Muoks: Mä sensuroinki tämän, vaikka näkyyhän se tossa alempana…
Avoin kirje YLLÄPIDOLLE?
Itseasiassa tuollainen kirje sisältöineen näyttää vain kusipäiseltä vedätykseltä.
^ No ei siinä kyllä mitään vedätystä ole vaan ihan vakavamielistä asiaa jota tarkoitan edelleen… Mutta kirjotusasu kieltämättä on tosi kömpelö ja tyhmästi jäsennelty johtuen siitä, että olin ihan jumalattoman kännissä!
Sen jälkeenhän mä perustinkin ketjun jossa pohdittiin jonkin aikaa olenko alkoholisti. Sitten päädyin toteamukseen että parempi olla olematta alkoholisti, ja ryhtyä vaan suosiolla Lopettajaksi jälleen.
Mitäs VAELTAJAn rauhaan ja raittiuteeen kuuluu nykysin? : )
Niinhän se on, että pysyköön suutari lestissään.
Meitä on moneksi. Minä olen alkoholisti ja sen takia uskon, että ei kannata aloittaa välillä, että voisi taas alkaa lopettajaksi. Mutta lainatakseni eräissä piireissä käytettyä sanontaa; puhun vain itsestäni.
^ Niinhän se on.
Katsokaapa mun uutta allekirjotusta. On ainakin lopettaja -henkinen. Näkee että lopetettu on monenmoista. : )
Uusin lopetus on kyl aika tuore, muista on jo pidempi aika.
Päivämäärätkin on ihan tismalleen oikein kaikissa, paitsi tuo huumeet on vähän sinne päin… joka tapauksessa siitä on eniten aikaa.
Tota signaturee voi sit päivittää jos tulee retkahdus jostain… Hah, no ei tietenkään tuu!
Niinhän se on, että pysyköön suutari lestissään.
Meitä on moneksi. Minä olen alkoholisti ja sen takia uskon, että ei kannata aloittaa välillä, että voisi taas alkaa lopettajaksi. Mutta lainatakseni eräissä piireissä käytettyä sanontaa; puhun vain itsestäni.
^ Niinhän se on.
Katsokaapa mun uutta allekirjotusta. On ainakin lopettaja -henkinen. Näkee että lopetettu on monenmoista. : )
Uusin lopetus on kyl aika tuore, muista on jo pidempi aika.
Päivämäärätkin on ihan tismalleen oikein kaikissa, paitsi tuo huumeet on vähän sinne päin… joka tapauksessa siitä on eniten aikaa.Tota signaturee voi sit päivittää jos tulee retkahdus jostain… Hah, no ei tietenkään tuu!
Aina on oltava joku portti auki, että voi myöhemmin taas selitellä tekemisiään. Avoimuuttako sekin?, ei minusta.
Avoin kirje itselle, siitä voisi alkaa.