Buvidal-injektioon liittyvä kysymys

Moikka kaikille pitkästä aikaa, olis kysyttävää injektiosta kh-kontekstissa. Oliskohan tällekin injektio-asialle oma ketjunsa jossain, ensimmäisellä sivulla ei näkynyt…

Kysymys: Kun ihminen siirtyy 18mg liuotusannoksesta Suboxonea Buvidaliin, niin miten se onnistuu, kun Buvidalia ei ole kuin 8mg, 16mg, 24mg jne vahvuisina? Miten muiden kohdalla, joilla ollut joku muu annos kuin mitä Buvidalilla suoraan saisi, on menetelty? :open_mouth: :open_mouth:

Ei kai ne vaan sano, että kyllä tuo 16mg riittää, kun se annos on 18 niin se on 18, miten tämä toimii… valaiskaa tietämätöntä

PS: Jos injektiolla on oma ketjunsa, niin pyydän anteeksi

^ Hyvin lyhyellä matematiikallani järkeilisin, että jos vaikuttavaa ainetta on 16mg yhdessä millilitrassa, niin silloinhan lääkettä voi aivan hyvin annostella enemmän, kuin sen yhden millilitran, jolloin vaikuttavaa ainetta luonnollisestikin saa suuremman annoksen. Omakohtaista kokemusta mulla ei Buvidalista ole.

Edit: Tuossa Buvidalin pakkasseloste: laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=27 … US_BUVIDAL

Buvidal ei sisällä naloksonia ja pistoksessa annoksesta imeytyy kaikki filmistä tai napista ei käsittääkseni imeydy edes 50%.
Buvidal pistos on aina tapauskohtainen mulla aloitettiin 16mm viikoannoksella joka on vain alle 3mm päivässä se on melkein sama kuin 8mm kielenalle aluksi pistos toimi vain 5-6pv kuukauden jälkeen noin 6-7pv annos nostettiin 24mm/vko sen jälkeen toimi eikä oireita ollut ja nyt saan 96mm/kk.
Olen erittäin tyytyväinen lääkkeeseen se estää muiden opiaattien käytön koska esim ocycont ei toimi enää ollenkaan kokeilin ei mitään vaikutusta.
Bubrenorfiinilla on kattovaikutus eli senkään päihdekäyttö ei ole enää mahdollista buvidalin myötä koska annos on koko ajan tasainen ja siihen tottuu nopeasti vaikka piikittäisin 8mm kerralla ei tapahdu mitään ja sama on oxycontin kohdalla 80mm pistäminen ei vaikutta ollenkaan.
Omalla kohdalla oli pelastus tämä pistos kamanvetohaluja se ei vie mutta opiaattien kohdalla vetämisestä ei ole mitään hyötyä koska se blokkaa tehokkaasti muiden opiaattien vaikutuksen itse olen ollut selvinpäin 4kk jos kahta kokeilua lasketa totesin kokeillessani että oxycont eli mun lempi huume ei enää vaikuta millään lailla joten sen vetäminen on täysin turhaa.
Voin keskittyä tavalliseen elämään eikä tarvii juosta klinikalla päivittäin hakemassa nappia tai filmiä.
Suosittelen ehdottomasti buvidalia jos oikeasti haluaa lopettaa.

^ Hihhih, Buvidalia millimetreinä :mrgreen: :laughing: .

Mm, eli millimetri on pituuden/matkan mittaamisessa käytettävä yksikkö. Tuon nyt tietää parivuotias lapsikin :unamused: . Lääkkeiden vahvuuksia/annoksia ei luonnollisestikaan mitata pituusyksiköllä, vaan painoyksiköillä, kuten milligramma, mikrogramma ja gramma. Nestemäisiä lääkkeitä voi annostella millilitroina(Viittaan tuohon tekstiisi Elvanse-ketjussa), mutta silloinkin on tietenkin tiedettävä, kuinka monta milligrammaa yksi millilitra sisältää lääkettä X.