^ Tollasten ihmisten elämä perustuu siihen, että ne häiritsevät muita ja siten lunastavat oman olemassaolonsa
merkityksen. Tällaseen johtopäätökseen olen tullut kuuden vuoden kokemuksella. Se pienen pieni vallan hippunen, joka heillä on, eikä mitään muuta elämää kuin betonissa metelöinti. Totaalista syrjäytymistä, antisosiaaliset erakot. Vertailuryhmänä minä olen vain ½-erakko, enkä mä loppujen lopuksi ja myöskään mikään ihmisrakastajakaan ole, sillä koirat on mun juttu ja ne mua ymmärtää parhaiten ja se nähtiin taas eilen puutarhakadulla, kun mua ja kultsikkaa vastaan tuli kolme labukkaa ja “juttelin” taas niiden kanssa ja koin täyden yhteisymmärryksen ilman mitään isompia spydeketeelisiä lääkityksiä…
Mutjoo, on vain kaksi vaihtoehtoa. Tappaa häiriköijä tai siedättyä ja jäädä kärsimään tai muuttaa pois.
Siinäpä olikin kolme.
Tässäkin -73 rakennetussa paskanhuokeassa betonissa on asuntopohjalinjat samat alhaalta ylös asti, tietenkin.
Normaalieläminen ei ole sitä, että homoapina “seuraa” mua vessaan ja häiritsee mua paskaamossa.
Eikä se ole sitä, että kun mä laitan vittu verhot kiinni, niin se alkaa vinguttaa keittokomerolinjan vesihanaa, josta
lähtee aivan saatanan kova ääni, kun se sitä runkkaa. Eikä normaalia ole tarkoituksellisesti herättää meikä neljä, kolme, kaks ja tunti ennen mun aamuherätystä klo 05:30 ! ja aivan joka ainoa vuorokausi kelloon katsomatta tarkoituksellista kolistelua, homoapinaista kantapääpauketta, juoksua, tavisääniin vastaamista jne. n. 2000 vuorokautta tähän asti ja muukin häiriköinti siihen päälle yms. lista on pitkä eli ei perinteinen hullu,
vaan totaalinen superskitso vailla minkäänlaisia ihmiskäytöksen perusoppeja.
Elämää ja musiikkia ja ihmisiä ja eläimiä ja rakkautta pelkäävä keissi ja syyhän on [size=200]PELKO.[/size]
Syvemmin eikyl kiinnosta, mitä tragedioita jollain on, vain rauhassa haluisin olla.
Eikä mulla perinteisiä skitsofreenikkoja vastaan ole yhtään mitään. Yksi setäni oli sellainen ja oltiin
tekemisissä paljonkin ja dokattiin ja mun pitkäaikaisin sponsorini oli ja on vieläkin skitsofreniaa poteva äijä.
Ja tiettävästi mun hermorakenteissa ei ole pahemmin häikkää.
Ja oon kestänyt täs elämäs vaikka mitä paskaa, mika ei nyt tähän kuulu.
Joten pistäkää paremmaksi, jos pystytte.Tästä toki saa hyvän uuden menestyvän kirja-aiheen, mutta vain aiheen.
Kiitos tästä kanavasta ja mahdollisuudesta purkaa tätä asiaa ja eiköhän se nyt riittäne, aihe on niin masentava.
Mikähän mun selässä hajos, kun yläosaan sattuu eli meninkö mä nyt rikki. Tää on kuin yläosan noidannuoli, cumma…