Askarruttavat asiat

^ Niimpä, oot vävy ihan oikeessa…
Molemmat paheet löytyy jokapäiväisestä arjesta, niin tupakka kuin alkoholi, eikä tuota liikuntaakaan tule liiemmin harjoitettua, mitä nyt ONNEKS tulee edes töissä kummiski jonku verran.
Toki se töissä tapahtuva liikunta (kävely, nostelu ym.) ei ole koskaan verrannollinen oikeaan vaikka ulkona tapahtuvaan liikunta harjoitukseen, mut tyhjää parempi kummiski.
Yhden työvuoron aikana tulee pelkästään kävelyä n. 6-10km vähä päivästä riippuen.

Ja ei tässä ny mitään niin radikaalia muutosta ole vielä tapahtunu vs. nuorempana, mut kyllä sitä joitain pieniä merkkejä alkaa ilmaantuu näin iän myötä.
Mut ei se haittaa kun niinhän täs kuuluukin käydä, ei tänne olla tultu ikuista elämää viettämään, vaan se on se jokaiselle varattu aika joka tääl on käytettävänä, ja kukin parhaaksi näkemällään tavalla yrittää käyttää sen annetun ajan hyödyksi… :wink:

^^, ^ Kevyttä tonni200 liikkeen viikkoreeniä tehdessäni aikaan 29 minsaa mä huomaan, että
ei ole varaa heittää yhtään yli kolmen tai neljän päivän per vekka, sillä yhtä lailla se
paitsi on tyhmää, myös palautuminen tässä hra nro neljäseiskan iässä hitaampaa…

Mä voin sanoa olevani melkein yhtä hyvässä kondiksessa, kuin 22-23 veenä,
jolloin olin aivan vjitun hyväs tikis tai siis omalla mittaristolla. Ja nyt on jussilta
2014 joka viikko ollut tää fyysinen puoli hyvässä kunnossa. Ja dynaamista liikuntaa
tuolla perkeleen ulkona 3-4 timmaa joka päivä, joten täällä ei kukaan liiku sen vertaa, hä

Väitän, että suurin osa tästä ikäryhmästä on sohvapotaattoksia ja ylipainoisia laiskimuksia,
kuten itse olin myös, sillä yhteenkin elämään voi tulla monta eri vaihetta,
ei se niin yksioikoista ole, että aina ois joku piirikunnallin mestari tai
aina siellä sipsipussien alla kasvamassa ittelleen slaardikorkoa ja

aina voi muuttaa tapojaan, mutta liikunnasta ja muusta fyysisestä harrasteesta en suostu luopumaan,
siitä saa aivan vjitun hyvät fixit ja nukkuu paremmin, jaksaa päivällä ja aatoksetkin ovat terveempiä.

Siinä vähän paatosta. Addict to feeling good - mut se ikälisä, se tulee monelle ellei kaikille
ja aina välillä näkee tyyppejä, jotka on selkeesti ikänsä harrastaneet jotain fyysistä,
onhan se vaikutelmakin aivan erilainen - jenkeistä tullut tää lihapullasyndrooma - se on liian helppoa

Kyllä se superkompensaatio toimii myös hra neljäseiskalla, eli palautumiskapasiteettia voi kehittää iästä riippumatta. Tietysti hommaa pitää miettiä pidemmälle, kuin 20 vuotta nuorempana.

Tuollaisia seiskakympin ikäisiä ukkoja on paljon asiakkainani, ja ne hoidettavat vaivat ovat hyvin pitkälti elämäntavoilla hankittuja. Ylipaino, surkea peruskunto, tupakointi, jatkuva alkoholin käyttö ja fyysinen työ, jossa toistuvat ja yksipuoliset liikeradat. Tuossa se perussetti pitkälti on. Karmeassa kondiksessa on moni alle viisikymppinen. Tuon ikäisen pitäisi kuitenkin heilua työelämässä aika tovi vielä.

Kuten sanottu, liikunta on kovaa kamaa. Itse olisin varmaan murtunut rapakuntoisena muuten huonojen elämäntapojeni alle jo aika päiviä sitten.

