B-PEth kokemuksia

Millaisia kokemuksia porukoilla Peth-arvon nollaantumisesta? Yleisesti kirjoitetaan että 2-4 viikkoa on se aika minkä Peth näkyy siitä kun ottamisen lopettanut kokonaan. Itsellä hieman erilaisia kokemuksia. Olin 5 viikkoa ottamatta ja arvo 0.07. Tämä siis labrassa missä alin vastattava tulos 0.03. Eli hieman vielä “värähti”. Eli ei todellakaan päde tuo neljän viikon sääntö. Tai ainakaan omalla kohdalla toiminut.

Nyt tuli pitkästä aikaa ratkettua ja otettua viikon verran aika reilusti soppaa. Ei kuitenkaan ihan aamuun asti ja kirkkaita vähemmän mutta sellainen “lomakänni” tasaisesti 8 päivää. Pitäis saada tuo taas nollille. Onkohan viisaampi odotella vaikkapa 6 viikkoa ja sitten mennä testiin?

Minulla oli 4 vrk tinaamisen lakattua 1,4. Ensi perjantaina käyn taas labrassa, kun varmistellaan naltreksonin soveltuvuutta. Sittenpä näkee, kuinka se minulla asettuu. Eiköhän näissäkin ole yksilöllistä vaihtelua.

Ai niin, piti tänne kertoa, että 5,5 viikon raittiuden jälkeen peth oli minulla jo viitearvossa. Äkkiä asettui, samoin kaikki muutkin maksat ihan kohillaan.