Bupropioni, mistä täälläkin on ollut puhetta, on saavuttanut narkomaanien suosiota Kanadassa. Lainaan tässä (vapaasti suomennettuna) aiheesta kertovaa uutista. Bupropionia myydään Suomessa tuotenimellä Voxra masennuksen hoitoon.
Joo tiedän jengiä, jotka vetää Voxraa iiveenä. Sen preppaus piikkikuntoon on taas sit oma hommansa, ainakin mun tuntemat ihmiset toimii samoin kuin esim Oxyconttien vetelemisessä.
Olen itsekin stedannut ja kyllähän se toimi. Sit olen nähnyt senkin, et tyyppi vetää sitä tyyliin non-stoppina. Voxrahan käsittääkseni supistaa verisuonia ja oli tosi säälittävää kattoo, kun toinen tärisevänä koittaa epätoivosesti tikata sitä noin kymmenettä vetoa. Voi huoh.
Eli jos on pakko koittaa niin a) väsää se oikein b) älä vedä enempää kuin kerran tai kahesti. Meinaan siit tulee se suonten supistuminen. Piikittäminen vaikeutuu. Ei siinä ole todellakaan järkeä vetää isoja määriä. Jos on pakko, niin kokeilla tasan kerran. Ainakin päivä lähtee käyntiin. Enkä ite ainakaan kokenut kummosempia laskujakaan, kun tuon yhden vedon otin aamulla joskus aikanaan.
Tabletteja ei nyt yleensäkään kannata vetää sinne rööriin. Aika huono mäihä tolla aloittajan kuvaamalla tyypillä, saa kyllä vähän katsoa peiliin, kaulaan tykittäminen jo itsessään on hiton vaarallista…
En edes tiedä toimiiks Voxra sit nokitettuna. Kaipa ne jotkut sitäkin tekee.
Hieman offina: Noinhan se on mennyt monen lääkkeen kanssa, että ensin väitetään/kuvitellaan, että kyseinen roipe ei omaa väärinkäyttöpotentiaalia ja/tai aiheuta riippuvuutta ja siten sitä tuputetaan kaikille, niillekin, jotka on jo lääkkeiden väärinkäyttäjiksi luokiteltu. Muistaakseni benzoistakin oltiin tuota mieltä joskus aikoinaan, kun ne tulivat markkinoille ja niiden käyttö alkoi hiljalleen yleistyä :mrgreen: . Tämä oli siis joskus vuosikymmeniä sitten, ennen kuin minä olin syntynytkään, mutta jotakin tuollaista olen lukenut. Kai tuo johtunee siitä, että lääkkeistä ei saada labraoloissa tarpeeksi sitä käytännön tietoa, vaan lopulliset testit tehdään sitten toki niillä oikeilla käyttäjillä. Tämä ei nyt ole mitään mun salaliittovainoiluani, mutta noinhan se menee :mrgreen: .
Hehee! Ryhdytään porukalla “viihdekäyttämään” neuroleptejä . Melko tuskallista “viihdettä” moinen kyllä saattaa olla, mutta uhrautukaamme sen hyvän asian puolesta, ettei niitä kirjoiteltaisi enää jokaiselle ja jokaikiseen vaivaan :mrgreen: .
Aika offia, mut mulle tuli mieleen rotat labrassa murskaamassa tabuja ja vetämässä niitä nenään. Tai pistämään suoneen. Tästähän olis hyvä syyttää niitä, ei rotatkaan väärinkäyttänyt noita tabuja ja kertonu, et nyt on hyvät fiilikset! Lapsettaa!
^ Heh, niinpä . Ja tarpeeksi epätoivoiset narkit nyt keksivät rännätä ihan mitä vain. Joistakin aineista sitten saattaa tulla väärinkäytettynä sellaisia oloja, joita ainakin jotkut pitävät tavoittelemisen arvoisina. Ja näitä pakko rännätä ihan kaikki -tyyppejäkin riittää, eli mitään oloja ei edes välttämättä haeta, mutta se päänsärky-Buranakin on saatava “nauttia” suonensisäisesti
. Jotkut tuntuvat tuuppaavan päivän ateriansakin sinne suoneen. Sinne ne nakit ja muusit “näppärästi” sujahtavat, kunhan tarpeeksi hyvin fiksaa ja aikansa malttaa tunkea
:mrgreen: .
Jos rotat alkavat murskailemaan tabletteja on heillä hyvin tyhjä ja parantumattomasti kuihtunut tunne-elämä.
