Blogeja?

Hei osaisitteko vinkata hyviä ja mielellään aktiivisia blogeja liittyen peliriippuvuuteen, velkojen maksuun, talouden suunnitteluun
Tms. ?

Joskus sattumalta olen vahingossa löytänyt jotain uusia, mutta sitten en taas enää toista kertaa niitä löydä, enkä näköjään osaa edes etsiä kun aina vaan bloggerkin ehdottaa niitä samoja. Blogeja varmasti on, vieläkun löytäis.

Niin ja tuo yllä oleva linkkilista on tsekattu, ei mitään uutta kuukausiin.

Moikka! Aloitin juuri oman blogin pitämisen, tosin siinä tällä hetkellä vain yksi kirjoitus. Yritän tässä piakkoin saada lisää tekstiä :slight_smile: elamariippuvaisena.blogspot.com/?m=1

Hei kiitos tästä! Kävin heti lukemassa, oot kyllä hyvä kirjottamaan :slight_smile: Aivan varmasti otan blogisi seurantaan!

Olen itse lueskellut paljon velkoihin ja riippuvuuteen liittyviä blogeja ja sen innoittamana aloitin itsekkin tänään sellaisen omaksi ilokseni ja päiväkirjakseni mutta jos jotakuta kiinnostaa niin saa täältä lukea:

kohtivelatontatulevaisuutta.blogspot.com/?m=1

Enemmän on tarkoitus keskittyä velkoihin ja rahan ympärille mutta ajatuksia on tarkoitus kirjoittaa laidasta laitaan. Vielä voi vaikuttaa keskeneräiseltä koska en ole koskaan blogia pitänyt mutta jostain pitää alkaa :slight_smile:

Oi, kiitos paljon sanoistasi :slight_smile:

Pienellä Googlettelulla löytää paljon peliriippuvuus blogeja :slight_smile:. Ja kirjastosta vino pino kirjoja :unamused: .

Joo saattaa olla, mutta jostain syystä itse en löydä kun ne muutamat aktiiviset ja loput onkin niitä missä ei ole kuukausiin ollut kirjoituksia. Näitä yllämainittuja en ainakaan olisi itse löytänyt.

Naikkonen, sun blogis on just sellain mitä hainkin! Toivottavasti jaksat kirjoitella, tuo velkojen makselu ja raha-asiat nyt eniten itseäkin koskettaa ja mietityttää :slight_smile:

Ulosotostaeroon.blogspot.com

Täälläkin kirjoitelleen ex-pelurin huikea tarina, jossa hän selätti kymppitonnien pelivelat, juurikin tässä kuussa sai kaikki maksettua! Muutama vuosi siihen meni, mutta ihailtava suoritus kaikenkaikkiaan. Kantsii aloittaa lukeminen ihan alusta.

pelaamattaparas.blogspot.com/?m=1

Tuossa omani ?

Sun blogi onkin jo seurannassa ollut pitkään :slight_smile: