Brenda B

1. Portugal

1. Austria

1. Estonia

1. San Marino

1. Montenegro

1. Azerbaijan

No joo. Viinan pirulainen taas houkuttelee, mutta en jaksa seurauksia. Jos joisin, luonani olisi hyvin pian bilettämässä porukkaa. Volyymi kaakkoon, muutama olut. Biisien arviointia, ja villiä tanssia. Johtaisi se sitten mihin tahansa.

Nyt kaikki ovat hiljaa.

Raastava yksinäisyys ja tylsyys. Voisin mennä baariin ja huutaa, että tarjoan kaikille. Olisi seuraa edes yhdeksi illaksi. Houkutuksista huolimatta en juo tänäänkään. Kestän ennemmin nolifen kuin sen, että olen putkassa, riidat jne.

Jos on perhe, niin kaikki on ok. Siinä on seuraa ja virikkeitä.

Mielestäni raittiuden aiheuttamasta yksinäisyydestä ei puhuta tarpeeksi. Toki voi harrastaa maailman tappiin muiden raittiiden kanssa vaikka mitä. Tutustuuko heihin koskaan oikeassa elämässä? Ei.

Elämme kuitenkin kulttuurissa, jossa lähes jokainen juo joskus edes vähän.

Tässä muutama rehellinen sana turhautumisesta. Parempi näin, kuin hehkuttaa raitistumisen autuudesta pari päivää. Ja sitten taas viina vie, ja suurista lupauksista huolimatta häviää palstalta.

3 tykkäystä

Joo, minä olen yksinäinen. Se on asia, mistä välillä ajattelen että jos joskus alan juomaan uudelleen, syy siihen on yksinäisyys.

1 tykkäys

Olen todella mielelläni ystäväsi. :heart:

1 tykkäys

Olen tosi innoissani Suomen kappaleesta, Lindan viulu menee syvälle <3 Ja minulla on muutenkin aina niin sinivalkoinen sydän, että kannustus on silti kovaa vaikkei biisi joskus olisikaan ihan täysin mieluinen. Itselläni on tapana pitää kaikki muut laulut yllätyksenä finaaliin asti, ainoastaan Suomen ja Ruotsin esitykset tiedän kun aina katson UMK:n ja Melodifestivalenin. Euroviisut ovat jo vuosia olleet kevään kohokohta itselleni, onneksi tänäkin vuonna osuu vapaat töistä hyvin katselua ajatellen.

Aion tehdä kasvistortilloja (tämä on jo perinne) ja täyttää karkkikuppini, ehkä joku jäätelöpurkkikin viisuiltaa varten :blush: Onko sinulla jo malttamaton odotus päällä @Brenda, minulla vähän on! :blush:

3 tykkäystä

No kiitos kysymästä, Reepu! Nyt kun sanoit, niin alkaa vähän jännittää.. Semifinaalit siis ensi ti ja to, finaali la. (Jos joku ei tiedä.)

Olen saanut yhden henkilön innostumaan, 8v veljenpojan. :slight_smile: Hänelle tuli mieleen, että hän tykkää siitä Europapa -biisistä, jonka esittäjä aikoinaan keskeytti. Joku hässäkkä kulisseissa. Pitää sitten järjestää hänelle myöhemmin jotkut lasten euroviisubileet, kun tuo tulee niin myöhään.

Tosi kivaa, jos sinäkin innostuit! Ja nyt ei tarvitse pelätä että sammuu, ja jää loppu näkemättä. :grinning_face:

No mulla oikeastaan ainoa perinne on se, että teen oman listan suosikeista.

Näihin tunnelmiin… (Norja voitti Nocturnella 1995. Onko siitä jo noin kauan!!! )

1 tykkäys

Ihana päivä! Ihana kesä! Kävin rakkaiden koirien kanssa pitkällä lenkillä. Nähtiin käärmekin! Yritin houkutella myös isää ulos nauttimaan auringosta. Ei hän jaksanut, koska fysioterapeutti kävi kuntouttamassa.

Hän on kovasti samassa ajokortin takaisin “kuukauden päästä”. Voi voi. Ei niin käy. Nyt on ajamiset ajettu.

Aamulla hain opamoxeja. Kävin kaupassakin, ei tullut alkoholi edes mieleen. Aamulla näkee surullisen ja ahdistuneen näköisiä entisiä “kollegoja” kaupassa. Vaatteet on kerta toisensa jälkeen likaisemmat. Jostain on raavittu kokoon muutama kolikko päiväannosta varten. Itse luojan kiitos rahoitin juomisen työllä.

Mun “faneja” :grinning_face: ei vielä niin aikaisin näkynyt. Siis paikallisia, vähän vanhempia torihurmureita, joiden kanssa välillä vaihdan muutaman sanan, tai vähintään vilkutan.

Katastrofivarasto on melkein loppu. Liian monena päivänä mennyt 3. Nyt täytyy kaiket päivät keksiä paljon tekemistä.

Vaikeinta on arvioida, tuottaako joku asia iloa vai stressiä. Ex on käynyt harvakseltaan kylässä ihan vaan kaverina. Se on jotenkin kuin puukkoa vääntäisi haavassa, ja roikkuisi löysässä hirressä. Olen ajatellut, että puhun jatkossa vaan puhelimessa.

Olen jostain uudesta harrastuksestakin haaveillut. Sellaisesta, jossa pitäisi käydä ihmisten ilmoilla.

Näihin tunnelmiin:

1 tykkäys

Äiti sairaalassa. Yläverenpaine 180. Jalka ehkä tulehtui polven tekonivelleikkauksen jälkeen. Ei tarvitse juoda tähän, mutta olen huolissani.

Äiti pääsi pois. Olikin allergia. Aika hulina oli sairaalassa ollut! Siis värikästä porukkaa asiakkaina.

Tuttavan mies on siellä vartijana. Kertoi, että joku oli lähtenyt ulos tappelemaan Jukka Palmun kanssa. (Ai sen taiteilijan veli vai??) Ei, vaan jukkapalmun! Sen kukan! :grinning_face:

2 tykkäystä

Eilen ne euroviisutkin sitten. Ensimmäinen semifinaali. Oli jännää ilman alkoholia. Todella kova taso! Serbia nousi yllättäen suosikikseni. Vasta livevedossa sen näkee, millainen biisi oikeasti on.

Mulla kyllä tämä musiikin ihmettely ja sen aiheuttamat tunteet ovat nousseet tekemiseksi alkoholin tilalle. Ehkä sen takia näitä linkkejä laitan. Siis vinkiksi. Voi kokea suuria tunteita ilman juomistakin.

2 tykkäystä