^ No varmasti näin on, eikä tarvii ees hieroomossa näitä havaintoja tehdä…

Yks kitaravelho ja musaliikkeen osakas-jamppa on vähän mua nuorempi ja
heillä on VIISI lasta pienestä mukulasta teiniin ja tää herra on
aivan helvetin kovasssa kunnossa, kun valmentaa
junnui salibändissä eli ei se ole kiinni esmes
siitä, että perhe ja ura ja sitä ja tätä,
vaan halusta voida paremmin…

Tuo yhtenä esimerkkinä ja joitain niitä on, mutta hyvin harva enää tässä iässä aloittaa, ellei ole perustana
jokin nuoruuden harrastus, kuten itsellä potkupallo ja ainahan sitä oli jotain kuningasjousta väännellyt.
Kotoa en oo itse saanut mitään esimerkkejä urheiluun tai muuhun vastaavaan, vain dokausvinkkejä paljolti aikanaan.

Mites näätiksen salivalmennukset nyt vai ootko persona treenaamiselle ollut ja opastanut taviksia suorituksissa ?

^Tuleehan tuota käytyä jumpalla kaikenlaisten setien ja tätien kanssa. Enemmän keski-ikäistä sakkia, kuin nuoria fitness-mimmejä tai jannuja. Onhan tuossa pieni ristiriita tietysti, kaltaiseni narkki saarnaamassa terveistä elämäntavoista :unamused:

No mitäs sillä on merkitystä mitä sä itte oot, kun joka tapauksessa neuvot asiakkaitasi terveelliseen ja parempaan suuntaan…!
Onhan meitä narkkeja moneen lähtöön, ja monessakin kohtaa jos alkais miettiä niitä ristiriitoja itsensä ja sen ko. asian suhteen, niin eipä siitä mitään tulis.
Eli mun mielestä niin kauan kun hoidat työsi niinkuin pitää, ja se siviilielämä ei vaikuta työntekoon niin sillo homma on ok.
Toki näkökantoja on niin monenlaisia ku katsojiakin, et toisilla voi olla ihan eri mielipide… But so what.!!?

^^ En mä tiedä onko se sitä. Sun siviiliharrasteet eivät ainakaan poista sitä tosiasiaa,
että liikunta on hyvästä ja oikein suoritetuilla jumppaliikkeillä on nivelhuollollisesti
aina ennaltaehkäisevää, yleiseen hyvinvointiin merkittävää vaikutusta :smiley:

Itse siedän verrattain hyvin ääniä kerrostalossa ja jos välillä, kun pinnaa muutenkin kiristää, en meinaa sietää, niin yritän ajatella, että elämää se vain on, enkä mä itsekään mikään kovin hiljainen tapaus ole, jos toki yöllistä kännimetelöintiäni olen iän myötä pyrkinyt parhaani mukaan suitsimaan :blush: . TOSIN mulla ei ole koskaan mitään täysiä melusekopäitä ollut naapureinani, joten hyvähän se tässä on huudella :unamused: . Satunnaisia yöllisiä biletyksiä en tähän laske, vaikka ne sopivaan saumaan sattuessaan unettomasta yöstäni tekisivätkin vieläkin unettomamman. Toisaalta; unettomana yönä saattaa häiritä ihan pirusti sekin, että miksi helvetissä täällä nyt on näin hiljaista :unamused: .

Niin joo, asiaan: Erään kaverini yläkerrassa asui aikoinaan pitkään tyyppi, jonka piti tuntikausia jokaikinen päivä ja myös öisin siirrellä huonekaluja ympäriinsä :open_mouth: . Tai en minä tiedä, mitä se siellä tarkalleen ottaen puuhasi, mutta tuolta se kuulosti. Todistin tätä siis itsekin monen monituista kertaa kaverilla kyläillessäni ja uskon kyllä kaverini sanaankin, koska kyseessä ei ole mikään ääniä kuuleva ja/tai pikkuasioista nipottava tapaus. No, mun ei onneksi tarvinnut siellä asua, mutta kyllä se pisti kyläillessäkin vähän häiritsemään. Ei niinkään se, että ääniä kuului, vaan se, että mikä helvetti sitä tyyppiä vaivasi :open_mouth: . Tätä kun jatkui ainakin pari vuotta ja päivästä päivään, joten kyse ei ollut siitä, että oli juuri muuttanut ja mietti vielä huonekalujen sijoittelua. Myöskään mistään pitkittyneestä rempasta ei ollut kyse ja tuskinpa tämä naapuri joka päivä uutta sohvaa ja piironkiakaan hankki, joiden kanssa sitten tuskailla, mihin nurkkaan ne työntäisi. Kai se sitten oli vain yksinkertaisesti ihan hullu :confused: .

