Benjamitos Pueblos Reflat

Kirjoituksen pääideana lienee piristää muita jotka voi olla samankaltaisessa tilanteessa. Itsellä buprekoukku ollut vuosia, mutta annos ei ole koskaan noussut yli 4mg/vrk ja hoitanut yleisesti hommat himaan. Tietysti ikävän ja yllättävän asian takia tuli ruoskittua yli puolen vuoden rivatril-putki, alussa 0.5mg/vrk, loppuvaiheessa meni se koko tabletti 2mg/vrk että ahdistus lähti ja sai nukuttua hyvin.

Sitten aloin jo miettimään “kuinkakohan kipeeks tästä putkesta tulee, eipä varmaa vielä hirveän”. Olin väärässä ja vaihdoin diatsepaamiin jotta sais lopetettua tän turhuuden. Se alkaa tuntumaan äärimmäisen turhauttavalta, kun joutuu joka päivä syömään pillerin joka ei anna mtn mielihyvää ja poistaa reflat, jotkut ehkä ymmärtää todella hyvinkin mitä meinaan. Aluksi meni noin 20-30mg/vrk diatsepaamia melko pitkään, sitten päätin että 20mg/vrk maks.

Nyt olen siinä pisteessä että kävin läpi reflat kun pudotin suoraan 20 → 10milligrammaan. Eli 10mg/vrk mennyt nyt noin kuukauden ajan, aion seuraavaksi lopettaa suoraan ilman tiputuksia, tässä tullut jo hyvä tovi bentsoreflailtua ja olen valmistautunut siihen henkisesti. Tsemppiä jengille jotka on samanlaisessa tilanteessa ja ehkä joku hyväl tuuril sai tästä jotain kivaa irti, motivaatiota yms. Peace for the Wicked

Onneks olkoon pudotuksesta. :slight_smile:
Itsellä oli vähän samanlainen tilanne paitti benzo oli xanor. sitä tiputtelin alas ja vaihdoin pameihin.
Niitä ajelin hiljalleen alas kunnes nyt tilanne semmonen ,ettei jokapäivä tartte syödä.

Yllättävän kivuton tuo 10mg;tä nollaan. Ite tosin tein silleen ,että aloitin lopuupudotuksen pitämällä välipäiviä ja aina väli piteni.
Nyt on kiva fiilis kun tole niin alhaalla ,että jos krapula tai ahistaa niin 2-3 sinistä huuleen ja voi puoliunessa virnuilla sohvanpohjalta.

Mulla kävi silleen jännästi ,että tämä xanttu mistä eroon pääsin ei toimi enää ollenkaan (onneks niin). :astonished:
Saa 5x1mg heittää huuleen eikä kummempia vaikutuksia. Kaipa niitä niinkauan tuli rouskittua ,että elimistö jotenkin kehitti “kestotolen”. Parempaakaan selitystä en oo keksinyt.

Tsemiä sulle county, keep up the good work…

Loistohomma! Xanor ku vielä kuuluu vähän “euforisvoivimpiin” bentsoihin omast mielestä kans kuten toi rivatril mitä rouskin. Hyvä että säki oot todennu et helpottaa refloja huomattavasti, ku vaihtaa pameihin joka on pitkäkestonen eikä niin euforisoiva/kuosauttava. Joo itellä meni mainiosti toi tiputus 20->10mg, kyllä mä ne reflat selkeästi tunsin(vatsa kuralla/vatsakrampit, koko ruumis paskanjäykkänä ja lievää kouristelua, “sähköiskut”) mut polttelin blossea joka jeesas ihan pirusti, koko ton tiputusprosessin aikana :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hyvä et pystyt olemaa kans täysin ilman jonain päivänä, se jo tarkottaa että jos jostain syystä ei olis bentsoja nii ei tarvi ahdistuneena ja pelokkaana odottaa kovia refloja, good job private!

Tohon piti viel kommata et tunnen ihmisiä jotka pystyy vetämään kerralla purkin 2mg rivoja eikä mee edes kaatokuntoon, älyttömän tolen se keskushermosto voikaa kehittää ihmisille…! Karua :smiley: Ja sitte näitä jotka jatkuvasti on xanor/riva-höyryissä ja samaan aikaan kiskoo nii paljo dormareita ku vaa on varaa… Voi vaan kuvitella kuinka kipeiks jätkät tulee ku muutama tuttu just vetää tohon tahtiin ja kykenee vetämän kerralla sellasia doseja ettei mtn rajaa ilman huomattavaa sekavuustilaa. Ei kuulu lähipiiriin, tuttuja joihin välillä törmää, saattaa välillä harvoin jopa soittaa mutta ei tule hengattua niiden kans, ku siitä ei saa mtn irti. Ku jokapäivänen motto on bentsokuosit

Ja tietysti raivomasturbaatio on kovin suotavaa bentsoreflois jos meinaa sängys löhöömine käydä tylsäks, even Chuck Norris approves this treatment-method! :smiley:

Tarkotin tossa xanorien toimimattomuudessa sitä ,etten ollut vuoteen syönyt ainoatakaan ja sit sorruin kun sain kaverilta ilmatteks ja ajattelin viihteillä. Elit tolet nollissa ja joutu 1mg nopeita vetämään melkein levyllisen ,että mitään viihdearvoo. :open_mouth: Todella hämärä homma koska ei mulla koskaan ees päiväannos noin korkee ollu.
Sillon mietin just tota ikitolee tai mikä se lie noihin xantuihin tullu kun kyllä mulla tosiaan toimii riva ,pami yms… ihan pienillä annoksillakin dormarista jo tipahdan.

