blue finance joustoluottokokemuksia!

Hei,
onko ja millaisia kokemuksia teillä? Itselläni tuonne on 2000e joustoluotto ja vaikeuksia maksaa pois, olen kuullut/lukenut negatiivista kyseisestä puljusta. Kuinka paljon voi tuo kuluineen maksaakaan jos ei ajallaan pysty lyhentämään? Tällä hetkellä velka sinne n.2500e.

Minun 2000e laina nousi - > ~4500euroon kun en maksanut Blue Financelle. Meni ensin Gothialle ja siitä ulosottoon.

No jopas :frowning: yrititkö perintätoimiston kanssa sopia maksusuunnitelmaa?

Ja missä ajassa tuo tapahtui?

En yrittänyt sopia, koska ei ollut mitään mahdollisuutta maksaa. Olisiko tuohon mennyt ~6-8kk ja oli ulosotossa. Kannattaa nyt olla proaktiivinen ja olla yhteydessä suoraan velkojaan. Maksusopimuksen kanssa kannattaa olla tarkka, ettei sitten maksa vaan lisää kuluja, mikäli velka menee joka tapauksessa perintään ja ulosottoon… Tsemppiä!

Kiitos infosta ja tsempeistä :slight_smile: tsemppiä sulle kans.

Itse hain sieltä lainaa ja sainkin. Kerran sain maksettua lainani pois joka oli 1000e. Sitten pelihimo iski eikä ollut itsellä rahaa joten nostin 2000e blue financelta. Kun lasku tuli maksoin sen 500e. Seuraava lasku eikä ollut rahaa, otin yhteyttä blue financeen ja pyysin että voisin maksaa pienemmissä erissä niin ei onnistunut. Sitten pyysin eräpäivän siirtoa ei sekään onnistunut. Jätin maksamatta ja meni 3-4kk nyt perinnässä 4000e :blush: Sain perinnän kanssa sovittua kk-eräksi 290e, jota ei sitäkään ole tällä hetkellä vara maksaa, koska useita muitakin lainoja. Taitaa mennä ulosottoon… Että en suosittele kyseistä puljua ollenkaan! Vaikka tässäkin oma vika kun en lukenut kaikkia sopimuksia ja liian helposti sai lainaa sieltä, kuten monesta muustakin koronkiskuri puljusta.

Taitaa olla törkeyden huippu tämä Blue Finance noilla 244,5% vuosikoroillaan! Vieläkö tälläisia pikavippifirmoja saa olla olemassa :frowning: !
Firman toimintaajatus on se että he antavat lainaa ilman mitään kontrollia ja maksattavat tämän tunnollisilla ihmisillä kuten monet peliriippuvaiset ihmiset, hehän yrittävät viimeiseen asti maksaa laskunsa ja jos ei muuten niin ulosoton kautta. Tuollaiselta firmalta kannattaa lainata niin paljon kuin saa silloin kun ei ole aikomustakaan koskaan maksaa mitään takaisin, se on sitä paitsi heille ihan oikein.

Aikoinaan kun itse tämän puljun kanssa asioin (2015), niin rahojen saamisessa tilille meni todella pitkään. Puhelimella asiakaspalvelua en kertaakaan saanut kiinni. Yleensä peruutin aina nostopyynnön, kun pelihimoissa rahaa piti saada heti, mutta kerran unohdin koko asian. Pistivät samana päivänä laskun ensimmäisestä erästä, kun lähettivät lainasumman :smiley:

Eli ilmeisesti hieman likviditeettiongelmia ollut ainakin aiemmin. Nykytilanteesta ei tietoa.