^ Tollasten ihmisten elämä perustuu siihen, että ne häiritsevät muita ja siten lunastavat oman olemassaolonsa
merkityksen. Tällaseen johtopäätökseen olen tullut kuuden vuoden kokemuksella. Se pienen pieni vallan hippunen, joka heillä on, eikä mitään muuta elämää kuin betonissa metelöinti. Totaalista syrjäytymistä, antisosiaaliset erakot. Vertailuryhmänä minä olen vain ½-erakko, enkä mä loppujen lopuksi ja myöskään mikään ihmisrakastajakaan ole, sillä koirat on mun juttu ja ne mua ymmärtää parhaiten ja se nähtiin taas eilen puutarhakadulla, kun mua ja kultsikkaa vastaan tuli kolme labukkaa ja “juttelin” taas niiden kanssa ja koin täyden yhteisymmärryksen ilman mitään isompia spydeketeelisiä lääkityksiä…

Mutjoo, on vain kaksi vaihtoehtoa. Tappaa häiriköijä tai siedättyä ja jäädä kärsimään tai muuttaa pois.
Siinäpä olikin kolme.

Tässäkin -73 rakennetussa paskanhuokeassa betonissa on asuntopohjalinjat samat alhaalta ylös asti, tietenkin.
Normaalieläminen ei ole sitä, että homoapina “seuraa” mua vessaan ja häiritsee mua paskaamossa.
Eikä se ole sitä, että kun mä laitan vittu verhot kiinni, niin se alkaa vinguttaa keittokomerolinjan vesihanaa, josta
lähtee aivan saatanan kova ääni, kun se sitä runkkaa. Eikä normaalia ole tarkoituksellisesti herättää meikä neljä, kolme, kaks ja tunti ennen mun aamuherätystä klo 05:30 ! ja aivan joka ainoa vuorokausi kelloon katsomatta tarkoituksellista kolistelua, homoapinaista kantapääpauketta, juoksua, tavisääniin vastaamista jne. n. 2000 vuorokautta tähän asti ja muukin häiriköinti siihen päälle yms. lista on pitkä eli ei perinteinen hullu,

vaan totaalinen superskitso vailla minkäänlaisia ihmiskäytöksen perusoppeja.
Elämää ja musiikkia ja ihmisiä ja eläimiä ja rakkautta pelkäävä keissi ja syyhän on [size=200]PELKO.[/size]
Syvemmin eikyl kiinnosta, mitä tragedioita jollain on, vain rauhassa haluisin olla.

Eikä mulla perinteisiä skitsofreenikkoja vastaan ole yhtään mitään. Yksi setäni oli sellainen ja oltiin
tekemisissä paljonkin ja dokattiin ja mun pitkäaikaisin sponsorini oli ja on vieläkin skitsofreniaa poteva äijä.

Ja tiettävästi mun hermorakenteissa ei ole pahemmin häikkää.
Ja oon kestänyt täs elämäs vaikka mitä paskaa, mika ei nyt tähän kuulu.

Joten pistäkää paremmaksi, jos pystytte.Tästä toki saa hyvän uuden menestyvän kirja-aiheen, mutta vain aiheen.
Kiitos tästä kanavasta ja mahdollisuudesta purkaa tätä asiaa ja eiköhän se nyt riittäne, aihe on niin masentava.

Mikähän mun selässä hajos, kun yläosaan sattuu eli meninkö mä nyt rikki. Tää on kuin yläosan noidannuoli, cumma…

^ Juujuu, kyllä minä uskon ihan hyvällä, että yläkerrassasi asuu joku elämäntehtävähäirikkösekopää. Suuresti vain ihmettelen, mikä ihmisen saa moiseen touhuun ryhtymään :open_mouth: . Paremmin ymmärrän jopa sarjamurhaajia.

