Atarax

kylläpä on meikäläisen mielipide muuttunut reilussa kolmessa vuodessa. tainnut nuina aikoina olla ollut
kovat toleranssit joka ryyneihin muihin, niin ei ihme jos kommentti ollu tuollainen ku se tuossa yllä on.

jos mulla vaikka nyt tulis nukahtamis- ja univaikeuksia eli unettomuutta niin takuu varmasti tipahtaisin
perus yölääke-kombon lisäksi jo yhdellä Ataraxilla. ja mulla ei kummoset nukahtamislääkkeet tarvii edes
olla kun todella harvoin kärsin unettomuudesta. tyyliin muru mirtazatsaa, hiukka melatoniinia ja atarax
“tipauttaa” mut jos tarvis. neuroleptejä on jokalähtöön mutta niitä käytän hyvin harvoin, enkä koskaan
säännöllisesti, kuten aikoinaan, mutta sepä siittä. melkeinpä hydroksitsiini paremmin pitää unessa kun esim tsolpideemi jota olen aikoinaan myöskin syöny vuosia.

Ataraxista voin sanoa vain, että edes koko laatta kerralla näitä nappeja ei tehoo minuun lainkaan, ei mitään vaikutuksia. Ja siinä laatassa on muistaakseni aika pirun monta näitä pillereitä.

Mulla aluksi puolikas kaksvitosesta vie tajun, viikon päästä ei edes se lääkärin määräämä 12 nappia päivässä. Tosin ei ole ollut noille respaa 8 vuoteen. Skoteissa maksaisivat noista maltaita, kun niitä sekoittaa koniin, saa “home made” Diconalia.

“ei tästä mitään viihdettä sais”

Oikeestikin hei mitä v***** oikeen sä kelaat?
Mieti mikä lääke kyseessä? ( miettisitkö )
Mieti onko järkevää ees kokeilla tuonkans päänsekottamista…

Okei joo,
olen iteki kokeillu kaikki aikoinani,
mut nyt olen sitä mieltä ja erittäin vahvasti,
et olis kannattanu kuunnella niitä silloin.

Lopeta tyhmät pillerikokeilut,
jos haluut jotain irti ni hommaa Salvia Divinorumii X20 ja imase bongista! :mrgreen:

Sori envoimuuta sanoa, olispahan sulle kokemus ainakin, jonka jälkee mietteisit,
et kannattaako?

Sori,
et burstasin tääl… :open_mouth:

No ei se heroiinia silti Dipipanoniksi muuta, lisäksi Diconalissa toinen vaikuttava aine oli syklitsiini (jota Suomesta saa ihan reseptivapaasti) eikä hydroksitsiini.