Calea Zacatechichi laitonta? ja kokemuksia...

Eli onko Calea Zacatechichi uniyrtti laitonta, tilasin eilen ebay:stä satsin sitä kokeillakseni miten se toimii joten jääkö tulliin ja mitä jos jää? paketin hinta on n. 10€ seuraako sakkoja tai mitään?

ja onko kellään kokemuksia kyseisestä yrtistä?

Enpä ole kokeillut, enkä kokeile, mutta olen lukenut kasvista muutama vuosi sitten. Laitonta ainakin Puolassa. Soita tulliin, ne kyllä tietää, mikä on laitonta (ei kyllä aina).

Jos löytyy lääkelistalta niin onko silloin laiton?

On se sillon, jos ei sulla oo reseptiä siihen, mutta ei ole huumausainerikos vaan pelkkä mitätön lääkerikos.

Tere!

Miten on esim. Diapamin kanssa? Jos mulla on päällä 10 mg x 100 kpl Diapameja, eikä respaa löydy poliiseille, niin onko kyseessä H-rikos vai mitätön lääkerikos?

Arpa

no kuinka suuri riski mulla on jäädä kiinni siis tullin kautta? paketti tulee jenkkilästä. :neutral_face:

Jos on hallussa 100 kpl kympin pameja ilman reseptiä, kyseessä on huumausainerikos, koska diatsepaami on huumaavien lääkkeiden listalla. Tsopikloni, vaikka se on bentsotyyppinen unilääke ei ollut noin 2001 paikkeilla huumaavien lääkkeiden listalla (liekö nyt, en tiedä), joten kun narahdin paketti kumpaakin taskussa, sain sakot vain diatsepaamista.

Nonni, calea zacatechichi tuli avaamattomana postilaatikkoon, eipä jäänyt tulliin tällä kertaa. voisi sanoa että helpotti. kuumotti vähä.

EDIT: Voiko kuivatusta lehdestä tehdä teetä? poltin yhden calea jointin tänään vielä voisi teetä juoda.

Paljonko grammoina tilasisit kyseistä tavaraa? itse löysin netistä jauhettuna samaa, melko hintavaa gramma määrältänsä, mutta menee noin 1:5. Mites tuota poltettelit, ihan piipussa sellaisenaan vaiko esim tupakan joukossa eli paloiko ilman muita “lisiä”. Itse mitä luin niin “käyttöohjeina” oli tuolle african dream rootille, että [*poistettu valmistusohjeita- Päihdelinkin toimitus]ja eikun unille, ei pitäisi vaikuttaa valveilla oloon mitenkään, mutta itse uniin kylläkin melkolailla. tiedä sitten… kerroppa kokemuksia :slight_smile:

EDIT: joo siis puhuin sittenkin eri kasvista eli Silene capensis:sta joka on tuota “african dream root”:ia mikä pitäisi olla “vahvempi” kuin Calea zacatechichi jota voidaan myös polttaa.

Poliisit ratsas mut ja taskussa 3 Insominia. Sainoi että 1kk aikaa tulla kyttikselle näyttämään respaa niin saa ryynit takasin ja sakkoja ei tule. Menin 3viikon päästä ja kuulemma olisi pitänyt tulla 2viikon sisällä. Joten sain sakot ja Insot jäi kytille. Hell Yeah!. Olet syyllinen kunnes toisin todistat.

Niin ja syyttömyyden todistamisessa ei kannata luotta mitä paskalakit sulle sanoo.

Kenen sä odotat vastaavan tohon kysymykseen? Mistä V***U voi tietää kuinka suuri mahdollisuus sulla on jäädä’ kiinni. Mulla on tullu lakkaa vuosia sitten kymmeniä litroja 500ml pulloina ja kerran narahdin.

Mut itse asiaan, onko mitään kokemuksia, onko paketti jo tullut yms. vaikuttiko mitenkään?