Avun hakeminen raitistumiseen

Olen ollut raitis kauemmin kuin sinä. Eli tämän päivän. :slight_smile: En tarvitse alkoholia enkä tupakkaa, en lääkkeitä enkä muita stimulantteja.
Sinä voit pohtia asiaa mennessäsi savuille. :slight_smile:

¨
Siis sinun sairas itsekeskeisyytesi vaatii sinua olemaan äänessä keinoja kaihtamatta? Kai se tukee raittiuttasi. Jos olet rehellinen, tunnustat saaneesi muutamankin bannin,
Uskon toki, että [Poistettu asiatonta tekstiä -Päihdelinkin toimitus] et siihen pysty, ja pian todistan sen. :slight_smile:

Tuollainen henkilöön kohdistettu loukkaus vaatiii laittamaan sen moderaattorille.

:laughing: :mrgreen: …no voihan joku ottaa välillä viinaakin ja esittää väliajat raitista…mullakin on oikeassa elämässä yksi sellainen tuttu ja joskus esihistoriassa paransin itsekin maailmaa ja paasasin raittiudesta, tosin viinalasi kourassa. Niin että en sinänsä ihmettele sinunkaan stoorejasi juuri ollenkaan… :wink:

[Poistettu asiatonta tekstiä -Päihdelinkin toimitus]

Henkilön tyylinäyte kesältä 2009:

Tämä siis mieheltä, joka ruikuttaa suueen ääneen että “ei saa henkilökohtasuuksiin mennä”.
Kuules, [Poistettu asiatonta tekstiä -Päihdelinkin toimitus] , myönnätkö sä vai et kirjottaneesi tuon rivin?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siis ihan pikaisesti repeatilla samoilla sanoilla:

Tyylinäyte mieheltä, joka ruikuttaa suureen ääneen että “ei saa henkilökohtasuuksiin mennä”. :slight_smile:
Kuules, nolla, myönnätkö sä vai et kirjottaneesi tuon rivin?

Tuskin kiellät, sillä se on tallella.

Perjantai-iltaisin meno äityy aika hurjaksi :open_mouth: Ketjun aloittaja voisi jopa olla pahoillaan tapahtuneesta, mutta koska sama juttu tapahtuu taas joka ketjussa, minkäs teet.

Mitähän perjantai-ilta merkitsee nimimerkki Rahvaalle, tai Kanttoonan alapääjutuille? No mä luulen kans, että ne ei oo viikonpäivään sidottuja.

Viikonpäivään sidottuja ei ole myöskåän SmokkiSikarin ja Morkkiksen kiihkeä narsuttelu keskellä juhannuspyhiä, eikä Rahvaan useita satoja sanója sisältävät vuodatukset niskaani joka jumalan päivä. :slight_smile:

Raittius kai rulaa.

Olen aidosti pahoillani. :smiling_imp: Toivoin, että tästä tulisi kohtuullisen asiallinen ketju, jota sivustaseuraavat vosivat selailla. :smiling_imp:

Yritetty on vilpittömästi… mutta… boys boys boys :wink:

Mielestäni ekat kirjotukseni tähän ketjuun oli asiallisia, mutta sitten alko taas tyypillinen paska. Ei tosin haittaa mua, mutta herrat saa valita tyylin. ; )

S&S Olen pahoillani puolestasi .

Olet puhtain mielin tänne kirjoittanut asioitasi , [Poistettu asiatonta tekstiä -Päihdelinkin toimitus] .
En oikeen mielelläni tee sitä mitä teen mutta laitan ylläpidolle pyynnön sulkea katti pois yhteisöstämme.

Oikeesti tollanen humalainen nau-unta ei kuulu tänne .

Terveisin Kanthoona !

