Avokatkaisu Diapamin avulla

Moi “uusi-tle” ja menestystä viinasta irroittautumiseen ! Kokemuksesta voin sanoa, että 99% holisteista ratkeaa muutaman kerran raitistumisen alkuvaiheessa, mutta kyllä se silti onnistuu. Yritä käyttää retkahdusta voimavarana, mieti, mitä tunsit, kun retkahdit, miksi niin kävi, miltä tuntui fyysinen -ja psyykkinen krapula ja etenkin saitko juomisestasi sitä, mitä hait. Itselläni nää pohdinnat ovat auttaneet aika paljon, tosin olen mömmökoukussa edelleen, mutta viina on jäänyt kokonaan pois, enkä sitä enää edes kaipaa. Lääkkeetkin on vaimon takana ja annosteltuna, mikä kylläkin onnistuu vähän vaihtelevasti.
Tsemppiä sulle jatkossa ja toivottavasti saat täältä vertaistukea, mikä alkoholistille onkin paras apu. Antabus ja muu hömppä voi kantaa vähän aikaa, mutta lopullinen suunnanmuutos tapahtuu (mun mielestä) vain kovan tahdon ja vertaistuen avulla. Kirjoittele :smiley: