Ärsyttäviä sanoja

kuis panee
SAPUSKA (sori vaan mutta ihan hirvee sana mun mielesta :smiley:)
varkit
kuhina
yhteiskunnan pohjasakka
vaihtoehtonuoriso
insesti (tulee mieleen joku hyonteinen)
hiustuppo
yokkaily
klurnuttaa

[size=150]s i i s t i i[/size]

tulee mieleen joku psykoanaliittinen merkitys :open_mouth:

ei mikään sana

lintukoto.net/tutkimukset/ga … astaus=970

kuntavaalit

miksei se voi olla kunnallisvaalit

[size=75]?[/size] ? [size=150]?[/size] [size=200]?[/size] [size=150]?[/size] ? [size=75]?[/size]

ärsyttävin sana on VIRANOMAISET
minua ärsyttää :exclamation:

öö, nehän on kunnallisvaalit.
ikinä kuullu et ketään puhuis kuntavaaleista…
kuntavaalit. mitkä vitun kuntavaalit.
kamala sana on kyllä. ei taivu suuhun…

rakastella.

musta sekin oli aika karseen kuulosta, kun mä
olin yksin diskoteekissa ja joku noin 1000-vuotias
noin 8 promillen kännissä oleva mies tuli pöydän
viereen ja kävi suoraan asiaan sanomalla:

a n n a p * l l u u

sit se vielä jäi huutamaan sitä mun perään, kun mä häivyin

se oli ärsyttävää

kuinka tuo pitää sanoa ettei arsytä :sunglasses:

‘mitä sä vineet?’, nolla pile viisi’ (0,5), ‘daa’, ‘kilahtaa’, ‘akuutit vedot’. ‘fydyy’(=fyrkkaa)… niitä on monia, mut nyt ei tule mieleen enempää.

colt hehe samoilla linjoilla. “mitä sä vineet, älä hei VINEE!” aaargh phyi phyi.
Väkisin väännetyt slangisanat lauseisiin tarkoituksena pönkittää omaa egoa… ärsyttävää :slight_smile: Eikä suomalaisten varhaisnuortenkaan (varsinkaan pissisten :sunglasses: ) kielenkäyttö juuri korvia hivele.

varmaan riippuu vähän siitä, että mitä kyseisen sanan käytöllä haetaan…
minä voin esimerkiksi harrastaa seksiä, nussia, naida, tms.
…mutta yleensä lähinnä ‘kompastun’. :wink:

“mitä vittua paniks sä sitä taas!!!” “…kompastuin…”

Ädl, ädl! Kyllä ne vaan on nykyään kuntavaalit. Tosin molempia versioita voi käyttää.

Mutta “elämä on” ärsyttää ihan vitusti. Ja jotkut sanonnat, kuten “pitää koputtaa puuta”.

Niin ja raivostuttaa kaikki teinilyhenteet & vierasperäiset kirjaimet siellä mihin ne ei kuulu (mix, lähex, waik). Ja lisää paskoja sanontoja: “tykkää kuin hullu puurosta”. Ultimaattisesti pahin, joka saa mut suunnattomaan raivoon, on “SVENGAA KUIN HIRVI”. Ei tällaista, eiih! :open_mouth:

Huvittavista sanonnoista tulee mieleen vanha suomalainen sananlasku muistaakseni 1800-luvulta: “Heikki meni metsään, heitti paskan seinään. Heikki tuli heinästä, söi paskan seinästä”. Siinä vasta on tyyliä!

LOL on ärsyttävin, todellla ärsyttävää jos jotkut käyttää puhuessaan! :angry:

Muita ärsyttäviä on cs-keskustelu ja ihmiset jotka käyttää jatkuvasti irc-lyhenteitä puheessaan.

Toisinaan stadin slangi on hyvin huvittavaa ja muutenkin helsinkiläisten puhetyyli. Sit kans jyväskyläläiset, ne puhuu suunnilleen kaikki oudosti kirjakieltä ja kuulostavat aina “mukavilta”, mikä aiheuttaa vainiksia. Mut noi ei nyt mitenkään ärsytä.

En ymmärrä mitä vikaa sanoissa “budi, kukka, blaadaus ym.” on(?) Mulle niistä tulee mieleen heti iloisia asioita. :wink:

Kerran aloin rankassa krapulassa ja todella väsyneenä miettimään sanaa “vihreä”. Se kuulosti jotenkin uskomattoman oudolta.

• töötit
  • skede
  • kiksu
  • polkka
  • koni, kola, hatsi ym. huumeitten lempinimet
  • teemut, rivat ym. lääkkeen lempinimet
  • hiisata
  • peelo
  • lol
  • muahaha (<— voi !!@%¤#&(&¤&%#%"¤#% PERKELE!! mulla hajoo pää)
  • lmao
  • ihq
  • teinix
  • uber
  • hc
  • kombotus
  • hardis
  • winukka
  • kovo
  • waretus
  • elite (1337) <— siis voi saatana!

aargh, tulee oikein vihaiseksi kun näitä kirjottelee. Lista jatkuu loputtomiin… ja olen varmasti itsekin käyttänyt näitä sanoja :E

Peelo. :imp:

Kyllä se on ihan vain lamer tai laama.

ei mua niinkään sanat ärsytä vaan tapa, miten jotkut ihmisryhmät ne lausuvat… esim. pissikset tai wannabe-true-helsinkiläiset toooodellla leveeeeeelllä aksentilla, nenään ääntämisellä ja sihinä-ässällä… argh :imp: