Kun on olemassa sanonta “ei ole moksiskaan” niin mitä perkelettoa on olla moksis?
Miks ihmine yrittää aina vaan olla fiksumpi, vaikka koko ajan sit vaa rupee ajattelee asioita liian vaikeesti?
Miks kaiki nukkuu?
Luulis et tälläsel foorumilla olis aika yö aktiivistaki porukkaa
Itte nuokun tääl aina johonki kolmeen tai neljään asti jos kotona sattuu oleen ja mietin et kui vittumaista on et tosiaan kukaan muu ei ainakaa vietä aikaa koneella :–D
Eihän nuku!!!Yöt on liian kivaa aikaa tuhlattavaksi nukkumiseen, vaikkakin toisinaan on pakko…
nya…
Vittu melkein kaiket yöt oo näil koneilla ja sählään jotain ku ei uskalla uloskaa lähtee ku saa sakkoja jostai
Mut ilmeisesti ei kaikki olekaan niin uneliasta porukkaa
vttu…saiski unta!
Se olisi hienoa…taidampa syödä noi dormijumit ja juoda bisseä päälle niin eiköhän sieltä tuu… uni.
askarrattuva asia: MIKSI saan päivällä joskus nukuttua selvinpäin mutta illalla en sit millään…?
Unelias ei ainakaa kuulu mun vakiosanoihin.
No tosi (ei)kiva kun kaikki hävis…Olisin ollu virtuaalisosiaalisella tuulellakin.
Joo mä ainaki oon aivan kadoksissa
Siis jossain verkon ulkopuolella… Tai ehkä sisällä tai jotai…
Voikohan teestä vetää överit? Oon juonu noin 10 kupillista tässä parin tunnin aikana ja lisää vaan tekee mieli.

Voikohan teestä vetää överit? Oon juonu noin 10 kupillista tässä parin tunnin aikana ja lisää vaan tekee mieli.
Joo mun frendi kuoli ku veti Liptonii liikaa yhen illan aikana. Surullinen tapaus…
höpökukkua, sanon ma
Burjoliisa:
Joo mun frendi kuoli ku veti Liptonii liikaa yhen illan aikana. Surullinen tapaus…
Onneks mulla ei ole Liptonia. Siinä on varmaan jotain epäpuhtauksia…

avanto:Burjoliisa:
Onneks mulla ei ole Liptonia. Siinä on varmaan jotain epäpuhtauksia…
Joo…Ne teenlehdet…
paskin heitto kuukauteen
Nips, missasitte mun dikkikuvan
Toi sun oma kuvas olis pitäny laittaa tonne hauskoihin tms. kuviin
Ei toi oo ees sun kuvas, mut paskaaks siit sitten…
WAY TO GO , RALE!!!