Atarax

Mua alkaa lähinnä väsyttämään ihan helvetisti jos noita otan yhdenkin, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi että saisi unta. En oo testannut mutta voisin kuvitella että alkoholin kanssa väsyttää vaan enemmän.

Unilääkkeenä useimmilla suht paska. Alkoholin kanssa en menisi ottamaan, ellei tarkoituksena ole sammua. Opioideja buustaa ihan kivasti (tosin kodeiinin, etyylimorfiinin ja tramadolin kanssa käyttäisin ennemmin Marzinea, koska tuo hydroksitsiini jossain määrin estää tarvittavaa CYP2D6-entsyymiä).

Joo,kuulemma aika paskoja ovat.Itekki joskus nuorena tuli noita sekasin otettua alkoholin kanssa,mutta ei niistä paljoa iloa ollut.Yhdellä kaverilla joskus oli noita reseptilläkin,mutta sekin sano että aika paskoja ovat.Se taisi saada noita just johkuun syyhyyn kun kutisi niin paljon ettei saannut nukutuksi.

Joo tosiaan unohtui sanoa, että tuo antabus-höpinä oli ihan paskapuhetta. Tuskin vaikuttavat enää huomenna merkittävästi.

Kerran ku kaiffojen kans ihmeteltiin noita,ni sain kuningasidean ja vetäsin nokkaan yhen.Perkele,et kirvelee aivan saatanasti.Enkä kyllä huomannu olossa mitään ihmeellistä.Siskolla toimii allergiaa ja nukkuttavat ihan sikana.Tarinan opetus:Ei nokkaan ja viihdearvo vähäinen.

Oon kerran rännittäny kolme Ataraxia… :blush:

Ei kyllä toimi ainakaan mulla kuin iho-oireisiin ja kutinaan. Tällä kemikaalitoleranssilla turha edes yrittää käyttää rauhoittavana. Joillakin kellä ei ole mitään päihdetaustaa voikin väsyttää ja rauhoittaa mutta minä jätin väliin yhden kokeilun jälkeen. Tuolla kaapissahan noita on n. 90 kpl. Taidan viedä takaisin apoon.

Anna mieluummin mulle, tarvin niitä kutinaan.