Auttakaa neitoa pulassa!?

Olen uusi täällä joten moikat kaikille!

Haluaisin kuulla teidän mielipiteen seuraavasta asiasta.
Söin viime viikon tiistaina Rivatrilia yhteensä 14mg, mitä luulette, näkyykö se huumeseulassa? Tänään olisi työpaikan sellainen. Kyseessä on kuulemma varmistettava CT-huumeseula.

en usko etta rivat katoaa elimistöstä viikossa, mutta mulla ei ole
rivoista kovinkaan paljon kokemusta, siis seuloista…
mutta joa sulla on niihin resepti niin asia on parempi sulle.
virtsaseulasta (pikaseula) ei näy eri bentsot eikä määrät jota olet ottanut
ellei sitä lähetetä esim. oikeuslääketieteelliseen varmistettavaksi…
mutta sulla on vain työpaikan seula eli ei niitä lähetetä varmistukseen, siitä voin olla 99,99% varma.
voisit vaikka sanoa että olet otanut pari päivää sitten unilääkkeeksi yhden tenoxin.
siitä ei tule todennäköisesti mitään “huume” merkintää.
kaikkea hyvää Neidolle Pulassa… toivotaan parasta !

^^Moi ja tervetuloa!
Toi varmistettava ct-seula tarkoittaa sitä, et sulta otetaan valvottu virtsanäyte josta tehdään ns. pikatesti, ja mikäli se näyttää jotain positiivista mille tahansa substansille, niin näyte lähetetään jatkotutkimuksiin labraan, jossa tehdään sit ihan tarkka testi jossa näkyy KAIKKI, eli bentsoistakin eri variaatiot ym.

Ja toi rivan näkyminen on kyl ihan siinä ja siinä, mut eiköhän joku joka enemmän bentsojen kans on ollu tekemisissä, niin tietää/vastaa sulle siitä tarkemmin. :wink:

moi Zeus

en olisi millään uskonu että työpaikan huumeseula
lähetetään jatkotutkimuksiin pelkän bentson takia.
mutta mulla ei ole omakohtaista kokemusta työpaikkaseuloista.
eikä mulla ole kokemusta työpaikoistakaan paitsi muutamia lyhyitä
työsuhteita. viimeksi olin töissä 1994 ja sen jälkeen oon ollu vaan työtön retku narkkari.
nyt oon ollu k-hoidossa melkein 9 vuotta mutta silti menee paljon vääriä bentsoja ja lyricoita.

Klonatsepaami näkyy kyllä helpostikin vielä viikon kuluttua ja jos kyseessä on varmistettava seula, niin sanoisinpa, että kannattaa tosissaan varautua siihen, että se tuon Rivatrilin paljastaa. Aikoinaan ihan perusseulassa klonatsepaami ei näkynyt benzona pienillä annoksilla(3 mg:n rajasta puhutaan, itselläni ei näkynyt n. 6 mg:n annoksillakaan, vaikka ihan säännöllisesti käytin), mutta 14 mg on jo sen verran tuhti annos, että voipi nostaa ihan perusbenzojakin. Lisäksi kait nykyisin tutkivat erikseen klonatsepaamin ja siinä seulassa viisari värähtää jo pienestäkin annoksesta.

En suosittele loruilemaan mistään Tenoxeista, koska tematsepaami ja klonatsepaami käsittääkseni metaboloituvat ihan eri aineiksi sinne kuseen, ja siinä voikin sitten olla vain enemmän selittelemistä, että miksi valehtelet jostakin Tenoxista, kun Rivatrilia olet seulan mukaan ottanut ja mitäs kaikkea sä vedätkään ja muistatko itsekään. Jos sulla, Nadja on respa niihin Rivoihin, niin eihän sulla silloin hätäpäivääkään ole, koska ei työsuhde tarkoita sitä, ettei saisi käyttää lääkitystä, eivätkä ne sentään sitä ala tutkia, että millä kerta-annoksella niitä Rivoja on vedetty. Ja vaikkei sulla respaa olisikaan, niin eiväthän ne sitä tiedä työpaikallasi, ts. onhan ihmisellä täysi oikeus käydä lääkärissä ja hakea lääkitys, eikä siitä tarvitse töissä raportoida mitään. Tietty voivat vaatia sua näyttämään respasi, jos toki en tiedä, onko työnantajalla lain mukaan lupaa tuollaisia asioita työntekijöiltä udella. Riippuu toki paljolti työstäsi, eli jos se on jotakin erityistä tarkkaavaisuutta vaativaa hommaa, niin silloin niillä lieneekin oikeus olla tarkemmin kartalla työntekijöiden lääkityksistä ja joissakin hommissa PKV-lääkkeiden käyttö ihan lääkinnällisilläkin annoksilla saattaa olla ehdoton ei. Tyyliin jokin lentokapteeni tuli mieleen.

siis tarkotushan oli siinä tenox selityksestä se kun luulin
että työpaikkaseuloja ei lähetetä tarkempiin tutkimukseen.

^ Moro röyhmies!
Joo mä tarkoitinkin ton edellisen viestini Nadjalle vaan siks, että jos hänellä on respa rivoihin, niin nou hätä, ja jos ei ole, niin valmistautuu sit kertoo totuuden.

Ja työnantajalle ei mee mitään tietoa mistä aineesta seulassa on tullu positiivinen tulos.
Se on vain lausunto jossa on mainittu “positiivinen näyte ct-huum.seula” eikä siinä eritellä, et esim. amfesta tai oppareista tms.
Ja respan voivat pyytää näytille jos on kyse sellaisesta työstä niinku Winstonkin totes, et vaatii tarkkaavaisuutta tms. tai vaik poliisin ammatissa joutuis aikalailla hyvin perustelee pkv-lääkkeiden käytön syyn…!

toivotaan neidolle pulassa kaikkea hyvää ja toivotaan että ne rivat ei näkyis enää,
mutta jos käytät niitä päivittäin tai vain muutaman kerran viikossa niin kyllä
se rivatril silloin näkyy mitä todennäköisemmin… onnea seuloihin

Kyllä tuollainen annos helposti näkyy vielä viikon päästä, jos kyseessä on sellainen testi, joka aikaisempaa paremmin havaitsee klonatsepaamin. Jos tuollainen “vanha” testi, jossa ei näy ennen kuin on useamman milligramman päiväannos, niin sitten ei näy.

Ja tietysti sillä testin tekijällä on oikeus pyytää se resepti nähtäväksi, jos seula näyttää positiivista ja henkilö vetoaa siihen, että on lääke reseptillä. Ei sitä reseptiä pakko ole näyttää, mutta sitten tuloksena on tosiaan positiivinen tulos kuten olisi mistä tahansa muustakin aineesta.