Askarruttaa, mistä nyt johtuisi outo, ei sinänsä epämiellyttävä makea maku suussa aamuisin? Mikähän tauti mulla nyt on :mrgreen: :unamused: ? Diabetes tuli toki ekana mieleen, mutta ei se sitä voi olla, koska paastosokerini ovat aina lähinnä hypoglykemiatasoa :open_mouth: , eivätkä nuo syömälläkään hirmuisesti nouse. Eikös se makea maku tule suuhun nimenomaan silloin, kun verensokerit huutavat hoosiannaa, siis yläkanttiin :confused: ? Ei mulla kyllä muutenkaan mitään perusdiabetesoireita ole, vaikka mistä näistä oireistaan taas tietää, mikä mistäkin johtuu :unamused: . No, olisin kyllä jo vainaa dokaamistyylini vuoksi, jos mulla diabetes olisi. Tai no, ei kai sekään nyt ihan heti tapa. Ei tätä kuitenkaan kovin pitkään ole jatkunut. Ehkä syyllinen on vain sähkötupakka; joko suoraan, ts. nikotiininesteet tekevät tuon ilmiön tai välillisesti, eli makuaistini on parantunut niin paljon(On muuten tehnyt sen, olen huomannut ihan selkeästi muissa yhteyksissä), että nyt maistan ihan yliherkästi kaiken mahdollisen.

No, sainpa ainakin kuumoteltavaa taas, etten ihan tylsistymään pääse :mrgreen: .

^ Aattelin varmistaa asian ja ehkä avaan aiheesta vielä muutaman ketjun ja

alan tekemään tutkimusta naapurinhullujen tiheydestä suurimmissa taajamissa ja kyhään

itse homoapinailmiöstä gradun ja väittelen dokutohtoriksi aiheesta omavalintaisilla huutelukonsepteilla.

Mietin ja askarruin just, että eipä toi Saunamajurin homma sen kummempaa ole,
pitää vaan jotain kirjoittaa ja työajat ei ole sitovia ja virka ei sisällä edes saunanlämmitystä.

Mut mihin meni Lucrezia ja vaihtuiko nimmari ?

^ Valitettavasti Lucci poistui täältä meidän keskuudesta, siis hänelle varmasti hyvä juttu, mut meille ikävämpi…
Ja ikävä nimenomaan ku hän kuului minunkin top-5 kirjoittelijoihin, niin harmi sikäli.
Hänellä oli loppuajasta Chas nimimerkki.

Mut mikäli Chas tän näet, niin kaikkea hyvää sulle ja miehelles.!! :wink:

^ Okei. Chas vaikuttaa tutulta, mutta en muista tiesinkö tätä tai tiedän nyt, mutta en tiennyt äsken muistanko, äsh

Mulla oli kerran sellanen erikoisnaapuri, joka heitteli kaljatölkkejä parvekkeelta pihalle. Sekä täysiä että tyhjiä. Mutta se naapuri olikin teini, ja nuorilla on nuorien metkut meneillään. Mopopoikia parveili välillä riiuulla sen partsin alla, kyttäsin menoa kun kävin tupakilla omallani. Harmitti, etten hakenu niitä täysiä tölkkejä itelleni, mutten uskaltanu. Ties mitä olisivat nuorisolaiset sanoneet.

Sitten tuollanen Winstonin mainitsema tavaroitten raahaaja on kanssa tuttu. Itse asiassa nykyisessä asunnossa sellainen asuu just yläpuolella, en oikein tiiä mitä siellä puuhaa mutta varsin usein raahailee kamppeitaan ympäri kämppäänsä. Jotain melko painavaa vielä, koska rytinä on melkoinen. Joku levoton sielu ehkä, sisustaa uusiksi joka toinen päivä.

Oikeastaan eniten mua sieppaa kuitenkin musatyypit. En vaan jaksaisi kuunnella kenenkään toisten musiikkivalintoja seinien läpitte, kun itse hiihtelen hiljaisuudessa tai kuuntelen korkeintaan radiota. Pahinta on herätä siihen, että jollain pärähtää joku kelloradio tai mikä lie perkele huutamaan Justin Bieberiä tai Anssi kelaa kello seitsemän aamulla. Siinä on veriteot jo lähellä.

