Askarruttavat asiat

Tää kyttäjuttu on niin huvittavaa (surullistakin) luettavaa… Te vainoilette! Eiköhän ne rekisteröitymättömät oo vaan kamasta kiinnostuneita ihmisiä, jotka ei “uskalla” nousta näin kovaan seuraan :smiley: Meistäkin suurin osa on varmaan ensin seurannut palstaa nimettömänä jonkin aikaa ennen liittymistä. Varmaan moni nuista seuraajista on niitä nuoria vinkkien etsijöitä, ja siksikin pitää muistaa pitää keskustelu aisoissa. Teinien sarkasmintaju on usein puhdas nolla.

Ammu sukusi :bulb: Pääset intin lisäksi siitäkin eroon.

Miks ruton tekstit on aina muokattu 10 kertaa?

Rutto leviää :question:

Samaa oon miettinyt.

askarruttaa se että olen tässä 4 vuotta vedelly douppii lähinnä pilvee ja alkojolii ja jeiskaa joskus. niin nyt haluan vaan lopettaa kaiken vaikka ennen ihannoisin niin vitusti jotai vitun vetämist eikä tee tippaakan mieli muuta ku pilvee ja siitäkin kaks viikkoo ollu ilman. JES lopetan kaiken eipä kyl mä pystyn siihen :laughing: Sori jos tuli ihmeellist tekstiä.

…se teksti lukee sen sigussa

onko kellää muul ollu sossun kans sellasii ongelmii et toimeentulotuki tulee aina myöhässä? ite en oo kertaakaa saanu ensimmäinen päivä vaa aina menee ainaki joku reilu viikko vaik liput ja laput käyny tiputtamas hhyvis ajoin

kokeile joskus kirjottaa niihi hakemuksii et Kiireellinen… mull ainaki toimii eikä tarvi soitella rahojen perää et mis viipyy . . . .

Mitä naisissa tapahtuu menkkojen aikana? Jotkut yksilöt muuttuvat ihan käsittämättömän rasittaviksi ja tunteet heiluu miten sattuu. Joutuu ymmärtämään ihan tosissaan.

Hormonit ottavat naisen haltuunsa kuin riivaaja. :smiling_imp: Ei mutta totta, naisena itekin oon miettinyt ihan samaa. Se on perseestä. On kuin oma persoona hukkuis täysin niihin naurettaviin puuskiin. Mulla tosin nuo mielialanvaihtelut tulee 2 viikkoo ennen menkkoja, ja pahenee välillä, ja sitten ku menkat alkaa niin mieli palaa normaaliksi. Noi on aika yksilöllisiä juttuja.

Voin vaan kuvitella millasta miesparkojen on yrittää ymmärtää naista, kun miesten hormonientuotanto on kohtuullisen tasaista koko ajan.

Samaiset mielialanvaihtelut on saanut mut ajattelemaan entistä enemmän sitä, miten kaikki pohjautuu loppujen lopuksi kemiaan. Kaikki tunteet ja havainnot tapahtuu kemiallisten aineiden välittämänä (ja värittämänä). Toinen asia mikä mut on saanut miettimään kokemusten kemiallista perustaa, on yllätys yllätys kama. :smiley:

Pakko hehkuttaa omaa soskumuijaa tähän. Se on ihan hillittömän mukava ihminen ja ymmärtää/kyselee henk.koht. asioita. Pääsin hänen ansiostaan aikanaan nopeasti katkolle ym. Sama tyyppi on monella mun frendillä ja se soittelee ihan vaan kuulumisia ja kuullakseen, että miten menee. Tämä soskumuija on kylläkin ehkä n.30v. Että vaikuttaisko ikä siihenkin…? Mutta hoitaa raha-asiat ja muut aivan loistavasti. Propsit hänelle :smiley:

Taas askarruttaa sellainen, että onkohan täällä muita jotka ovat jääneet suitsukkeisiin koukkuun? Mulla palaa kaikkia erituoksuisia suitsukkeita varmaan parisenkymmentä/pvä… Ja vielä kun polttaa röökiä sisällä kotona, niin suitsut peittävät sen hajun niin mukavasti pois.
Että tällaista taas tällä kertaa. Peace & Out ! :wink:

Ei siin kerkee hankkii koukkuu ku vetää sata telarii viikos… näin meillä.

Oon juonnu siks päkin nii en kai mä kuole jos vedän abalgin 150mg? Vai onks kuinka vaarallista?

Älä vedä. Tohon on niin moni henkensä heittäny, että paras ottaa varman päälle ja syödä vasta täysin selvänä.

Varmaan aika yksilöllistä ja paha sanoo mitään neuvoa antavaa tohon…

Ite en varmaan kuolis kun tavallaan tommosta on tullut tehtyä, mutta olet ihan eri juttu…

edit: ja ei todellakaan suositeltavaa syödä alkon päälle dekstropropoksifeenia… että anna olla vaan ja syö mielummin kun et oo alkon vaikutuksen alainen.

Vittuun tommoset kun ei koskaan tiedä millon henki lähtee ja mitään erikoista ei saa edes irti.

Se askarruttaa, että vasta pari päivää sitten hehkutin “Positiivista tänään”-ketjussa että olen ollut pari viikkoa selvinpäin ja elämä hymyilee.

Nyt olen jälleen palannut takaisin masennuslääkkeiden ihmeelliseen zombimaailmaan kossupullon kera. :confused: :smiling_imp:

kyl lähtee, mutta ei todellakaan kannata kombotella minkään aineen kanssa. enkä suosittele muutenkaan käytettävän, helvetin myrkyllistähän toi dekstropropoksifeeni on isoilla annoksilla itekseenkin… parempi tietää mitä tekee aika tarkasti.