Bibo ja lääkitys

Aloitin nyt uuden “keskustelun” bibo aiheella. Olen täällä paljon käynyt lueskelemassa.
Oma tarinani on se ettei kunnon lääkitystä tunnu löytyvän. Lamotrigini toimi joskus, kunnes hyvän fiiliksen puuskassa sen lopetin, ja siitä mentiinkin osastolle. Sen jälkeen lääke ei toiminut.
Ketiä olen syönyt unettomuuteen vuosia, hurjalla 25mg annoksella, isommasta tulee kauhu tuntemuksia.
Lyricaa söin tässä hetken, joka laukaisi kenties tämän sekamuoto jakson, nyt sitä lopetan.
Deprakine pitäisi aloittaa, kunhan verikokeet on otettu.
Keti vaihdettiin olanzapiiniin 7,5 mg- 15mg iltaisin, sillä en oikein nuku :cry: .
Rauhoittavaa menee päivittäin, rivatrillia noin 1-1,75mg, eli ei hurjia määriä.
Olen miettinyt olenko jotenkin herkkä lääkkeille, voiko näin olla?
En oikein käsitä miten tuo olanzapin vaikuttaa bentson kanssa, kun sanotaan että vaikuttaa, mutta ei kerrota vähentävästi vai lisäävästi :question:
Tilanne on nyt se että olo on levoton ja tuskainen, itse murha ajatuksia ja seuraavaksi " mitä kukkia sitä istuttaisi" ,eli äärilaidasta toiseen.
Diagnoosina on bibo 2( olen miettinyt, että saattaapi jopa olla 1 tyyppi), ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriö,posttraumaattinen stressireagtio( kirjotetaanko edes noin).
No joo pahoittelen sekavaa tekstiä.
Kaipasin kokemuksia lääkityksestä, vertaistukea. Koska on tä yhtä hevonpersettä. En muista milloin olisin olut terve, tai edes voinut normaalisti.
Rajoittaa elämää ja pahasti.

ikävä kyllä voi joutua käymään kaikki lääkkeet läpi ennenkuin löytyy sopivat jos löytyy. mul on ny kohtalaiset lääkkeet, joku 12-13 vuotta meni kokeillessa,