Bentsojen lopetus 18v käytön jälkeen

Olen jo totaalisen kyllästynyt bentsoihin ja ennenkaikkea niiden hommaamiseen. Ne pitävät enää poissa isoissakin määrissa viekkarit ja dissosiaatiiviset/ depersonalisaatio / sosiaaliset pelot.

Ja lääkärit muuttuvat vain vaikeammiksi ja tyrkyttävät ketipinoria.

Onko MITÄÄN ainetta mikä auttaisi viekkareihin. Esim. Tramal jonkin aikaa? Tai Phenibut joka on Gaba B agonisti mutta joku sanoi että ei auta.

Lyricat varmaan ainoa mutta koukku nopea. Auttaako neurontin? Urheilu auttaa hetkeksi mutta siinä se. Olen kuntoutuksessa jälleen ja lääkäri teki kuukauden lopetuksen nollaan 30mg diapam annoksesta. Ei se onnistu ilman apua hän ei edes kuunnellut kun ehdotin neurontinia.

^ Tramalia nyt en ainakaan suosittele, koska valvottaa monia, ainakin laskee kouristuskynnystä ym. “mukavaa”, joten todennäköisesti vain pahentaa viekkarit potenssiin X.

Phenibutista ei ole omakohtaista kokemusta. Jotkut kehuvat suorastaan ihmeaineeksi, toiset taas sanovat täydeksi humpuukiksi, joten mene ja tiedä. Tuskin sen kokeilemisesta mitään järin suurta haittaa on, jos ei sitten hyötyäkään.

Neurontinit ja Lyricat voivat kyllä jeesata jonkin verran, mutta eivätpä nekään refloja estä tulemasta, ja kyllä se Neurontinkin vähän pidemmällä käytöllä aiheuttaa riippuvuutta, josta on sitten oma hommansa vieroittautua, vaikkei se mikään varsinainen hupihuume olekaan.

Eipä noin pitkällä benzohistorialla oikein mitään oikotietä onneen ole, ts. ainut järkevä tapa on todella hidas ja maltillinen tiputus ja valitettavasti tuossa tilanteessa tuo kk:ssa nolliin on aivan liian nopea aikataulu, vaikka käyttäisi jotakin tukilääkitystäkin.

A-klinikal tehdään vieroitus maltillisesti, ja oman kokemukseni mukaan myös elämäntilanne huomioonottaen. Ei siis välttämäti taulukon mukaan. Mun kohdal päädyttiin ylläpitoon… Tjaah. Ei siitä enempiä.

Ketipinoria ny ei pitäis bentsojen sijaan tai b.vierotukses tuputtaa, kun mun tietäkseni nekin v o i v a t alentaa kouristuskynnystä. Tämä tuhansien joutavien leptien maa :imp: .

Klinikal (puhun vain tän kaupungin käytännöistä, josta tiedän) tietty sit pistetään jakelu kerran viikos apteekista ja apteekkisopimus. Eli toisilta lääkäreltä ett sitte ainakaan hommailla enää…

L-Teatiini voi auttaa.

ei tule olee helppoa, sen voin sanoa omasta kokemuksesta… olen itse käyttänyt
bemtsoja vähän yli 25 vuotta ja menin bentso lopetukseen noin 3 vuotta sitten.
siellä oli bentso tiputus liian nopeeta tahtia ja esim diapamia pudotettiin noin kuukauden
välein 5mg (siis se 5mg kerralla pois) itsellä oli bentsot: diapam 30mg/vrk xanor 2mg/vrk ja tenox 40mg/vrk
ja kun bentsot oli tiputettu kaikki pois lukuunottamatta diapam 5mg/vrk häivyin sieltä kirotusta laitoksesta.
en nyt voi sanoa missä olin ettei sensuroinit napsahda.

eikä sen “lopetuksen” jälkeen mennyt kuin kuukausi tai kaksi ja nyt olen taas pahassa bentso ja lyrica koukussa.
eli omalla kohdalla siitä ei ollut mitään apua, päinvastoin, ongelmia siitä vain tuli.

mutta sehän on ihan henkilöstä kiinni pystyykö lopettamaan. toiset pystyy ja toiset ei pysty.
ymmärsin että olet kyllästynyt bentsoihin niin sinulla saatta olla riittävästi motivaatiota onnistua.

kaikkea hyvää lopetukseen, toivottavasti onnistut ja saat oikeat lääkkeet vaivoihisi. jos nyt tarvitset jotain.

Mä luulin joskus vielä vuos sitten, etten voi millään olla ilman lyricaa, noh kaveri tarjos mdpv tai alfa-pvp, vauhdiksi sitä luulin, kunnes oli mäntä pohjassa, kesällä, jotka on semmosia että mun kuuppa ei niitä kestä, normipiriä menee kyllä viikko. Olin yrittäny hypätä liikkuvasta autosta ja pari kertaa meinas mennä vähän muutenki suicidaaliseksi.

Noh, olin sit lataamossa pari vkoa eka vko ihan psykoosissa, niin kappas kummaa pärjäsin siellä ihan hyvin ilman lydejä, ja bentsojaki oli vähennetty minimiin, xone meni toki täysillä.

Tunnen muutenkin tauolla olevia, ei lopettaneita, ja tuokin johtuu, tuomioista ja linnasta.