bubrenorfiini ja kylmyyden kesto??!

:unamused:

:unamused:

:unamused:

No ei sille nyt varmaan mikään pakastaminen hyvää tee, mutta muuten aika stabiili kemikaali, joka ei pienestä pilalle mene.

kiitos… eli esim muutama aste pakkasta ei haittaa? :unamused:

Tuli mieleen yksi kysymys Subtexin säilyvyydestä. Kuten olette varmasti huomanneet, niin aikaisemmin Texien säilyvyys oli max yksi vuosi. Nyt nuo uudet Texit näyttävät säilyvän kaksi vuotta :unamused: .

Eihän Subutexiin ole vaan menty lisäämään jotain E-juttua säilyvyyden parantamiseksi :imp: :imp: :imp: ???

Jokeri on nyt todella huolissaan terveydestään ja yritää AINA välttää noita E-juttuja, joita on elintarvikkeissa :cry:

Jokeri

Texistä en tiedä, mutta Temgesicciä näyttäisi olevän nykyään kolmessa erilaisessa pakkauksessa + injektio tavara.

Yhdessä näistä pakkauksissa ilmoitetaan olevan 1 vuoden säilyvyys ja kahdessa muussa 3 vuoden säilyvyys.
Tässä yhden vuoden tavarassa neuvotaan säilyttämään alle 25 celciusta ja alk.p pakkauksessa, ja noissa 3 vuoden paketit taas alle 30 celciusta ja alk.p pakkauksissa.

Pakkausmateriaaleissa näyttäisi olevan eroja noiden välillä, liekkö se vastaus erilaisiin säilyvyyksiin, en tiedä.

Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta tälläisiä tietoja löysin, eikä tämä kyllä vastannus edes alkuperäiseen kysymykseenkään.

[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]

Veikkaisinpa, tai itse asiassa löisin jopa aika paljon vetoa, että pakastaminen ei buprelle tee yhtään mitään hallaa.

Mä en ymmärrä, miksi se bupre pitäisi tunkea pakastimeen :confused: . Onko se ainoa paikka, mistä kytät ja rotat eivät sitä tajua etsiä :laughing: ? Eiköhän ko. aine melko hyvin säily, kunhan sitä nyt ei hirveästi ala keitellä/pakastaa. Jos joutuu kulkemaan ulkona pakkassäällä Subut taskussaan, niin tuskinpa se niitä pahasti tuhoaa. Ja jos siellä pakkasessa niinkin pitkään notkuu, että Subut siitä piloille menevät, niin todennäköisesti saa jo itselleenkin merkittäviä paleltumisvammoja :confused:

Hieman aiheen vierestä: Löysin kerran kolme vuotta vanhan avaamattoman boksin 50 mg opamoxeja. Pilleriraukkoja oli säilytetty hemmetin lämpimässä huoneessa (semmoses varmaan 28 asteisessa). Niistä oli lähteny KAIKKI tehot. Siis aivan kaikki. Koko boksin söi kaveri eikä mitään tapahtunut.

Tulipa mieleen tosta temgescin säilyvyydestä, että itse löysin jemmaamiani 0.4mg teemuja noin 4:n vuoden takaa. Ollut lämmössä 23-30c ja mitään tehonlaskua ei ollut havaittavissa.

Söin juuri pari päivää sitten vuonna 1987 vanhaksi menneitä 50mg Oxepameja ja hyvin toimivat. Säilytetty lääkepurkissa normaalissa huoneen lämmössä.

Kyllä sitä kylmyyttä kestää bubren lopetuksen jälkeen useamman viikon. Itsellä tuntuu menneen teremostaatti lopullisesti rikki.

Enpä usko että se kovin hyvää tekee buprelle tai millekkään muullekkaan jos on vähän pidemmästä ajasta kyse.En itse ainakaan ole koskaan huomannut/kuullut keltään esimerkiksi,että bupret olisi mennyt vituiksi talvella kotimatkalla,tai edes vaikka olisi useamman tunnin taskussa kovilla pakkasilla.Tosin eihän siellä taskun sisällä ole niin kylmä kuin ulkoilma,mutta kumminkin.:smiley:

tämän viestiketjun voi poistaa

laita vaikka spostia ylläpidolle jos haluat viestisi poistettavan, tai tee se itse ihan manuaalisesti.
ei kai koko viestiketjua tarvitse poistaa, vaikka jostain syystä postaukset häiritsevät jopoa jälkikäteen.
eikä ole hirveän kuul postata tuota jokaiseen ketjuun.