Juu ja tosiaan sääliks käy tyyppejä jotka vetää benzoja kourakaupalla päivittäin. Sieltä tullaan vielä joskus alas kovaa ja korkeelta.

Jep, ehkä jopa niin kovaa et kuollaan, jos ei ehi tarpeeks nopee hoitoon ku status epilepticus pääl ja suu ku vaahtosammuttimel…

Hmm… Mulle ei Rivatril aiheuta mitään euforioita, Xanor sitten on taas vähän eri juttu, mutta johtunee kai siitä, että sitä napsin harvemmin, mikä kaiketi hyvä onkin. Rivatril on tuo mun peruslääkitys, jolla pysyy reflat poissa ja pää jotenkin kasassa. Ehkä se sitten on niin, että vaihtelu virkistää, kun esim. diatsepaamikin tuo sopivalla annoksella mukavan lötköolon silloin kun sitä välillä otan. En kyllä benzojen kohdalla edelleenkään puhuisi mistään erityisestä euforiasta, jollei jostain aivan noviisista ole kyse, mutta kyllä ne kummasti oloa aina helpottavat.

Tsemppiä multakin kaikille benzoista eroon yrittäville. Toivoisin itsekin joskus siihen pystyväni, vaikka kyllä ne mulla ihan tarpeeseen tulee eli pahaa ahdistusta niillä lääkitsen. Ei siis ehkä vielä ajankohtaista, mutta toisaalta koskas sitten, kun vuosia on jo mennyt niiden kanssa, eivätkä ne vuodet ainakaan vähene ja saattaa olla nykyisin pitkälti se ahdistus ihan sitä benzojenkin aiheuttamaa, vaikka alun perin ei ollutkaan.

Edittinä: Tärkeintä mulle olisi kai tällä hetkellä, etten päästäisi annoksia nousemaan, niin voisi jotain toivoa vielä ollakin. Välillä vaan lipsahtaa, kun tuntuu, että nyt on niin paha tilanne, että kyllä mulla on oikeus “pieneen” extraan…

Sama homma itellä noiden rivojen kanssa, ei edes alkon kanssa 30kpl x2mg vaikuttanut mitenkään. 2 vuotta olen syönyt nyt putkeen (vai pidempään?) 2mg rivoja kaksi kertaa päivässä elin aamuin illoin, pitää pään kasassa ja ei ole tarvetta ottaa enempää eikä olla nostettu siihen 6mg /pvä. itelle juuri sopiva lääke, sitä ennen oli xanorit mistä halusin parin kk:n jälkeen eroon rivoihin mitkä sisältävät lihaksia relaxoivaa myös, joten sain samalla tiputettua yhden lääkkeen pois rivojen kanssa, ennen xanoreja ja rivoja olen käynyt kaikki lääkkeet läpi, niin järjen ylläpitämiseen kuin nukahtamiseen, ainoa mitä en ole kokeillut on dormicum ja insomin, mutta tuskin nekään vaikuttaisi enään kun bentsotaustaa 24/7 ilman päivänkään taukoa ~5 vuotta. Ainakaan Halcion ei sano mitään, että nukahtaisi, vaikka ottaisi roimasti niitä. ja rivatrilit piristää vain jos ottaa enemmän kuin tarkoitettu. Itselle rivatrilit on ollut hengenpelastaja jo pitkään, ja niistä entiedä luovunko koskaan. Jos luovun niin tiputtelen annosta pikkuhiljaa ja/tai aloitan suuren annoksen diapameja ja alan niitä tiputtamaan kunnes nollissa. omassa tilanteessa ei kävisi mielessäkään lopettaa vielä rivatrileja, jännä kyllä, että ei ole tolet noussut sellaisiksi, että tuo sama annos ei enään toimisi. Opiaatit sitten onkin eriasia, niitä lääkärit on nostanut moneen kertaan ja vahventanut, ja antanut buustaavia lääkekomboja vielä lisäksi. Onneksi itse sain tiputettua noin 7 eri lääkkeestä 2 lääkkeeseen / päivä ja tällä on menty jo tämä vuosi. Onnea kuitenkin kaikille lopettajille ja niille ketä on pystynyt vähentämään, mitä vähemmän sen parempi :slight_smile: ellei sitten todella tule niitä tapporefloja ja ala taas samat ongelmat mihin alunperinkin on määrätty. Pahin oli kyllä tiputtaa yli 2vuoden 225mg efexor seinään (tasoittavana oli kyllä xanor), voi luoja niitä hetkellisiä muistinmenetyspätkiä ja sähköiskuja päässä kuukauden parin ajan…