Zeus: Mä oon vaan masentunut, en ole jaksanut juuri kun aamulla koneella pyörähtää. Aina mulla nyt jotain ongelmaa on, mutta tuntuu vaan ettei vittujakaan kiinnosta tai jaksa hoitaa omia asioitaan. Pitäis soitella ympäriinsä, et minne lie vittuun on mennyt yks mun lähete ym. mukavaa. Sehän se kiinnostaa kun kilo paskaa. Mies on flunssassa, mut ei pahassa.
Mä yritän myös tiputtaa vähän rauhottavien päiväannoksia omaehtoisesti, eikä ole helppoa ei. Mut honey, täällä ollaan ja eiköhän tässä loppuviikkoa kohti mieli vähän parane. <3 Jotenkin nää alkuviikot on kuivia, vaikka ei edes ole työelämässä.
Neuro: Kissoilla ja koirilla tuo lienee vähän eria asia. Sikäli kun sisäpoikakissojen ei kuulu merkkailla ympäriinsä. Suomessa eläinlääkärit muutenkin noudattaa niitä ikä"ehtoja". Meillä nuo taivaalliset kissat leikattiin vasta joskus 3-5 v. välillä, kun eivät koskaan mihinkään kuseskelleet tai haisseet muutenkaan. Eläinlääkäri vaan sanoi jonkun toimenpiteen yhteydessä, että napaistaanko pallit pois. Mä olin että: “Ei”, mutta suostuin sitten. Ei ne miksikään muuttunut. Paitsi toinen kissa alkoi laulamaan enemmän, siis ihan oikeasti, sellaisella “korkealla lintumaisella äänellä”. Sitä jatkui siten loppuelämän.
En muista minkä ikäisenä nää 2 kaks kissaa on leikattu, mutta ihan kelvollisen ikäisinä poikamiehinä. Eikä se ainakaan täällä matsausta muuta mihinkään. Kyllä nuorempi vaan aina yrittää tota vanhempaa haastaa ja viedä sen asemaa. Ensin kiusaa ja sitten juoksee lopulta sohvan taakse piiloon, jonne toi isompi jamppa ei mahdu, kun se lopulta suuttuu ja antaa isän kädestä. Uroskissoilla on voimakkaasti se “tulojärjestys” ainakin meillä, mikä näyttää kuka on kovempi jätkä.
Useimmiten toi on leikkiä, keväällä ne ottaa verrattain kovemmin yhteen. Silti ne joka päivä nukkuu vierekkäin. Ihme meininkiä.
Nnaana: Mä en osaa sanoa, mutta mulla tollasta on ilmennyt usein silloin, kun on tatti otsassa. Tai kun on aggressiivisempi kausi. Nyt mä olen ollut jotenkin lauhkeampi ja tuntuu, että ikä alkaa pehmentää mua vuosi vuodelta enemmän. Että mä olen enemmän herkkä, kuin vihainen. Toki tuokin vaihtelee olosuhteista, tapahtumista, kk kierrosta ja kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Kai mä olen silti pehmeämmäksi noin yleisesti muttumassa, kuten mieskin.