Terve kaikki, olen 56 vuotias mies ja olen mielentilani vuoksi määräaikaisella eläkkeellä. Syön lääkkeitä ja juon samalla, kaikki on hyrskyn myrskyn.
Olen itkenyt koko päivän kun avopuolisoni asettaa minulle lisää uhkavaatimuksia juomiseni suhteen. Hän pitää minua heikkona kun en voi lopettaa ryyppämistäni ja käyttää itseään esimerkkinä, miten hän AA:n avulla on voittant viinan. Hän vaatii minuakin menemään kokouksiin, mutta en voi, sillä siellä tällä miehelläni on suhde kummiinsa. Miten irvokasta mennä samaan paikkaan, jossa hän käy säännöllisesti kuksimassa oman kumminsa kanssa. Tämän hän on tunnustanut minulle ja tämä hänen uskottomuutensa Reijon kanssa on saanut minut juomaan aina vaan lisää.
Aina kun rakastettuni, joka työkseen opettaa posliinimaalausta (maalatkoon ensin oman posliininsa) menee kokouksiin tiedän tai luulen heidän siellä rakastelevan. Juon kaikki piilopulloni tuskaani ja kun puolisoni tulee kotiin olen sängyssä humalassa itkemässä kohtaloani.
En tiedä mitä tehdä, onko juotava itsensä hengiltä ja annettava jonkun vitun AA kummin varastaa oma mies. Itken nykyään joka päivä ja mietin itsetuhoisia ajatuksia, kuitenkin rakastan omaa miestäni.
Tää kuule Böfvi johtuu ihan siitä että joku pervo jaksaa vaan uudestaan ja uudestaan trollata typerillä jutuillaan kun toiset tääl on vähän enemmän tosissaan raitistumassa.
En varsinaisesti mielestäni trollaa, minulla on vain pakottava tarve kertoa erilaisia tarinoita miten asiat voisivat olla. Böff nimimerkillä kirjoitettu on kuitenkin omaa itseäni. Kaikki muu, jota ette ole vielä tunnistaneet, on fiktiota, mutta voisi olla faktaakin.
Pahoitteluni, että minulla on tällainen tarve ilmaista itseäni! Tavoitteeni on päästä käymään keskustelua itseni kanssa ja osittain se on onnistunut!
Ei hätää! Kiitos kuitenkin vastineestasi. Minulla on sen verran paksu nahka nenällä, että minulle voi antaa aina tarvittaessa turpiin verbaalisesti
Sinä Lumikulkuri todistat tai ainakin vahvistat uskoani, että me ongelman kanssa kamppailevat kuulumme näihin “Hyper Sensitive” joukkoon. Googlaa tämä ja suorita testi, itse täytin edellytykset lähes sata. Olemme liian empaattisia ja vedämme puoleemme yksilöitä, jotka haluavat kaataa oman likasankonsa meidän päälle. Lisäksi meitä lähestyy narsistiset henkilöt, jotka saavat meistä oivan työkalun omien tarpeidensa tyydyttämiseen. Ja koko ajan juomme lisää, tukehduttaaksemme omaa tuskaamme!!!