^ Voisi olla liiankin kuumottavaa, jos täältä paljastuisi toisen naapuriksi. En tiiä, mutta maailma on ihmeellinen mesta ja hullumpaakin on tapahtunut. Saatan olla tavannut Saunan manselaiset, mutta enpä oikein usko siihen. Suurimmat tekijät karsimalla tuollaisen tapahtumiselle voi laskea vielä murtolukuina todennnäköisyyden.
Sen sentään tiedän, että yhden ihmisen koko plinkistä olen siviilissä tavannut viime vuonna pari kertaa.

Askarruttavaa onkin millasii te tyypit oisitte livenä. Esmes suuresti arvostamani Lopettamon Smokki-tohtori ei näemmä ollut videolla sellanen, kuin aprikoin, mutta enhän mä hänestä elämäntapakumppania ittelleni suunnitellutkaan, mulla on jo koira.

Nnaana ja Winstoni on ainakin fyysisesti pienenpieniä tyttäriä.
Vävy on ehkä skrode pitpulli ja oletettua henkisempi, ehkä.
en ala arvailemaan tosissani enempiä, melko joutavaa.
Ja ihmisen muut ulottuvuudet ovat tärkeämpiä, I guess.
nojaa, kai täällä joku kokoontuminen on joskus ollutkin.

^Epäilen sinun näyttävän näyttelijä Kai Lehtiseltä esittäessään Raidia. Älä kysy mistä moinen mielikuva on syntynyt :sunglasses:

Muakin on välillä askarruttanut, että millaistakohan porukka mahtais olla livenä. Vävyn horoskoopin mä arvasin kerran. :sunglasses: Winstonin meni pieleen. Seiskakymppinen, hmmm… vesimies, taikka kaksonen? Zeus vois olla jousimies. Tai kalat. Minäkään en enempää ala analysoimaan, pieleen menee varmaan, vaikka horoskoopit kuuluu harrastuksiin. :laughing:

Ulkonäöstä edelleen ajattelen, että Winstonilla on vaalean ruskea tukka luonnostaan, ei värjätyt, lyhyt hänkin ja laiha. Hiukset jonnekin puoleen selkään. Arkkisnarkkis on kuvansa tänne linkannutkin. Vävy on mun mielikuvissa joko siilitukkainen tai sit nykyajan muodin mukaan päältä pidemmät, sivulta lyhyemmät hiukset ja seiskakymppisen arveluja komppaan, että varmaan lihasmassaa on. Zeus on mun mielikuvissa symppiksen näköinen kaveri.

W:stä noin tarkka kuvaus, kun näin kerran unta, jossa hän ja Arkkis seikkailivat.

Mielenkiintoista pitääköhän mikään paikkansa. Mielenkiintoisempaa vielä olis joskus joku miitti.

^ HAH,

Kai Lehtinen, joka kehui aikanaan, että hällä on yhtä monta lasta kuin on varpaita.
Vetäs vahingossa moottorisahalla neljä varvastaan, siksi siis ontuu kuin luonnostaan.

^^ Tämä on oikeastaan helppo ja olen härkä, joka tulee toimeen parhaiten jellonaisen kanssa.
Ei ainakaan viimeksi ravun kanssa ja kaksosnaisen kanssa vaihtelevasti, jopa kohtalaisesti.

Mä olen Amerikan kymmenen dollarin setelissä, näin mulle yks kamu aikanaan sanoi Israelissa, jossa shekeleitä piti alituiseen vaihtaa, joten siinä se kuvaus on ja hyvä kuvaus onkin ja olen luonnonkiharainen vaalea uros.

En saa millään kuvia tänne, ei onnistu, tsekatkaa mut setelirahahaulla :smiley:

Taitaa mennä ne ennakkot tai luulelmat enimmäkseen pieleen kaikilla, kaikista…

Siispä kokoontuminen johonkin korkeatasoisista alepupista, niin mäkin voin siellä jopa poiketa :smiley:

Nnaana, mä oon oinas ja ulkonäöllisesti toi sun kuvaus vävystä natsaa meikäläiseen aika lähelle, hiuksia myöten, eli päältä pidemmät ja sivulta iha lyhyet… :wink: :slight_smile:

Nou, mun intuitio on tänään pielessä. Horoskooppien suhteen. :laughing: Ulkonäön arvaileminen nyt onkin silkkaa mielikuvitusta. Mutta symppiksen näköinen sä olet Zeus varmaan siltikin. :smiley: