haluisin tätä vaikka kauhutarinoita oonkin kuullu…
eikös tää oo laillista suomessa?
ja muuten, älkää myykö tätä happona!!! tai jos kuulette jonkun tekevän noin niin valistakaa, nimenomaan tupla-annoksilla ollut aika hurjaa, ei taida kovinkaan sama juttu tämän kanssa tuplat kuin hapon kanssa.
Näitä on mennyt kuluneen kesän ja kevään aikana, paras ja hurjin trippi oli 4 pyöräilijää kielen alle ja päälle vielä kunnon nokat mdma:ta. Juttelin ääneen ja ajatuksissani jamaikalaisten rastafarien kanssa, olin yhtä koko maailmankaikkeuden kanssa ja näin pelkkiä fraktaaleja. Aluksi tosin oksentelin varmaan tunnin kun nousut olivat niin hurjat, en pystynyt edes muodostamaan lauseita kun suusta tuli vain pelkkää jokeltelua. Ei missään nimessä kuitenkaan huono trippi (kuten esim 2cb-flysta on tullut), helvetin hauskaa oli ja kesti kauan.
Jaaha, selvä homma. Jäi multa sitten nämäkin laput ottamatta.
Jos mulla on joskus ollut jotain tuohon serotoniinisyndroomaan viittaavaa niin en halua kokea sitä toiste. Vai pitäisikö vain jättää mielialamömmöt ottamatta?
Ei kiitos, ennemmin maistuu sienet tai happo. Onneks sieniä saa helposti, mut toi hapon hommaaminen on nykyään aika kiven alla. Ja suuntaus elämässä on aina vaan enemmän pois huumeporukoista, niin ehkä voi jäädä hapot lopullisesti pois.
Siis meinasitko että tota shittiä (en nyt tällä kuitenkaan tarkoita kirjaimellisesti paskaa kun en ole edes kokeillut) on samoissa "fillari"blottereissa kun happoakin??
Niin on moni väittänyt, että bromoa noissa ollut. Nyt on tullut myös samanlaisia fillareita, joissa vihreän taustan sijasta on punainen tausta, ja joissa niissäkin väitetään olevan bromoa.
En nyt rupea väittämään, etteikö fillareita voisi olla happoisiakin liikeellä, vaikka olen vähän taipuvainen aattelemaan että voi olla myös bromoa jota luullaan hapoksi…
Vittumaista ainakin jos/kun noita joku happoina myy. Itellä oli tollanen fillari tossa joskus ja ainakin mitä vaikutuksia olen lukenut niin kallistuis kyllä selvästi enemmän ihan hapon puolelle.
Hyi saatana mitä paskaa!!!
Varokaa oikeat hapon ystävät.
Tuli tuossa pari napattua ja tosiaan se vetää päänsekasin pitkäksi aikaa.
Mikään ei kumonnu. ei subu, savut, sirkat tms…
16h ne potki täysillä ja sitten sain nukuttua onneksi.
Pahinta mun mielestä on häpäistä Alberttia tuolla tavalla sen Special lappuihin painaa!!!
Käyttäkää järkeä, jos sitä vielä on.
edit: tottakai te tietentahtoin päänseksin haluavat ottakaa ja nauttikaa.
Söin jonkun lapun, ja siinä oli kuulemma 1800 µg tai 800 µg en muista kumpi. Ei se niin hirveesti tykittänyt kun olin edellisenä päivänä vetänyt massiiviset 30 mg 2C-E :tä joten ilmeisesti niille kehittyy jonkunsortin ristitoleranssi. Soitin kumminkin kitaraa kavereiden kanssa, vaihtaen musiikkityyliä ja persoonaa jatkuvasti. Sävelsin muunmuassa saksankielisen nahkahevi- biisin ja
välillä olin kuin vanha country-ukko pirtin nurkassa. Vähän värit korostuivat ja menin baariin vetään yhden biisin karaokessa. Kaikki katso mua kuin messiasta ja mulle tuli mahtava fiilis että mä oon kuin maailmanmatkaaja joka on kiertänyt jo pallon ja huilaan jossain ihme räkälässä jossain meksikon takamailla. Mä järjestin kaikki tavarat pöydässä veistoksen muotoon. Mun kaveri joka oli vain humalassa kerto että se oli pelänny mua, kun olin näyttänyt ihan psykopaatilta. Oikeasti mä tunsin olevani täynnä rakkautta. No, loppuillasta join perseet ja tuntu kuinka mun aivot ois jakaantunu kahtia; toinen puoli oli ihan kännissä ja piti hauskaa, m utta toinen puoli paheksu sitä kuinka kännissä se toinen puoli oli.
