Bentsoista

Kerron hieman omaa historiaani.

Eli ole nyt 36vuotias ja kärsinyt todella rajuista paniikkikohtauksista 16vuotiaasta. Silloin ku häiriö diaknosoitiin tilani oli niin paha että en pystynyt hoitamaan mitään asioita vaan tauti lähes invalidisoi minut. Minulla on kokeiltu kaikki mahdolliset hoitokeinot ssri,snri,neuroleptit ym on kokeiltu ilman vastetta. Kun täytin 18vuotta niin lääkäri päätti että bentsot on seuraava lääkeaineryhmä joita kokeillaan. Kaikki testattiin diapamista asti ja vasta xanori sai oireet kuriin. Siinä oli ainoa huono puoli että väsyin hirveästi. Lopulta päädyttiin Rivatriliin joista sain todella hyvän vasteen ja elämäni takaisin. Palauduin sosiaaliseksi, paransin kaikkia numeroita ja olin sähköalalla yrittäjänä yli kymmenen vuotta. Mutta nyt tää hulluus alkoi kun vanha lääkärini kuoli ja siirryin terveyskeskukseen. Siellä oli hirveä tarve päästä toimivasta Rivatril lääkityksestä eroon. Nyt olen voinut vuoden päin persettä ja nyt yritän taistella toimivan lääkkeen takaisin. Bentsoista on tehty ihan paholaisen myrkkyjä vaikka ovat edelleen ihan lyömättömiä omalla alallaan. Onko muut kokenut tämmöistä?

Joo valitettavasti nykyään on tehty johtopäätös, että kaikki bentsot johdattaa siihen että kaikista tulee lopulta pirinistejä.

Se että lääkkeen pääasiallinen käyttö ei pitäisi olla jatkuvaa, on alleviivattu turhankin suuresti. Jos joku on käyttänyt jotain vuosikymmeniä hyvällä vasteella, pakotetaan nyt vaihtamaan muuhun. Varsinkin kun noiden alasajo tuollaisessa tapauksessa pitäisi olla vuosia kestävä prosessi.

Suosittelen käymään yksityisellä psykiatrilla vaikka joudutkin maksamaan yhdestä käynnistä 200 - 300e. Kuitenkaan et joudu julkisen mielivallan kohteeksi.