Atarax ahdistukseen ja hermostuneisuuteen?

Onko mitää apua? Ei siis uni-eikä kutinavaivoja.Siis aamu ja päiväkäyttöön.

niinhän ne väittää että ois itel ainakin väsyttää liikaa, ja jos on tottunu benzoja syömään nii voi osottautua aika laimeeksi.

Mulle noita(kin) määrätään ahdistukseen. Tosiaan enemmän niistä on hyötyä unen saantiin. 6-10 kpl heittää 1-2h ennen sänkyyn menoa, niin unet taattu. Kallis ja huono lääke. Mulla noi on sellaisa hätävarajo. Läheskään aina ei tule haettua, vaikka respassa olis hakematta. 15€ kun saa paljon paremmat lääkkeet kadulta. Mut jos noilla pärjää, oikeilla annostuksilla, niin mikä ettei. Hyvä vaan, jos välttää bentsokoukun. Allergialääkkeitä noi kai on pääsääntöisesti. Mun yks kaveri pitää noita parhaina unilääkkeinä.

Mulla noi taas sedatoi jotenkin vittumaisella tavalla, tai siis vaan osittain, joten pelkästään noilla en saa unta eivätkä kyllä ahdistukseenkaan auttaisi.

2 x 25mg pari kertaa päiväs ei auta mitään.Auttaakohan millään määrällä?

Toki bentsoja edelleen menee.Kuulin vaan et Atarax ei koukuta.Oon koht aika solmussa nappieni kanssa.Voivoi…

Onkohan 100-200mg päivässä turhan ronski satsi.Siis ahdistukseen.

Ite nukun helposti yhdellä pitkät unet kun mulla menee vielä muitakin sedatiiveja iltasin, tai yötä vasten.
noita isompia annoksia rouskiessa (esim 3-10kpl), kandee muistaa että tolla voi olla jonkinlaisia haittavaikutuksia vakavin on takykardia ym. sydän oireilut. joudun aina ottaan ranoprinia ( propralia ) jos otan yötä vasten ton 1 ataraxin. niin kun on pulssin kanssa muutenkin ongelmia.

enemmän mä käytän tätä itse kuitenkin helpottamaan oppareista johtuvaa kutinaa, itse asiassa nuokutkin
ovat silloin eriluokkaa kun siinä on se jonkinmoinen histamiini vaikutus, jonka olis tarkotus rauhottaa.

krapulassa en henk. koht. näitä kyllä ota vahingossakaan. pulssi pomppaa sellasii sfääreihin että joutuu ottaan
pamei tai propralia. proprali on hyvä lääke.

sori kun offasin koko setin. ataraxia jos ottaa illalla katsoo vaikka tv:tä tai lukee kirjaa, nukahtaa suhteellisen
helposti jos taustalla ei kummittele muista aineista johtuvia viekkareita. noilla oli myös muistaakseni aikas
pitkä tuo puoliintumis aika, joten luulisin että 5kpl annoksella olet pökkyrässä (väsynyt) vielä aamulla herätessäkin

ei noihin kai mitään riippuvuutta tule, luulisin. aika mietoa tavaraa sinällään. allergialääke. sillälailla.

Kiitti palikka infosta.Ite tosiaan päiväl ottelen.Varsinaisii uniongelmii ei oo paitsi et herään kolmelt/neljält ja sit ylös.50mg kerral kyl jotenki rauhottaa mut ei pitkäks aikaa.

niin vähän korjausta jos aiemmasta viestistä sai joku sen kuvan, että mulla on näitä ressulla.
ei mulla ole. joskus oli, mutta sitten jätin ne ite pois kun en kokenut niitä sen arvoiseksi että kandeis
ravata niiden takia apoteekissa.

joillekki nää ei toimi ollenkaan, ahdistuksen poistoon, nää on niin tapauskohtasia juttuja, ja myös päihde-
historia vaikuttaa tapauskohtaisesti näihinkin asioihin. mutta jos kokeilisit ottaa niitä sitten vähän illemmalla,
jos kerta nukahtamis/uni onkelmia. ( onhan sulla selkeästi kun heräilet tohon aikaan !? ) ei ihme, jos heräät aamu-
yöllä kun otat ilmeisesti ataraxisi päivällä. ei ne kuitenkaan loputtomiin vaikuta.

mulla atarax käy väsyttämään, jos ei ole vahvoja refloja päällä. jos on pienet reflat, niitä ei enää jaksa ajatella
kun nukuttaa tai jopa nukahtaa.!

Voipi auttaa hieman. Mutta bentsorefloihin ei apua. A-klinikan lekurit on aina työntämässä Ataraxia tai Deprakinea joka reflaan.

Mahtaako olla yhtään sen turvallisempi lääke ku bentsot? En oo oikee löytäny tietoo.

Kyllähän bentsot ovat suht turvallisia, verattuna ennenvanhan barbituraatteihin.

viikon verran syöny nii ei enää edes väsytä, levottomuuteen auttaa hiukan mutta ahdistukseen tarvii jo benjamiineja (onneks vielä löytyy) aika kallis lääke tehoonsa nähden mutta kyllähän tota syö pahimpaan hätään ku pitää alkaa benzoi vähentelemään ettei lopu kesken…

Entäs nää sitten pirilaskuihin, uskaltaako ottaa kun sydän hakkaa jo valmiiksi? Jos ei kerran edes darraan uskalla?

Kakunkoristeita.

Kyllä itse joskus kokeilin Ataraxeja unilääkkeenä ja kyllä se aika isolla annoksella (200mg) väsytti ja ehkä auttoi uneenkin. En tosin tiedä miten muut lääkkeeni vaikutti asiaan.

Mulla auttaa allergiaan,pujoo jos sattuu oleen jossain,ni välittömästi silmät melkein muurautuu umpeen.Ataraxin ku ottaa,ni puoles tunnis häviää kaikki oireet.Muuhun ei vaikuta mitenkään.

käytin ite kilpirauhasen liikatoiminnan aikana kun en MILLÄÄ saanu nukutuks.otin 2-3 ataraxia ja 2 melatoniinia mut en aina nukkunu silti pitkii unia…kun oon parantunut liikatoiminnasta niin nyt käytän enää satunnaisesti uniongelmiin yhen tai puolikkaan.melatoniini on riittänyt hyvin unilääkkeeksi nykyisin.atarax ainaki mul aiheuttaa jo yks tabl.illal ni seuraavaks koko päiväks väsymystä,aika paljonki.puolikas ok…mut parempi on mitä harvemmin tarvii käyttää.

Atarax ei auta ahdistukseen mitään mutta väsyttää pirusti.

Hypoloc on ns. vasodilatoiva beetasalpaaja eli ei palele kädet, ei jalat. Vois kuvitella myös ettei erektio-ongelmiakaan aiheuta siten kuin esim. Propral.