No seuraavana päivänä heräsin ihan ilosena, mutta krapulassa. Söin illalla pari nipsua mutta ne ei toimineet yhtään!
voi hitsin vitsin herkkusuut,tää topikki saa mut kuolaamaan näppikselle heti happoja tänne ja sassiin.pitää vissiin alkaa nuolee noita kela papereita ja toivoo että alkaa paikat vääntyileeeeeee.
Kaikkia kivoja juttuja pyöri mielessä eikä mitään negatiivistä.
aamulla havahduin “aamulla” päivällä 13:00 että olenko nukkunut vai onko muisti mennyt aamulta kokonaan makoillessa ja asioita katsellessa. hienot oli värit kun huone oli välellä vihreä välillä punainen jne. suosittelen kovasti kyllä tätä bromoa kaikille deelien ystäville, aloittaa juuri nuin pienellä määrällä eikä mene mitään isoja doseja ottamaan niin ei luulisi myöskään huonosti käyvän. nyt ei jaksa enää kirjottaa mutta kait tuosta nyt jotain selvää sai ! kerrottavaa ois ollu vielä paljon mutta ei jaksa pieniä yksityiskohtia alkaa sepustamaan. peace |/<3
Ite otin puoltoista lappua kerralla ku ei ollu hajuakaan kuin pal pitäis ottaa
Se oli sitte STRONG trippi ja niin oli kyllä olokin. Siniset ja punaset strobovalot puissa oli siistejä ja kerrostalojen kaatuminen ja häviäminen näköpiiristä oli siinä vaikka mitä muuta en jaksa selittää
Lopuksi maailma oli liian sekava koska näin liikaa visuaaleja mutta järki pysyi silti jotenkin mukana, niinpä päätin pitää silmiä kiinni ja kävellä noin kilometrin matka kotiin. kotona menin vain peittojen alle silmät kiinni ja näin kaiken maailman eläimiä sun muuta kivaa. Mutta se krapula mikä niistä tulee ei todellakaan ole mukava.
Tulipa iteki tota jokune aika sitte testattua, seurana viel virta+mdma+vähä lakkaa, kesti niin jumalauta pitkään ettei mitää järkee mut onneks annos oli kai suht mieto niin pysyin järjissäni ja hetkittäin oli iha kivaaki, olosuhteet nyt vaan oli niin vitun huonot ko mitenkää voi olla, ko mun piti sen tripin aikana päästä stadista kauas pois yhdyskuntapalveluu ajoissa ja hyväs kunnos eikä tosiaan ollu rahaa eikä mitää ni koita siin sitte selviytyä, no onneks oli vitun hyvä onni ja sattu mummu tulee vironreissulta just samana iltana ni se makso mun junamatkan, muuten oisinki ollu hilpeesti kusessa.
Myöhemmi sain noit parisenkymmentä lappua (ja just fillarilogolla oli), ei enää ittee innostanu koskee ni hävitin poies sitte, kyl niistä muut kuulemma tykkäs. Vois olla iha jees jos ottais sopivis olosuhteis ilman kiirettä mihkää ja hyväs seuras etc, ja jotai rauhottavaa tarpee vaaties käsillä. Vittumaine vaa tuo ko vaikuttavat nii jumalauta kauan eikä sitä pysäytä mikää, ei levozinekaa paljo jeesannu. Yhdyskuntapalvelus ollessaniki ko trippi oli pääosin jo ohitte oli kumminki viel metkoja kuuloharhoja ko kuulin radiosta tulevan jotai iha muuta ko mitä sieltois pitäny tulla, onneks en erehtyny kysyy keltää muulta mielipidettä siitä mitä kuulin, oisivat saattanu epäillä päihtymistilaa