Tilanne tällä hetkellä se, että virallisesti mulla mene 3x10mg diapam päivässä ja nukahtamiseen 40mg tenoxia.
Mulla on tolet sitä luokkaa, ettei noi määrät auta mihinkään, vaan syön esim 100mg diapamia + 150mg tenoxia nukahtamiseen.
Mulla on iteroidut respat, ja koska käyttötahti on tuo, niin lääkkeet loppuu automaattisesti kesken.
Olen useasti jättänyt seinään tai yrittänyt hidasta tai nopeaa vähennystä, mutta pieleen menee aina. Tavoitteena nyt siis bentsoista vieroittautuminen jäljellä olevilla lääkkeillä, ja toivon mukaan se, etten itseäni samaan koukkuun jälleen kerran hommaisi.
Ajattelin siis kysäistä apua, koska omat vieroitussuunnitelmat on tähänastisesti mennyt tavallla tai toisella pieleen, mikä olisin järkevin pudotustahti ja mikä kannattaa viimeiseksi jättää jäljellä olevista lääkkeistä? Viekkareista pahin on ehkä unettomuus, ja olen joskus valvonut 4vrk putkeen re-boundina.
Niin, ja tosiaan olen käyttänyt tuota määrää päivittäin muutaman kuukauden, eli kovin paha koukkku ei välttämättä ole kyseessä Tai sitten on… Aikasemmasta kokemuksesta (pidempiaikaisemmassa käytössä) viekkarit on olleet ihan hirveitä, paniikkikohtauksia ja imovanen seinään loputeus aiheutti psykoosin.
Elikkä siis, jäljellä olevat lääkkeet:
10x10mg diapamia
25x 20mg tenoxia
Jäljellä on siis hyvin vähän lääkkeitä, joten vieroitusoireilta ei varmaankaan voi välttyä. Mutta mikä tässä olisi järkevin tiputussuunnitelma, että ne viekkarit olisi edes vähän lievempiä?
Uskoisin olevani pahemmin koukussa tenoxiin, kuin diapamiin koska diapamista olen pitänyt välipäiviä, tenoxista en.
Useinhan neuvotaan jättämään pitkövaikutteisin viimeiseksi (diapam), mutta toisaalta tenox auttaa nukahtamaan, diapam ei
Erinnäisistä syistä hoitavan lääkärin kanssa en voi tästä asiasta keskustella, ja kysellä neuvoa
Joten kaikki mahdolliset neuvot otan kiitollisena vastaan!