähättelijöille sopisi varmaan paremmin "tipaton viikko" -strategia, joka alkaisi aina maanantaisin. Saunakaljat (sen yhden ja ainoan) jättäisin senkin tipattoman ulkopuolelle. En mäkään “päihdy” vaikka ottaisin monta, mutta itsekusetustahan se on jos aikoo tipattomalla vetää.
Marraskuusta tulee mielenkiintoinen, jos aiot tuolloin kokeilla kohtuukäyttöä… Kutsuukohan Antabus? ![]()
Luultavasti taas sitten voi kutsua. Mutta jos ei kokeile ottaa kohtuudella, niin ei voi tietää.
Ykkösprioriteetti jos kokeilee, on tosiaan se kohtuus. Alle 10 annosta, tai mikä ikinä se raja onkaan oman krapulan kohdalla, varmistaa ettei seuraavana päivänä ole mikään pakko ottaa tasoittavaa.
Edit: dagen efter…
Menin sitten ja otin perjantaina anisviinaa neljä desiä, ja aamukuuteen mennessä oli hehkuviinipullollinen kadonnut. Nyt sitten krapulaa tasotellessa menee koko viikonloppu vihreää teetä ja hedelmäviinoja kumoten. Eli hävisin pelin “Tipattomassa Lokakuussa”, mutta jatkan kisaa “Eniten tipattomia päiviä lokakuussa” -sarjassa! ![]()
Winstonin ja Korkinkadottajan voitan varmasti, mutta onko muita rohkelikkoja? ![]()
Ihan ok vähentelyä tuokin on, jos lokakuun juopottelu jää yhteen viikonloppuun.
Ihan ok vähentelyä tuokin on, jos lokakuun juopottelu jää yhteen viikonloppuun.
Ei välttämättä jää, jos itseäni on tunteminen. Kunhan jäisi pelkästään viikonloppuihin. Mut kattellaan nyt… Järkyttävän hankalaa tuolla nupissa tämä kuivattelu on, verrattuna Antabuksen komentoon.
Nyt afrikkalainen rap on iskenyt tajuntaani. Ne Neil Blomkampin leffat on mainioita ja Chappie viimeisimpänä nykyajan Pinokkio.
Tässä linkki afrikkalaiseen rapmusaan, jota on leffassa youtube.com/watch?v=ScQuU8457Y8
00:00 DIE ANTWOORD-“Baby’s on fire”
03:55 DIE ANTWOORD-“Beat Boy”
12:14 DIE ANTWOORD-“Cookie Thumper!”
15:35 DIE ANTWOORD-“Enter The ninja”
20:04 DIE ANTWOORD-“Evil Boy”
24:43 DIE ANTWOORD-“Fatty Boom Boom”
28:32 DIE ANTWOORD-"Happy Go Sucky Fucky "
32:44 DIE ANTWOORD-“Never Le Nkemise 1”
35:37 IFANI-“Chocolate & Vanilla (FEAT. BLAKSUGA)”
39:45 PRO KID-“Bhampa”
43:30 ZEDS DEAD-“Rude Boy”
Varsinkin nuo
Enter The Ninja youtube.com/watch?v=cegdR0GiJl4
ja
Cookie Thumper youtube.com/watch?v=qyGIMvHY1WA
ovat hyviä.
Ei välttämättä jää, jos itseäni on tunteminen. Kunhan jäisi pelkästään viikonloppuihin. Mut kattellaan nyt… Järkyttävän hankalaa tuolla nupissa tämä kuivattelu on, verrattuna Antabuksen komentoon.
Joko olo koheni ja antabuks nielty puolen vesilasin veden kera?
Mulla on nyt tutkimusten jälkeen sydän kunnossa, mutta en tiedä uskallanko enää juoda. Jos juon taas liikaa, niin hauta voi kutsua. Noiden krapula/vieroitusoireiden voimakkuuksien takia hiukan peloittaa koko alkoholi. Onneksi ainakin lokakuu menee selvänä.
Joko olo koheni ja antabuks nielty puolen vesilasin veden kera?
Mulla on nyt tutkimusten jälkeen sydän kunnossa, mutta en tiedä uskallanko enää juoda. Jos juon taas liikaa, niin hauta voi kutsua. Noiden krapula/vieroitusoireiden voimakkuuksien takia hiukan peloittaa koko alkoholi. Onneksi ainakin lokakuu menee selvänä.
Olo koheni, ja sain nukuttua mukavasti silmäntäydet kun pe/la öinä meni vaan pari tuntia levottomasti koomaillessa. Vähän raskasta toi viikonloppuinen läträäminen on, joten ihme että sitä on aikoinaan jaksanut joka ikinen viikonloppu.
