Bentsojen top 5

Tästä lähtee, en öaita mitään milligrammamääriä:

1 . Xanor
2 . Rivatril
3 . Insomin
4 . Dormicum
5 . Diapam

Tässä mun lista. Laittakaa omat mieltymykset, olisi ihan mielenkiintoista lukea niitä.

Oma top
Xanor 2mg , Rivat 2mg , Tenox 20mg , Dormicum 15mg ja sininen enkeli :slight_smile:

Diatsepaami, alpratsolaami, klonatsepaami…noh, oksatsepaamikin auttaa ahistukseen, ja bentsojohdannainen zopiklooni on sangen tehokas kyl, mulle.

Hieman on oma mielipide vaihtunut nyt puolessa vuodessa…

1. Temesta 1mg
  2. Rivatril 2mg
  3. Dormicum 15mg
  4. Tenox 20mg
  5. Oxepam 50mg

En pysty antamaan omalla kohdallani minkäänlaista arvoa diapamille, xanorille tai insominille. Ei toimi edes päättömillä överiannoksilla.

Hyviä täsmälääkkeitä ne on kaikki mun mielestä, mutta:

Jos pitäis päätä sekottaa:

1. Dormicum
  2. Tenox
  3. Oxepam
  4. Alprox
  5. Insomin
  6. Rivatrill
  7. Diapam

Jos pitäis lääkitä itteensä:

1. Rivatrill
  2. Alprox
  3. Diapam
  4. Oxepam
  5. Insomin
  6. Tenox
  7. Dormicum

Olikos niitä muitakin vielä… :bulb: :laughing:
Triazolamia en oo maistanut ikinä, ei lääkäri kirjottanu uneen.

Mitä tenoxissa on muuta kuin uni? :open_mouth: Miettii viihdearvoa…

kyllä ite käytän tenoxia myös ihan päivälääkkeenä ja kyllä ite oon myös viihteillytkin 40-60mg rentouttaa mukavasti. mutta itellä on: tenox, diapam, opamox näitä käytän pää asiassa myös xanoria mutta en niin paljoa, zopinoxista tulee ihan hyvä olo vaik ei varsinaisesti benzo olekkaan. diapam on kaikista paras sopii kaikkeen.

1.Diapam
2.Diapam
3.Diapam
4.Diapam
5.Dormicum (tän laitoin siks ku sillon ku rätkisin hihaan ni oli pirun hyvä aine, mutta 3 viikkoa rätkimättä YEAHHH!)

Millä annoksilla saat sen vaikutuksen opamoxeilla? Kun pyysin lääkäriltä noin puoli vuotta sitten että voisin kokeilla opamoxeilla päästä eroon diapameista mutta se oli täyttä helvettiä. 2x15mg päivässä huhu oli niin paha olo että piti ottaa takaisin diapamit. Nyt menee niitä 30mg päivässä tai joskus vaan 10mg.

Sori offii mut kiinnostaa vaan.

2X30mg/d annoksel saan ahdistusta lievittävän vaikutuksen ja pysyy ajatuksetki jossai tolkus :confused: . Mut lekurin mielestä ny saan sit ottaa 20 päivänä 3x15mg ja 10 päivänä 4x15mg. Välil menee sit enämpi, jos on hyvin ressaavaa, ja sillon käytän sit muitaki bentsoja… Silloin kun yritän pysyä lekurin sallimas annokses, käytän neuroleptejä päivällä. Tuntuu, että voimistaa vaikutusta. Ennen otin leptit vain yöksi.

^ Kiitti ku vastasit oot hereillä aikasin aamuvirkku :slight_smile:

Mul menee kans ketipinorei öisin tekee ihan hyvää vaan ni en flippaa tasaa mun maanis depressiivisyyttä.

kyl mulki opamoks toimii ihan hyvin, viikko erosta edes 4x30mg ei poistanu kunnolla ahdistusta ja piti muistaa syödä ryynei koko ajan tuon onnettoman puoliintumis ajan vuoksi, kk siitä menee enää 1-2x30mg otan joka aamu 15-30mg ja ilta päivälläsaman ja jos ei auta kunnolla nii tenoxia kehiin.

Diapam.
Diapam.
Diapam.
Xanor.
Halcion.

Kaksi viimeisintä, siis päihdekäytössä.

Rivatril ja Dormicum on yliarvostettuja.
Temesta toimii, tenox ei, insominkin on unilääkkeenä ihan hyvä.

1. Xanor,Rivatril (omalla tavallaan yhtä hyviä)
  2. Tenox
  3. Diapam
  4. Oxepam

Alprox (en saa mistään)
Tenox (erinomainen päiväläke)
rivatril
Zopinox
Stilnoct
diapam
opamax

Diapam ja opamax ei omaa mitään viihdearvoa, mutta eihän se ole tarkoituskaan :mrgreen:

1. 2mg Xanor Depot
  2. 2mg Rivatril
  3. 10mg Diapam
  4. 15mg Dormicum
  5. 50mg Opamox

~thisnuty~

1. Diapam
  2. Tsolpideemi
  3. Opamox
  4. Zopinox
  5. Tenox

Diapam aina ja ikuisesti.
Tsolpideemi, 10mg kolisee jo saatanan kovaa. Mieluummin Somnor kuin Stilnoct. Nousee jotenkin nopeemmin eikä lainkaan niin salakavalasti. Ääniä, paljon ääniä jotka puhuu mulle. Muisti menee osittain, sumenee. Vähän kuin säröillyt peili: kokonaiskuvan näkee mutta silti vääristyneenä, ei aivan selkeänä. Tätä menee tänäkin iltana. Tai nythän on jo yö, hups. Moni ei näe tässä viihdearvoa juurikaan, mutta tähän mieltyy jollain salaperäisellä tavalla. Tulee välillä mieleen että jos sitä nyt kahdeksi tunniksi nollais pään. =S
Opamox on yhä ainoa lääke maailmassa joka on mulle tuonut täydellisen rentoutumisen sekä ruumiillisesti että varsinkin psyykkisesti. On niin kevyt ja luonnollinen olo.
Zopinoxia oli kauan sitten. Halluja tuli ja maistui pahalta.
Tenoxia oli vielä kauemmin sitten. En muista oikeastaan mitää muuta kuin että ei valittamista, ei huonoja muistoja/kokemuksia.

Tilanteesta riippuen, näitä ei juuri voi ehdottomaan järjestykseen laittaa:
Clonazepam
Lorazepam
Bromazepam
Nitrazepam
Midazolam

Yleiseen vitutukseen Alpro 1-3mg äärimmäistilanteissa.

1. Alpratsolaami
  2. Klonatsepaami
  3. Diatsepaami
  4. Loratsepaami
  5. Oksatsepaami (mieluiten Opamox 50 mg.n tabu)
  1. Diapam
  2. Halcion (mikäli saa oikeasti nukkua eikä säpsähdä)
  3. Rivatril (ei poista ahdistusta mulla niin hyvin kuin pamit)
  4. Insomin (nukkumiseen)
  5. Oxepam (lievittää ahdistusta)

Mitään en vedä suuria määriä ja viihdekäyttöä en enää “harrasta”. Kumma juttu, kun nykyään Rivat ja Xanor jo ilman alkoa aiheuttavat vain enemmän ahdistusta jos ottaa… Diapam samoin, mikäli ottaa +3 joten pysyn siinä 1-2kpl… Dormicum ei listalle pääse ku en rännää…