Oon ottanut eilen ja toissapäivänä bubrea n. 2mg/päivä. Tänään olen ottamassa tramalia. Feidaako toi bubre vaikutusta? Ei varmaankaan koska eihän toi tramadoli ole varsinainen opiaatti?
Itse asiassa Tramal ei ole opiaatti vaan opioidi (Kuten Subukin.)
Mutta jos unohdetaan pilkunviilaus niin mietin ihan samaa kuin sinä. Jarruhan se Tramal on siinä missä Subukin.
Kyllähän se täällä Plinkissä kuuluu asiaan
Pilkun viilaminen kuuluu asiaan about missä vaan.
Tosta kombosta ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta veikkaisin, että teksi feidaa aika tehokkaasti tota tramadolia. Jos joku tietää paremmin, niin kertotoot.
Henk. koht. kokemusta ei ole, mutta monet ovat väittäneet, että tramadoli olisi ainut opioidi, jota subu ei blokkaa. Toisaalta en sitten tiedä, jäävätkö tramadolista subun jälkeen ainoastaan ne SNRI-vaikutukset, joista jotkut pitävät.
henk. koht. kokemusta itsellä ei ainakaan tramadoli ole mtn sanonut seuraavana päivänä jos on txiä ottanut mut eipä 8 mg texiä ole enää paljoa sanonut niin en oikee tiedä ko en ole tota tramadolia mitään hevosen annoksia syönyt…
400mg ei tuntunut kyl itsellä oikestaan…
mut en minä kyllä tuosta trmadolista välittäkkään niin ihan sama vaik ei toiminutkaan…
Monet sanoo,et yhtäaikaa käytettynä nuo buustais toisiaan.
Ensinnäkin opioidien analgesiaan (kivunlievitystä) ja euforiaan liittyvät opioidireseptorit ovat myy-reseptoreita (μ-reseptori). Buprenorfiini on myy-reseptorin osittaisagonisti. Buprenorfiini on kappa-opioidireseptorin antagonisti, ei kuitenkaan ilmeisesti myy-reseptorin. Buprenorfiinin blokkausvaikutus myy-reseptorissa perustuu sen suurempaan sitoutumiskykyyn kyseiseen reseptoriin.
Tuo väite siitä, että kodeiini ja tramadoli eivät toimisi yhdessä johtuu siitä, että sama maksaentsyymi (CYP2D6) on vastuussa molempien hajottamisesta aktiivisiksi metaboliiteiksi eli morfiiniksi ja O-desmetyylitramadoliksi. Käyttäjäkokemusten perusteella ne kuitenkin toimivat varsin kivasti yhdessä.