Vähän aikaa sitten hesarissa oli juttu että ei tervepäiset rotat jää herskaan koukkuun vaikka sitä heille piikitettäisiin väkisin!
Rotat joilla ei ollut harrastuksia, eikä siis mahdollisuuksia inhimilliseen ja virikkeitä pursuavaan elämään, jäivät koukkuun. Onko tuo sitten yllättävää että hengenköyhät rotat jäävät narkkaamaan? Mitäpä muuta sitä tekisi jos ei ole kykyä elää normaalia elämää (rottien mittapuulla)? Noissa olosuhteissa jää vajaaksi yksilöksi, ja mitäpä henkisesti köyhillä rotilla nyt tekeekään.
ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ VETÄKÖ IV NÄ AINAKAAN!!! T SUONETON!
ITE OON SITÄ TEHNYT JA NYT EI OLE SUONIA MIHIN LAITTAA MITÄÄN EIKÄ VOI OTTAA VERIKOETTA!!
Joo uskon että jos itsekin eläisin elämäni jossain 20 cm x 20cm kokoisessa häkissä, ilman mitään virikkeitä niin pitäpä sitä muutakaan tekis kun alkais narkkaamaan. Mielenkiinnosta, miksei niillä voi olla joku iso terraario jossa on virikkeitä… narkkaisko ne sitten niin paljon? Tai ollenkaan? Tutkijoille aihetta.
Siis tietyt ihmiset, jotka vetäisi asperiinitkin hihaan jos se jotenkin laitonta olisi
^ Öööh… Ei kai se mitenkään laittomuuteen liity ? Ja ei kai se hihaan vetäminen itsessään mitään laitonta ole minkään aineen kohdalla, vaan sellaisten PKV-lääkkeiden käyttö, joita ei ole itselle määrätty. Sillä ei kait ole mitään merkitystä, millä tavalla ne tunkee ja mihin
.
^
Siis edellämainittu on lainaus elokuvasta Trainspotting (ei välttämättä sanatarkasti) ,mutta sopii mielestäni hyvin tohon ,kun puhutaan ihmisistä ,jotka rännää kaikki mahdolliset pillerit
Tammikuun threadi, mutta tämä aihe ei aikoihin vanhene. Menkööt valistuksena nuo alla olevan linkin kuvat. Vaikkei englanti sujuisikaan, niin kuvia osaa katsoa, jos vaan näkökyky on vielä tallella.
Nuo tyypin kädet ovat syöpyneet reiílle juuri bupropionin iv käytön seurauksena, jotkut ovat niin syviä, että ulottuvat luuhun saakka. En tiedä miten nuo syntyvät, mutta luultavasti ohilyönnin seurauksena. Jos ne fixit paikallisesti tekevät tuollaista jälkeä, niin mitä tuhoa ne tekee kehossa kun tuo syövyttävä aine tunkeutuu joka paikkaan kovalla verenpaineella?
Täytyy tunnustaa itse joskus aikoinaan kokeilleeni, mutta ennen kuin tiesin miten vaarallista se on. Mutta kiinnitin silloin huomiota fixit väsättyäni ja neulan “tuttiin” jääneen nesteen imastessani, että kieli meni tunnottomaksi. Samoin fixit vedettyäni koko vasen käsi meni hieman tunnottomaksi. Eli hirveetä myrkkyä tuo väärinkäytössä on.
Omasta mielestäni bupropionin iv käyttö on verrattavissa venäläisen krokodilin käyttöön. Bupropioni myös syövyttää sinut elävältä jos sitä alat väärinkäyttämään. Ei se todellakaan ole yhtään piriä kummallisempaa vaikutukseltaan, mutta tuhoaa sinut paljon nopeammin.
En suosittele kenenkään tätä tunkemaan ihonalle taikka sinne suoneen. Ensinnäkin polttaa aivan saatanasti. Ok no tulee pienet nousut mut sit heti sen jälkee hirvee tönkkö jämäkkä jumittunu fiilis mistä ei tunnu ulospääsyä olevan ilman bentsoja. Mutta jos joku yhtä idiootti lapanen kun meikä niin tässä pari vinkkiä; A)[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori] B). Laita tabletit suodatin pussin sisään ja murskaa. C). Ripottele klikki kuppiin ja 1.5m vettä perään. D). Mikroon muutama sec. Sekoita fiman läpi suoneen.