Kuulin tällaisen jutun, että kun banaanin kuoresta ottaa sen valkoisen osan talteen, kuivattaa ja polttaa niin siitä pitäisi saada efedriiniä. Pitääkö paikkansa?
Ei pidä.
taas tää banaani läppä
Maistuuks trollille bansku?? Kuivata kuoret ja polta älyssä; toimii… Valtion juoni
Kait jostain löytyy informoivaa clippiä miten banaanista saa ilon irti. It’s the only way, put it in your…
olen kuullut…salaisesta lähteestä että apinat polttivat banaaninkuoria jo muutama vuosi sitten…ja salainen raportti kertoo että TOIMII.
Toimii muuten syötynäkin noi banaanit. Apinat vetää älyttömästi banaaneja ja kato niitä! Toimii!
Voi luoja! Mistä nämä jutut aina nostavat päätään säännöllisin väliajoin?
Nyrkkisääntönä sen verran että jos se kuulostaa typerältä, niin se myös on sitä.
Itse olen kyllä kerran kokeillut Ataraxia IV:nä. Stupid, but anyway…
Pärisee iha huolel kandee varoo ettei tuu od:eit meinaa hengitys voi lamaantuu!!!
Muistan joskus 13veenä tää sama urbaanilegenda pyöri meijänki porukois ei kukaa sitä kummiskaa koskaa testannu.
Saatanan pyromaanit! Jättäkää nyt ees banaanit rauhaan. Kohta nekin on huumausaine tai lääkeaine listalla.
Vitun siistii ostaa banaanei ku myyjä alkaa kyselee et mihin meinaat käyttää… ? Saatika jos poliisit keksii kehitellä banaanilaattorin.
ai että joku muukii tykitelly ataraxia