Eli olen kuntoutuksessa ja takana 10 v hallitsematonta alkon ja lisäksi säännöllinen Xanor / pami lääkitys.
Viimeiset 5 vuotta totaalista sekakäyttöä, viimeinen vuosi Lyrica, subu, viina, bentsot ja piri jos sattui olemaan ok laatuista. Subua käytin onneksi vain 3kk. Piikityksen sain edellisessä hoidossa lopetettua.
Mutta lääkitys nyt 15 vrk selvänä olon jälkeen. 30mg diapam ( se on pysynyt apteekkisopimuksen takia tuossa koko vuoden) 5 mg cipralex 300mg Absenor ( voiko tuo aiheuttaa munuaiskipua? tai auttaako tässä, koska lääkäri määräsi sen lyrican vieroitukseen.) ja 25mg ketipinor.
Pyrin menemään mahd vähillä lääkkeillä mutta olo on “aika” tuskaisa vaikea osallistua hoitolaitokseni ryhmiin. Ja tiputusvauhti on 5mg viikossa. Pami. 17v yhteensä bentsoja takana. Alkoi LSD psykoosin aiheuttaman depersonalisaation hoitoon. Tuli poltettua savuja tripin aikana ja olin 16vuotias. 1997 600 mikron aurinko. Kadun.
Niin olisiko jokin tukilääke? Lääkäri käy vain kerran viikossa? Auttaisiko Zyprexa/ Buspar/ jokin mielentasaaja?Jokin muu kuin Cipralex sitä mennyt 10v? Mikä olisi ahdistukseen paras ssri/snri/dnri?
Ja kun tää saamarin paikka ei anna käyttää luontaistuotteita. Esim. 5 htp, L tyrosiini asetyylikoliini, L-teaniini , lisäksi minulla on noopeptiä ja pirasetaamia mikä auttaisi. Ehkä joudun salakuljettamaan mut sit katoaa hoidolta pohjaa.