Buprenorfiinin lopettamisesta kysymyksiä jne...

Jellou, tarvitsisin teidän apua! Nyt loppu nimittäin subun vetäminen! Elikkä jos kertoisin vaikka eka taustoista:
Käyttöä on ollut 2,5vuotta, vähintään 3mg jokapäivä (poikkeuksia et “kipeenä” 1-2pv), käyttötapa I.V
Pienensin annostusta aluksi ennen kokonaan pois jättöä, ja 5pv sitten lopetin kokonaan, enkä sen jälkeen ole siis ottanut.
Refloihin on tramalia, bentsoi, lyricaa, oxycontteja ja tarqinigeja, myös amfetamiiniä on mennyt, lähes joka pv mutta ei hevosannostuksilla. Oxycontteja ja targiniggeja en ole ottanut yhtäkään.

Kysymyksiä on herännyt näinä 5pv aikoina joihin en tiedä vastausta, ja ei netistäkään löydy, jotenpa yritän täältä…

Onko tramalia järkevä popsia vieroitusoireisiin?
Mites toi amfetamiini, kun tuntuu et se poistaa parhaiten etenkin sen henkisen vitutuksen jota on ollut,ja pystyy toimii, mutta onko järkevää käyttää, ensimmäisestä pvstä tähän asti (?)
Mites lyrica, onko haittaa kun monta lääkettä kyseessä ?)
Onko tämä mahdollista kun vasta nyt (5) pv tuntui et alkoi kunnolla alkamaan viekkarit? (Kylmyyttä !!, vitutusta, paikat kipeänä, huonoa oloa jne) vai johtuiko amfelaskuist…?
Onko edes siis viekkarit alkanut… Olen popsinut ensimmäisestä päivästä lähtien tramalia ja ottanut amfea, etenkin juuri eilen meni vähän liikaa amfea(1-2g). Voiko olla asia näin et nämä oireet onkin johtunut amfesta? Laskuist…?
Oxycontteja en oo vielä yhtäkään ottanut, mutta on hätävaralle muutamia, onko hyvä idea ottaa?
Ja sitten tämä perhanan Tarqainig, pilleri sisältää oksikodonea mutta myös NALOKSONIA, joten eikös pahennu vain olotila jos otan(?) Auttaako se siis yhtään, kuten tramali.

Puoli vuotta järjestin tilannetta että pystyn lopettamaan, säästin lääkkeitä jne… mut miten voi oireet olla näin vähäiset…? Vai kuvittelenko vain, onhan niitä mut ei niin pahoja todellakaan kun luulisi!
Myös kaikki muu tieto on valtaa, joten valaistakaa ihmeessä!
Tuhannet kiitokset vastanneille! :slight_smile:

Bupren reflat tosiaankin alkaa kunnolla vasta 3-5vrk kohdalla jos säännöllisesti on käyttänyt pidemmän aikaa. Itse olen jäävi sanomaan mitään tuohon amfen kiskomiseen refloja lievittääkseen, tosin mun mielestä olet aloittanut “kuurisi” ihan liian aikaisin ja luultavasti saat kärsiä nyt oikein tuplasti huonoa oloa; viekkarit ja laskut…
Tokihan muut opiaatit/opioidit auttavat jonkin verran viekkareissa, mutta toisaalta pitkittävät prosessia. Pregabaliini (lyrica) jeesaa niihin vääntökipuihin ja jalkasärkyihin hyvin, mutta sitä ei kannata todellakaan muutamaa päivää pitempään ottaa varsinkaan isommalla annostuksella, ellet halua refloja siitäkin.
Suosittelisin sua lepäämään ja keräämään voimia, syömään hyvin ja pitämään nestetasapainon kunnossa, odottamaan niiden viekkareiden kunnolla alkamista (varmaan jo on alkaneetkin) ja vasta sitten oireenmukainen lievitys mahdollisimman pienellä annostuksella mitä tahansa PKV-lääkettä otatkin. Älä hae kuosia, vaan lievitystä. Ei ole mitään järkeä siirtää riippuvuutta aineesta toiseen. Tsemppiä!

Siinä on viisas päätös. Itselläni loppui subun veto 2005 ja se oli kyllä helvettiä. Lääkärit ei suostunut kirjoittamaan bentsoja, mitä kyllä olisin tarvinnut. Jos on narkkarin leima, niin ei saa edes lääkkeitä mitä tarvitsisi. Vakiodiileri ampui itsensä, joten katsoin, että siinä oli hyvä merkki lopettaa. Onneksi hyvä kaverini lopetti samaan aikaan. Käytiin saunassa, juotiin viinaa, poltettiin sauhua ja soitettiin rokkia. Sillä se olo pikkuhiljaa parani. Oli mulla muistaakseni joku hoitokontaktikin erääseen matalan kynnyksen paikkaan ja se oli kyllä hyvä juttu. Ne ihmiset kuunteli, eikä tuominnut. Näin sen pitäisikin olla.