Campral alkoholin vieroituksessa?

Eli pahin ongelmani on alkoholi. Ja sitten bentsot. Sitten muut mutta ne olleet lähinnä viihdekäyttöä , satunnaista. Mutta onko kokemuksia tästä alkoholinhimoa vähentävästä lääkkeestä? Nyt mennyt muutaman päivän 3x666mg. Seksihalut kadonneet ainakin mutta alkoholihimot on… Vaikuttavana aineena tässä on akamprosaatti.

ei ainakaan itellä auttanu, joku sano et toimii holille samallatavalla ku naloxoni subulle, en nyt mee vannomaan muistelisin et joku näin höpisi, 5v sit ollut itellä kokeilussa.

Akamprosaatti on saanut joidenkin alkoholistien/alkoholia liikaa käyttävien alkoholinhimoa vähenemään.

Itse olen toipuva alkoholisti (ennen 2-3pulloo votkaa/pv) ja kokeilin viimeisenä toivona Topimaxia (topiramaatti).
Se on saanut tutkimuksissa paljon enemmän hoitovastetta alkoholinhimoon, kuin Akamprosaatti. Muita varsinaisesti juuri alkoholinhimoa hillitseviä lääkkeitä en tiedä. Olen ollut puolitoista vuotta täysin juomatta alkoholia ja topiramaatti tuntui vievän sitä järjetöntä himoa pois.

Lopetin lääkkeen tosin jo aikoja sitten, ei tullut himot takaisin, eikä ollut vieroitusoireita.

Huh, tulee jotkut ekat teinivuosien känniörvellykset mieleen. pirtu + campari = Ei ikinä enää. Ei yhdessä, eikä erikseen :mrgreen: