Böff tulee takaisin!

Böff sai määräaikaisen kiellon ja myöhemmin kokonaan kiellon ylläpidolta osallistua foorumille. Mielestäni melko tylyä ja kuvastaa vanhoja aikoja sekä tyypillistä suomalaisuutta, tylyä tylyä. Koetan nyt pysyä annetuissa tylyissä raameissa ja kertoa totuuden taistelustani viinaa vastaan, ylläpito on katsonut trollaukseksi asiat, jotka olen kuvannut totuuden mukaisesti. Oikea elämä on huomattavasti värikkäämpää kuin yksikään kirjoitettu saippua juttu.

Tänään ei mene kovin hyvin, mutta olen menneenä aikana onnistunut vähentämään reippaasti ja tarkoitukseni on vähentää nollaan saakka. Haluan myös tässä yhteydessä kiittä Heliseetä, siitä monimuotoisuudesta ja tuesta, jonka hän on antanut.

Ylläpidolle lähetän terveisiä, että tarkkailkaa vaikka Ruotsin vastaavia sivustoja, miten siellä toimitaan. Ylläpito vastaa ja kertoo pelin säännöt, eikä heitä ulos foorumilta, kuten täällä.

Korjattu kirjoitusvirheitä.

Paluustasi on niin mukava lukea. Uskoosit hyvä ihminen ettei se vähentely onnistu. Ihan oikeesti mä en tiedä ainuttakaan immeistä, jolta moinen pelleily olisi onnistunut!

Ikävä kuulla Kirsti-Kyllikin sekä Antti Antaakin saaneen porttikiellon. Mä voisin tulla sinne Ruissalon nakurannalle tutustumaan teikäläisiin, vaan en mä voi, sillä tällä iällä ja arpisella kropalla se olis ympäristörikos.

Kirjoitellaan vain mukavia pikku kertomuksia ja sattumuksia elämästä sillee sillee että kun koffilasi kaatui pöydälle ja pöytäliina sotkeentui…

Onhan tämä mielenkiintoista nähdä mitä valheita ja fantasoita uusiböff nyt keksii.

Henk kohtaisesti jos saisin totaalikiellon niin tuskin olisin niin röyhkeä, että tulisin uusilla tunnuksilla tms jatkamaan toimintaa mutta minä olenkin tunnetusti tyly kommenteissani.

Olen samaa mieltä kuin eräs tunnettu psykiatri, että monessa tapauksessa potku perseelle on paljon parempi kuin ainainen hyssyttely

^^ älä ny heli-rakas viitti !! sä oot sentään suurimman osan aikaa täyspäinen tosi-lopettajakonkari !!

^ sanot dave ehkä vähän, mutta vuosien aikana oon huomannut, että realistisuudessaan virkkaat usein asiaa !

nyt vähän asiattomuuttakin, sillä alan olla täynnä näitä henkisesti kutistuneita, mutta varsin lahjakkaita kusipäitä ja
muuten ! kuka vitun pöh vittu mistä, vai onko se tullut perseestään takas ? ja onko tää joku uuskahjotrolli taas,

liukuna näitä henkisen kasvun jättei leikkimässä aikuisten asiakentällä - aiheesta, josta ei vitun karvan tietoakaan !!

vituiksi on lopettamon lastentarha mennyt. jalo ehdotus: menkää sormelle ja kädelle kaikki saatanan spämmipellet

tai tunkekaa soikea ittenne sinne suoli-24 paskalinkoon oikeita ihmisiä häiritsemästä :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

[size=200]FUCK OFF BITCHES,[/size] ja mode voi mennä nyt mun tarjoomalle kermakaffeelle, pullaa on kans.

yleispätevä ja ytimeen tunkeva teemalaulu kaikille maailman kestotrolleille ! sing along happy people- now you, too.

youtu.be/7tfyLbin9gs - Guns n Roses - Get In the Ring :smiley:

[b]Why do you look at me when you hate me
Why should I look at you when you make me hate you to
I sense a smell of retribution in the air
I don’t even understand why the fuck you even care
And I don’t need your jealousy yeah
Why drag me down in your misery
And when you stare don’t you think I feel it
But I’m gonna deal it back to you in spades
When I’m havin’ fun ya know I can’t conceal it
‘Cause I know you’d never cut it in my game- Oh no
And when you’re talkin’ about a vasectomy- Yeah
I’ll be writin’ down your obituary-
HISTORY

You got your bitches with
the silicone injections
Crystal meth and yeast infections
Bleached blond hair,
Collagen lip projections
Who are you to criticize my intentions
Got your subtle manipulative devices
Just like you I got my vices
I got a thought that would be nice
I’d like to crush your head tight in my vice- PAIN!!

