Bentsot :(( kiire

Hei, täs pari kolme viikkoa mennyt bentsoja suht isoil annoksil (viihteeseen) lähinnä xanor. Onko mitä odotettavissa? Mulla on tos 10kpl nopeita 2 x:siä. En ole kauaa päihteilllä pelleillyt ja en halua bentso koukkua :confused: saisinko neuvoja miten annostelija noi loput ja miten helpoiten selviäs Tästä. Tänää ja eile meni 8mg santtuja per pv. Mihin kannattaa varautua? Miten? Ahistaa ja masentaa tälläkin hetkellä vaikka 8mg xanorii alla. Onko edes noi lyhyellä käytöllä tulossa oloja?

miks ei kukaan vastaa sulle :frowning:

Omalla kokemuksella sen verran että kyllä varmasti joitain oireita tulee, ahdistusta vainoja ja mulle tuli vähän särkyjäkin aina bentsokuurin jälkeen. Tosin oon vahvasti sitä mieltä että ahdistuksen ja vainojen, myöskin kipujen voimakkuus on täysin kytkööksissä siihen kuinka herkästi oireilet näin ilman bentsoja. Tuolla ennakkoasenteella tutkiskelet varmasti jokaikistä oiretta kirjantarkasti. Kannattaa kuitenkin lopettaa se bentsojen käyttö tässä vaiheessa ja ite tekisin niin että lopettelisin seinään niin ei oireilukaan pitkity mutta kaikki on yksilöllistä.
Älä vaan jatka käyttöä! tsemppiä!