Bromo Dragonfly (hoffman-lappu)

ne on ihan perseestä ne kuuloharhat, pelottavia :confused: en muista mitä olin sillon ottanut mutta paskat jälkiolot oli päällä ni bussissa ku istuin ni aina ku se moottori lähti surisemaan vähänkin kovempaa ni alko kuulua ku kaverini olisivat nauraneet minulle ja huutaneet mun nimeä täysillä. vaikka oikeasti istuin yksin siinä bussissa ja pari matkustajaa. olin oikeasti hyppäämässä bussista ulos.

Joo yleensä kuuloharhat on kaiken pahinta mitä voi olla, mut sil kertaa kuuntelin kyl oikeesti kiinnostuneena sitä settiä mitä radiosta tuli. Jotai sellasta siin oli et ko radio novaa kuuntelin ni siel oli joku vitun kirvesmurhaaja soitellu sinne ja sit ne oli vittuillu sille ja se oli hyökkäämäs sinne ja siel oli karhuryhmää sun muuta pihas ja se soitteli vähä väliä uudestaa sinne ja jutteli niide kans ja jotai sen kavereitaki sinne soitti ja sit se kai pääsiki sinne studioo josai välis :laughing:

Juu sit ne on hyviä sit ku tajuaa et ei täs mitään pelottavaa oikeesti oo ja nauraa vaan koko asialle :smiley:

Jep, no kyllä bromo on todellakin täyttä scheissea verrattuna LSD:hen.

Tosi nihkeetä kyllä jos joku rahan ahne diilaa tutkimuskemikaaleja happoina…

No onko tuo sen kummempaa ku se että myydään (mitävaan) essoina, jatketaan piriä/koksua, jne yms. Kaiken hinnat nousee ja laatu laskee, perkele. Ainut mihi täs (huume)maailmas enää voi luottaa on omal respal saadut bentsot ja kadulta teemut (vitun ylihintasia neki mut ainaki sen arvosia kuha pysyy järjellisis rajois vetämine ja hinta on ollu kiintee niin kauan ko muistan).

Ikävä kyllä kysyntä luo markkinoita. Kellooppas sitä mitä tarkotan. Ennen kaikki ol toisin,huumeet oli huumeita ja sössöt pelas sössöjä mut tää on tää maailma tänään.

Eilen tuli syötyä kolme ja puoli Hoffmannia ja lievä pettymys kyllä. Kyllähän ne toimi kuin häkä ja nousi kuin nipsut, upeet visuaalit ja todella orgastinen eroottinen olo. Kaikkee leimasi kokoajan ylipursuava seksuaalinen viritys. Luulin ostaneeni happoja ja kiskasin 3 lappua heti alkuun mutta huomasin mausta että eihän se mitään happoa ollut. Upee pirisävytteinen fiilis joka laski aika jyrkästi ja jäi tosi tyhjä olo. Dragonfly on kuin yhden illan juttu, tosi siistiä hetken mutta mitään ei jää käteen, kun taas esim. LSD on kuin tosirakkaus; se voi todella muuttaa elämää. Tykkään enemmän 2C-E :stä, paljon syvällisempi tutkari.

No huhhuh, ton kuvauksen perusteel en ymmärrä kyl mite voi olla pettyny, just tollasia kuoseja mä ajan aina takaa ku rupeen kunnolla koktaileja kiskoon ja sä saat ne yhestä huumeesta irti :E Jotku “elämän muuttamiset” ym hippijutut ei pahemmin kiinnosta, huumeet on juhlimista tai lääkitystä varte eikä mikää uskonnon korvike.

“Uskonto on oopiumia kansalle”

Selite:

“Marxin tunnettu vertaus oopiumista ja uskonnosta siteerataan usein väärin. Marx ei suinkaan kirjoittanut uskonnon olevan oopiumia kansalle. Hän kirjoitti uskonnon olevan kansan oopiumia, mikä tarkoittaa hieman eri asiaa. Herrasväellä oli varaa kalliimpiin huumeisiin.
Mieleen tulee Markku Envallin essee, jossa hän pohtii arjen neuvokkuutta ilmaisevia “köyhän miehen” -ilmauksia (kuulosuojaimet on köyhän miehen työhuone). Marxilaisittain uskonto on siis köyhän miehen oopiumia.” parnasso.fi/index.php?itemid=148

^oletan ettei ollut sun omaa käsialaa joten uskaltanen siguttaa tuon ;E

EDIT: Äh, liian pitkä sigiks. Ois ollu vaa hyvä.

Mitä eroo on Promoil ja hapoil??? olis kiva tietää ku vedin yhen kaverin kaa tos joku aika sit niin sanottui happoi ja tuli vähä sämät fibat ku noist bromois on kerrottu tulevan et mistä muka erottaa hapot ja bromot??? :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: L.S.D FOREVER :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: SMILE

Dragonfly on nykyaikaiselle ihmiselle tehty huume. Nopeeta, kivaa mutta todella pinnallista. Mä haen enemmän shamanistisia kokemuksia, jotain joka palauttaa ihmiselle takaisin kadotetun yhteyden luontoon, itseensä, Jumalaan tai johonkin. Vedin 7 vuotta subua joten nyt yritän rakentaa itseäni kokonaiseksi ihmiseksi ja psykedeelit on hyvä keino siihen. Ihminen ei voi ikuisuuksia juosta pakoon; joku päivä on kohdattava omat pelkonsa.

erowid.org/chemicals/bromo_d … ath3.shtml
:frowning:

^Voisitko vähän valaista palikalle mitä siinä tekstissä sanotaan ku noin alakuloseks vetää.?!

Yks kaveri kuoli ja toinen melkein tuon ottamisen seurauksesta. Otettua määrää ei tiedetä varmasti jne.

Mäkin oon ottanu tota. Matka se oli ensimmäinenki. Hui mitä ainetta. Tosi vahvaa.

Voiko tohon kuolla muka…? :astonished:

Enpä oikeen usko että oli bromoa. Erowidissakin oli yks kuoleman tapaus tosta vaan ja se jätkä oli laittanut monta lusikallista jauhemaista bromoa suuhun ni ei ihme et henki lähtee.

Ite otin kokonaisen lapun ja se oli heavy trip ja polikkaallakin pääsee kuulemma ihan hyviin et sillee :slight_smile:

No tos oli et mahdollisesti ois ottanu vaan kastetulla somenpäällä jauhetta ja siitä jo menny. Mutta kun henkiin jääny ei muista niin vaikee varmaks sanoa… Tiiä häntä. Netistä ne oli tilannu bromoo mutta mitähän lieny.

Eikö tota bromo-homoa ollu liikenteessä polkupyörä lapuissa? Sellassen erehdyin ottaan, ku happona myytiin. No se siitä, ilman muuta ja muut ilman-