Brintellix 5mg..päriseekö?

Siis debikseen ja aharistukseen? Pyysin EI-SSRI ryynejä, että pysyisin edelleen Sonnina… :smiley: :smiley: :smiley: SSRI heikentää orgasmeja tai ne puuttuvat jopa kokonaan ja paneskelu ei tunnu miltään, ja minäkun haluan PANNA… Aaaaaaaaaaahhh…;oP;oP–kokemuksia muilla?

^ Ei pärise, mutta vie kyllä panetukset ja orgasmit :mrgreen: :wink: . Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta mitä olen kuullut Brintellixiä käyttävien/käyttäneiden puhuvan, niin ko. lääke ei tuossa asiassa juurikaan eroa vaikutuksiltaan perinteisistä SSRI-lääkkeistä, että sori vain.

Mikset pyydä lekurilta Voxraa? Sen ei pitäisi vaikuttaa seksihaluihin, kuin mahdollisesti lisäävästi ja saattaa päristäkin. Mitään pärinöitä aiheuttavaa väärinkäyttöä en tosin kyseisellä roippeella suosittele. On nimittäin jo oikeasti riskaabelia hommaa.

Yleistystä ja kuulopuhetta. Itse olen syönyt SSRI lääkitystä ( Paroxetiini) noin 20 vuotta ja tänä aikana olen ollut seksin suhteen jopa yliaktiivinen. Seksihalut vähenivät vasta noin kaksi vuotta sitten kun aloitin rankan dokaamisen.

Maanikot ovat aina haukkumassa SSRI-lääkkeitä koska ne usein pahentaa maanista käyttäytymistä.