Viitsisikö sitä tilata laillisia tuotteita smartshopista omaan osoitteeseensa. Ja niitä Yopon siemeniä, koska laillisuusstatus taitaa olla vähän epäselvä.
Ja viemärille et vitun mielenkiintosta lukee kuin monta norppaa joku laskee kiertoon ect.Paljon kivempiä on tollaiset jutskat.Aatteles jos täst tuliskin pelkästään senssipalsta mihis sitten menisit?
Moikka Holly, oon ihan kunnossa, mutta vain hieman järkyttynyt. Näin sen tytön eilen, ihan kuin ajattelinkin… mutta sekoilin humalaspäissäni ja muistikin vähän meni. Aamulla kertoi kaveri kauhutarinat miten olin perseillyt. Mutta sitten olin kahvilla tytön kanssa ja se kertoi etten ollut oikeasti edes pahasti sekoillut, laulanut pinkfloydia vain… Ehkäpä on yhä tsäänssiä, ehkä ei. Tälleen mä vaan jahkailen.
Mutta oli kyllä huippukivaa Holly nähdä livenä ja olla hänen kanssaan baarikapakassa! Fiksu ja viehättävä ja eläväinen tapaus oli hän, kuten arvasinkin… olisi hauskaa ollut pidempäänkin ryypiskellä ja asioista puhua.Join monia oluita ja menin humalaan. Ensi kerralla tarjoan sitten minä juomat!