Nyt 8. päivä ilman antabusta… so far so good.
… so far, so good
… So what!
Sait juuri nyt minut kuuntelemaan pitkästä aikaa Megadethia.
No pirskatti, nyt on allekirjonkin kaivettava jostakin levyröykkiöiden syövereistä oikea platta ja eiku A Tout Le Mondea kehiin. ![]()
Narkkitehti oli linkannut melko rankan Slayerin videon saunaan. Yksi vangeista oli Macheten näyttelijä.
Slayer / Repentless lainasin linkkiä myös tänne, kun kyseisen levyn tiimoilta avasin ketjun
youtube.com/watch?v=yjb0j9l1sz4
No joopa joo. Nyt on tullut kirjoiteltua asiaa ja enemmän asian vierestä ja varsinkin toisten ketjuissa asian vierestä. Itse kyllä näen sen niin, että pääasia on päästä kirjoittamaan jotakin ja olla sosiaalinen vaikka näin nimimerkin takaa piilosta.
Minulla siis on nyt terveys todettu toistaiseksi olevan ok, olen selvinpäin ilman antabusta kuukauden loppuun ja ensi kuussa aloitan tarvittaessa antabuksen uudelleen. Vähennän siten kirjoitteluani radikaalisti, vaikka täällä onkin ollut pari mukavaa juttukaveria.
Jos noita ihan ensimmäisessä viestissä olevia inhottavia kokemuksia on joillakin jakaa, niin niistä voisi lukea. Omista tutuista on viinaan kuollut kahden vuoden sisällä kuusi kappaletta eli aika karu tämä meidän tauti on.
Narkkitehti oli linkannut melko rankan Slayerin videon saunaan. Yksi vangeista oli Macheten näyttelijä.
Joo, Danny Trejeo on kyllä mun suosikein setämies. Machete Kills (youtube.com/watch?v=tpcBMXIqGUI) tulee. Ehkä ei koskaan, mutta siinäpä ehkä häröin “spacesploitaatio” mitä koskaan! ![]()
Galactican vanhat jaksot boxin katsoin viime talvena. Uusia en ole ollenkaan katsonut, mutta jos Danny Trejo on niissä, niin pitää jostakin hommata noita uusia ja katsoa.
Sellainen leffa kuin Salton Sea imdb.com/title/tt0235737/ on minusta tosi hyvä. Siinä Danny Trejo oli pienessä sivuosassa. Silloin, kun kyseisen leffan eka kerran ja tokan ja kolmannen kerran katsoin, niin en tuntenut näyttelijää vielä ja en ollut katsonut Machetea. Kun katsoin Salton Sean neljännen kerran, niin olin jo katsonut Macheten ja tuli, että ei hemmetti, siinähän on Danny Trejeo roistona. Danny Trejeo on wikipedian mukaan ollut itsekkin vankilassa ihan oikeasti noin 11 vuotta eli on sillä kokemusta roistona olosta.
Ja kauanpa pysyin poissa näiltä sivuilta, vaikka eilen kirjoitin, että nyt vähenee kirjoittelu. Tosin parempi täällä kirjoitella kuin baarissa notkua.
Ja kauanpa pysyin poissa näiltä sivuilta, vaikka eilen kirjoitin, että nyt vähenee kirjoittelu. Tosin parempi täällä kirjoitella kuin baarissa notkua.
Jaa, minkäs takia päihdelinkin käyttöä pitäisi vähentää? Koukuttavuuspotentiaali on melkoinen, myönnetään, eikä addiktioherkkä persoonallisuus luovu mistään ennenkuin saa uuden harrastuksen vanhan tilalle. Bitit eivät tosin tapa, joten naputtele pois!
Olin tässä aika alamaissa hetken, kun oli terveysongelmia sydämen kanssa ja siitä tuo nimimerkkini tulee. Nyt on sydän tutkittu ja kaikki oli ainakin niissä tutkimuksissa ok eli alamaissa ryömiminen väheni. Sen takia voi vertaistuen tarve hiukan vähentyä ja ei tule niin paljon täällä kirjoiteltua ja luettua toisten juttuja.
Näistä jutuista täällä on ollut hyötyä.
Jaa, minkäs takia päihdelinkin käyttöä pitäisi vähentää? Koukuttavuuspotentiaali on melkoinen, myönnetään, eikä addiktioherkkä persoonallisuus luovu mistään ennenkuin saa uuden harrastuksen vanhan tilalle. Bitit eivät tosin tapa, joten naputtele pois!
Oikeassa olet. Olen kyllä aika koukussa naputteluun, kun aina vapaina hetkinä tulee tänne naputeltua.