Atarax

^ No enpä tiedä, mulle aiheutti kyllä pahanlaatuista sinustakykardiaa, kun itsetuhoisesti överöin. Tosin en suorassa im-tarkoituksessa ja oli siinä muitakin nappeja, mutta kyllä Atarax ylenmäärin nautittuna aiheuttaa sydänperäisiä oireita. Kait siihen joku voikin kuolla, vaikkakin todennäköisempää on tuo yllämainittu skenaario.

Tervetuloa kerhoon, Seronilin vuoksi minäkin olen jo parin vuoden ajan pitänyt lippua vähän korkeammalla. :slight_smile:

Minulla on myös tuossa rasiallinen vanhaa Ataraxia, jolla kai saan nukkumattia kylään, kun tämä läträäminen taas vaihteeksi piisaa. :confused:

Jos mä nyt olisin niin pöljä, että yrittäisin itsemurhaa joillakin typerillä lääkkeillä, niin kyllä mäkin sen ennemmin Ataraxilla tekisin, kuin esim. benzoilla. Atarax kun aiheuttaa mulle väliin ihan normiannoksellakin(25-50 mg) rytmihäiriöitä(Rytmihäiriötaipumusta mulla tosin on ihan muutenkin), mutta se nyt on taas asia erikseen, kuinka hyvään lopputulokseen moisella pelleilyllä pääsisin :unamused: . Veikkaanpa, etten kovin hyvään :confused: . Olen joskus vetänyt Atarax-överit ihan puhtaasti kuosailutarkoituksessa :blush: , eikä siitä tullut, kuin lähinnä vitun tyhmä olo. Ylipäätään lääkeöverit eivät kannata, jos tosiaan tahtoo hengen itseltään pois. Se kun on niin helkkarinmoista arpapeliä, miten siinä käy. Ei kovinkaan varma keino saada itseään hengiltä, vaikka toki sekin monelta on onnistunut, joiltain jopa ihan vahingossa, mutta sen sijaan saattaa saada jonkin pysyvän vaurion, jonka kanssa onkin sitten vittumaista elellä.

Joo, mä tiedän, ettei benzoja/nukahtamislääkkeitä kovin helposti määräillä kaikenmaailman juopoille, jotka suoraan juopottelustaan/alkoholiongelmastaan kertovat, mutta silti Atarax on mielestäni aika huono lääke dokuputken jälkeisen unettomuuden hoitoon :unamused: . Kyllähän se monella toimii ihan hyvin nukahtamiseen/nukkumiseen, mutta kun se tosiaan saattaa pistää sydämen pompottelemaan hieman kuinka sattuu, niin eipä moinen liene kovin terveellistä alkoholivieroitusoireissa, kun pumppu voi pettää silloin ihan itsekseenkin :confused: .

Todella hienoa kuulla, että Seronil on auttanut sinuakin. Toivotan tsemppiä jatkoon myös (vaikka eihän tässä tsemppaamisesta ole kyse). Voimia!