And that goes for all you punks in the press
That want to start shit by printin’ lies instead of the things we said
That means you
Andy Secher at Hit Parader
Circus Magazine
Mick Wall at Kerrang
Bob Guccione Jr. at Spin,
What you pissed off cuz your dad gets more pussy than you?
Fuck you
Suck my fuckin’ dick

You be rippin’ off the fuckin’ kids
While they be payin’ their hard earned money to read about the bands
They want to know about
Printin’ lies startin’ controversy
You wanta antagonize me
Antagonize me motherfucker
Get in the ring motherfucker
And I’ll kick your bitchy little ass
PUNK

I don’t like you, I just hate you
I gonna kick your ass,
Oh yeah! Ohyeah!

You may not like our integrity yeah
We built a world out of anarchy
Oh yeah![/b]

[size=200]FUCK IT, DICKHEADS[/size] :smiley:

ja uskon rakkauteen, muttta ei se joka paikkaa yllä, kun vastaanotin on toisilla mennyt rikki.

No niin muttakun oikeesti mua kyrsii mikäli joku homo ja lesbo ei uskalla kirjoitella tänne sen vuoksi, että mäkin olen lasketellut vaikka mitä juttuja. - Joku valonsäde meni munkin kaaliin kun kirjoiteltiin jossain ketjussa Punatulkun jutuista ja mä tajusin vihdoin, että on olemassa paljon herkempiä ihmisiä kuin minä esimerkiksi.

Mä olen tällainen puupää! Sitä kun on nuorisoo kuunnellut niin laskettelee aivan samanlaista läppää kuin nekin. Ja ainahan mä olen mölöttänyt. Paitsi silloin sairaana, olin hiljaa viisi vuotta. - Nyt mä otan sit ilmeisesti kaiken takaisin pelkästä mölöttämisen ilosta.

^ Heli - Siitä ei mun osalta ollut tosiaankaan kyse, vain aivottomasta paskanviljelystä ja keksityistä, erittäin heikkotasoisesta fiktioskeidasta - me kahdestaan kirjoitetaan sata kertaa parempaa apulantaa milloin vaan, mutta sille on oma paikkansa ja muusta juubasta erillinen, neitseellisesti lukematon osionsa assosiaatioissa, vaikkapa !!

ja seksuaalisuus sinällään nisäkkäällä on aivoperäistä ja joku pelokas homofobia on
vain pelkoa, juntteutta ja epävarmuutta.

Mut trollishittii meidän ei tarvii täällä jaksaa perkele, rajansa se on saatana mullakin - tää on vjittu jo vuosien ilmiö !!

ja antaa kaikkien hässiä ketä hässivät, kunhan ei ketään loukata, vahingoiteta ja elukat saa olla keskenään.

kohti kesää ja trollit vois mennä vaikka pitemmälle risteilylle, sanotaan vaikka tonne Australiaan hiekkaa laskemaan.

no tämä tästä, en jaksa näihin pikkusieluihin enempää energioitani tuhlata - paskan saa pyytämättäkin

No ajattele ny 70 mitä mä joudun kestämään kun “pojat” liittoutuu ja alkaa laskemaan musta läppää! - Ne juttelee keskenään, että paljonkohan sille Isikselle pitäis maksaa, että ottaisvat mut sinne.

ei sellasta leikinlaskua voi hyväksyä. pidä niille nuhtelu. kunnoitusta mutsia kohtaan, HEI HETI !!

ja rauhaan on pyrittävä. vaikka sitten voimatoimin. ja lievällä väkivallalla ohjaten ja ylivoimakontaktilla kouluttaen.

Myöhäistä se nyt enää on kouluttaa. Niitä olis pitänyt selkyyttää kunnolla vähintään kerran viikossa pienestä pitäen!

no hymph… ehkä sitten psykologisesti - itkuefektiä en usko sun käyttävän…
no, kyl ne tajuu sun arvosi ilman pesismailaa…

Meil ei prkle kyynelehitä, tna!

Ilta pimenee jo. Kyntteleiden ja näytön valossa täällä möksän tuvassa oleillaan. Saunaan ei voinut mennä vielä kun vanhempi poikani pikku olusissa lämmitteli sen 130 asteeseen. - Oletkos käynyt Antin kanssa paljon uimassa? Mitä kuuluu Lydialle?

On se muuten aiwan kauheaa kun ei uskalla enää kirkkoonkaan mennä kun sapelimiehet siellä heiluuvat!

Oletkos ryypännyt paljon?

Vai onko sinulla selkärankaa niin paljon, että olet lakannut moisen ryypiskelyn kokonaan?