Benzot jne. Sairasta paskaa.

Kävi vaan mielessä et eikö periaatteessa ois mahdollista lopettaa benzot “erilailla” , eli yleensä vaihdetaan noista lyhytaikasista pitkäaikasiin kuten esim pamit tai rivat. Miksei hommaa vois tehdä täysin erilailla ja vetää vaikka halcioneita 2h puoliintumisajala ja sit lopettaa ns toistepäin, eli vaihtaa tommoseen tosi nopeesti sisään / ulos menevään benzoon?

Ite täs jonkinmoisessa rivakoukussa, 0.75mg sitä päivässä menee, oon pari kk käyttänyt mut ahdistukset menee iha trough the roof jos tota yritän lopettaa suoralt kädeltä itseasias koko kroppa meni aivan täysin sekasin, eli joka ikine lihas meni jumiin, ja tuli semmone hypomania, ja pelkkä paniikkikohtausta kokoajan ja emmä kyl nostookaan mieti, tuntuu iha vittumaiselta idealta semmonenkin. Täs yrittäny sitä vähennellä. Mut vitun paskaa sekin on. Paniikkihäiriö tää mun pää vaiva on, muina menee remeron 7,5, valdoxani, lyricat 750mg (iso on , mut ei oo tarvinnu nostaa 6 vuoteen tota, joten siihe ei kylloo tolee tullu, ekana vuonna jouduin 2 kertaa nostaan eka 600 ja sit toho 750, mut sillä se on toiminu iha hyvin. Nii ja nyt lopetuksen aikana kyl jotain hiton antihistamiinei jne paskaa, mut eihä ne kyl paljo jeesaa, ja tutinaan sit atenololii.

Ei vaan viittis pysyvästi jäädä koukkuun näihi rauhottaviin, en kerenny vetää tota rivaa ku viikon ni en pystyny suoralt kädelt lopettaa. Varmaan joku sick joke, että mulle tuli tommone paradoksaali reaktio tohon. Et ei oikee toimi ja et pysty lopettaan. Sain muute paniikit takas sitten ciprafloxasin antibiootilla+särkylääkkeillä. Jostain benzo sivuilta luin että moiset ab:t voi pistää koko gaba järjestemän iha sotkuun.