Tässä on kyllä taas yllättävän paljon niitä kirjoitusvirheitä. :laughing:

Raitistumiseen tarvitaan apua ja sitten ainakin, jos ei kykene lopettamaan juomista yksin. Väliaikaisesti minä kykenin olemaan juomatta, mutta se juomattomuus oli minun suurin koetinkivi, kun itsekkyyteni esti minua näkemästä itseänikin. Olin niin henkisesti köyhä ja vaikka mitä muuta yritin todistella itsellenikin, niin pilvilinnani romahti niskaani ja minun oli taas pakko aloittaa juominen.

Pitää oikein kysyä, vaikka onkin Smokin topikki, niin onko teille muille syötetty vahvuuteen sairastumista alkoholismin sijaan. Itsetuntoni kasvoi kohisten, kun kuulin ja luulin olevani vahvuuteen sairastunut, jolle luonteenomaista oli olla paras, kovin, vahvin…, mutta mitä oikeasti olin, niin vain heikon itsetunnon omaava alkoholisti, jonka itsekkyys esti näkemästä sitä heikkoa itsetuntoa, koska se aina valeltiin alkoholilla, joka taas ei antanut lupauksista huolimatta siipiä.

Fakta on se, että sinä et ole raitis, jos kärytät tupakkaa. Olet aineriippuvainen.
Tätä on hirveen vaikee monien hyväksyä. mutta ellei kyseessä ole aineriippuvuus, lopeta kokeeksi viikoksi. Saat käsityksen aineriippuvuuden tasosta. :sunglasses:
Ja mä vakuutan, että se riippuvuus tappaa. Olen työkseni seurannut aika läheltä ihmisen riutumista sen riippuvuuden kautta.

[Poistettu asiatonta tekstiä -Päihdelinkin toimitus] Se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. :slight_smile: Vai kuka kirjotti “Äiree äiree isot pojat kiusaa plaa plaa” :slight_smile: Jos sua [Poistettu asiatonta tekstiä -Päihdelinkin toimitus] nyt vähän kyykyttää siitä paskasta, mitä sä oot syytänyt mun niskaani kuukausikaupalla, niin se on oikeus ja kohtuus.
[Poistettu asiatonta tekstiä -Päihdelinkin toimitus]

Mä vielä toistan tämän.

Pelin henki on ilmeisesti se, että [Poistettu asiatonta tekstiä -Päihdelinkin toimitus] ja sortaa ketä tahansa miten päin vaan, mutta heille ei saisi sanoa takaisin.
On ties minkäliasta narsuttelijaa ja “pölöpölöttäjää”. Esim. Smokkiherra on levittänyt muista kirjoittajista valheita siinä kuin Rahvaskin, ja otin asian esille Smokkiherran omassa ketjussa “Uusi elämä”.
Etsiköön ketjun ken jaksaa.

Lisäksi kyseinen itsensä Plinkin keisariksi nimennyt henkilö keksii kuvitteellisia tarinoita AA-palavereista, joissa hän “on juuri eilen ollut”.
Kuvioon sopivat etenkin densat, jotka iskevät itselleen seksiseuraa A-klinikan työntekijöistä. Moinen puppu on paskaa, tai kauniisti sanottuna iltasatu. :slight_smile:
Tosin, tarinoitahan riittää.

Kato Onks [Poistettu asiatonta tekstiä -Päihdelinkin toimitus] ku noin rasvasia alat täällä syytään.

Ja mitä minun munista voisin kertoa muuta kuin sen että lämpimällä keleillä luonto turvatakseen siittiöiden elinvoimaisuuden yrittää roikottaa kiveksiä mahdollisimman kaukana kehon lämmöstä.

[Poistettu asiatonta tekstiä -Päihdelinkin toimitus] :neutral_face:

Mä kohta kerron mihin saat [Poistettu asiatonta tekstiä -Päihdelinkin toimitus] . :slight_smile:

Yritetään uudestaan vähän asiallisempaa, ettei hyvä topikki menisi ihan tärviölle, vaikka mistä sen tietää mikä kaiken tarkoitus on :unamused: .