Pelaaminen vienyt kokoelämäni,menetin elämäni naisen olen joutunut vankilaan pelaamisen vuoksi,olen viillellyt itseäni ja miettinyt monesti itsemurhaa.en pysty taistelemaan pelaamista vastaan aina perseauki.isäni jatkanut samaa yli 30 vuotta,ja jatkaa edelleen.vanhempani myös erosivat pelaamisen takia.onko jollain joka on pelaamisen lopettamisessa onnistinut jotai vinkkiä,mitå voisin asialle tehdä koska uskon että tämä koituu vielä kohtalokseni jos ei lopu…
Viimeistään kun tulee tarpeeksi isoja vastoinkäymisiä elämään.
Vastoinkäymisiä on tuossa tarinassa kyllä jo melkoisesti ollutkin, vaikka niinhän se taitaa olla että parantuminen vaatii sen “pohjalla” käymisen. Missä kenenkin pohja menee, se on tietenkin yksilöllistä.
Oletko saanut apua ammattiauttajalta?
Kahden keskeisiä aikoja terapeutin kanssa lähes mahdoton saada sovitettua,sillä olen töissä ja ajat ovat ennen klo 16.Olen käynyt peli ryhmissä,jotka usein mielestäni menevät siihen että tietyt ihmiset jutustelevat viikon tapahtumista,eikä peliongelmaa pureat mielestänimillään tavalla.Aion kyllä menn ensiviikolla ryhmään taas.Pankki korttti ja raha liikenne siirretty äidille,kunnes ehkä toivonmukaan joskus pysyy rahat lompakossa.Mielestäni olen jo käynyt pohjalla,ainakin olo on sen mukainen.Asunto onneksi on,että huonomminkin voisi mennä.Jos joku onnistunut pelipirun selättämään kuulisin mielelläni keinoja,ja mitä se vaati,toki se on yksilöllistä,mutta motivaatio lopettamiseen on todella kova,ei elämä voi näin jatkua…
Minulla hypnoosi auttoi sen pahimman pelisumun yli. Olen pari kertaa käynyt ja haluaisin ainakin kerran vielä mennä. Siihen päälle tietenkin vakaa päätös lopettamisesta, aiheesta lukeminen, täällä kirjoittaminen ja lukeminen. Kaikki omalla osallaan ovat vaikuttaneet siihen että olen saanut pelipirun melko hiljaiseksi. Repsahduksia on tullut, mutta niistäkin on aina jotain oppinut eli tuntuu että jokaisella repsahduksella on joku pala loksahtanut paikoilleen.
Hyvä että olet täällä, Koukussa88. Tämä paikka auttaa olemaan pelaamatta. Kaikki ne oivallukset mitä saa, kun lukee tekstejä täällä ja kirjoittaa itse. Se paras ja suurin oivallus on mulla vielä hakusessa. Haluan löytää selkeän ratkaisun jolla voin olla pelaamatta vaikka monet väittääkin että sellaista ei ole olemassa. Tuntuu kuitenkin, että tarvin sellaisen, kun melkein kaikkea muuta olen jo kokeillut ja monia useastikin.