Ärsyttäviä sanoja

stydi, BUDI, blossit. onko se suomenkieli niin kamalan hankalaa? yleensä räkänokat, jotka brassailee ja pitää polttelua jotenkin niin coolina. Oikea salaseura, vuu

Ei mun mielestä budi sana oo mitenkään väärä tai vammainen. Mutta blossit… Nyt ei muistu mieleen kyllä tyhmiä sanoja. Päässä juoksee vaan 100 muuta asiaa.

mun mielestä budi on kans ihan ookoo.
hih, me ite puhutaan kans toisinaan blosseista, mutta se lähti lähinnä siitä jussi ahde läpästä ‘blossii stödee’ ja myyrä sarjakuvasta tietenkin, ‘leikki leikkinä, poltetaanko blossit?’ :slight_smile: blossi, vitun blossi… huhhuh.

mutta kaikista kauhein maailman “sanonta” on ‘pyörii ku puolukka pillussa’ -siis mitä?! ei mitään järkee!

mielestäni kaikkein kauheimmat sanat ovat suomenkieliset kirosanat: vittu perkele, yms… kuulostaa hölmöltä kun ihminen kiroilee, yrittäen saada lisäpontta sanoillensa jotka muuten ovat niin tyhjiä.
mä en ymmärrä miks se vittu pitää työntää joka paikkaan?
tällä mielipiteellä tieten saan teidän vihat niskoilleni, kun moni tässäkin topicissa viljelee kirosanoja.

Tuollaista en ole kuullutkaan! :open_mouth: Mutta menee kyllä järkkyjen lauseiden listoille mukaan sekin.

olet siis säästynyt paljolta… :slight_smile:

kato ku on nii vitun teiniXXX nii on pakko kiroilla kokoajan… :wink:
mä viljelen kirosanoja vaan siks ku ne on syöpyny mun tajuntaani angstiteiniXXX ajoilta. en voi lopettaa vaikka miten yrittäisin. se on kamalaa.

ei niitä tarttiskaan tunkee joka paikkaan, mut esim mun kielenkäyttöön ne on vaan syöpyny, no can do.
etkä ainakaan mun vihoja saa niskoilles, koska en itsekkään niistä oikeesti erityisemmin pidä, mut mun on vähän paha siitä mitään sanoo…
VITTU!
:wink:

kenkä = sportspygel.
(lausutaan siis tietenkin sporrrtspyyygel)

Tuskin sanoisit “Kuka sinä löit?” kun oikeasti haluaisit kysyä että “Ketä sinä löit?” Ei niitä vain voi käyttää toistensa paikalla. :open_mouth:

Joo. Vihasin tota jo ennen ku tiesin mistä se tulee. En ollut katsellut TV:tä n. puoleen vuoteen ja sit alkaa kuulee tollast jotai ihme “Elämä on.” *rghhh.

lähinnä:
ketä se oli? ketä soitti? ketä lähtee mun kanssa…? ketä sitä ketä tätä, se on hirveetä! ei objekti nyt vaan voi olla subjekti.
mutta se kekä on oikeesti viä kamalampaa. kun oltiin pieniä, yks tamperelainen kaveripoika sai aika usein osumaa ku kysy just esim kekä soitti. ei voi kestää!

Joo toi “elämä on” on kyl ärrrsyttävä. Kun jotkut nuoret ja vanhatkin ihmiset kattelee jotain tuotteita mitä halutaan ostaa ja onpa se sitten helppoa lohkasta jonkin kalliin tuotteen kohdalla noin…

Siis ei vittu, mainonta pitäis kieltää, sillä itsenäisellä ajattelulla huomaa
sen olevan sarja kokeiluita miten ihmisten mieli reagoi eri ärsykkeisiin. Luodaan mielikuvia asioista. Mielikuvia luomalla voidaan mainostaa tai informoida melkein mikä asia tahansa siinä valossa missä se halutaan näyttää, eli siis todellista massamanipulaatiota.

“Aikuisten oikeesti” on myös ärsyttävä.

tai sitte tää thank god jo ohimennyt

[size=142]syökää kanaa![/size]

-villitys.

jumalauta!!! niinku sillon sanoin, että ‘vittu jos toi sika olis elossa niin se olis jo kuollu!!!’

Hahha :mrgreen: Tämä kutkutti vähän väliä minunkin hermonystyröitä.

Etenkin minulle, joka ei tiedä, mitä se tarkoittaa. Tai siis olen käsittänyt sen juuri käänteisellä tavalla. :unamused:

Kusetetaan vanhemmille, että mennään tekemään jotain. Ja se on siis se aikuisten oikeesti. Sitten oikeesti mennään tekemään jotain kiellettyä. Juuri ne teiniaikojen “leffa-illat” on paras esimerkki minun mielestäni minun käsittämästäni aikuisten oikeasta. :unamused:

Aikuisten oikeesti on kyllä aika ällöttävä. Tai muutenkin, jos joku jankuttaa, että “Ihan OIKEESTI!” :unamused: Joo joo, niin niin.

Elämä on:ista tulee nykyisin mieleen jostain syystä se kauhea Crazy Frog. Voiko maailmassa ärsyttävämpää olla, kuin se sammakko? Epäilen suuresti. :imp: Tekisi joskus mieli heittää koko telkkari pois. Se nostaa vaan v*tutuskäyrää (<-ja tuokin on ärsyttävä sana :angry: ).

Joskus kuuli hiukan joka puolelta (etenkin teini-ikäisen sukulaistytön suusta) sanaa kismailu. Hyi! :open_mouth:

Nykyään tuon kismailun on korvannut “lumpata”. Ei ole yhtään kauniimpi sana sekään.

^ No tuo vasta hirveä on :open_mouth: :laughing: Onneksi olen säästynyt kuulemasta.

HYYYIIII.

kismailu! hyi helvetti!

bailut
ripuli
“sahan oot pihalla ku tampppppoonin naru!”
nojoo!!! (semmosella teininena-aanella)
tupakansytytin (voisko vaikeemmin sanoo :smiley:)-> stenkku
tupakasta muunnelmia: robo (o+pilkut), rossa (pilkuilla aina vaan), syopakaaryle (hyi helvetti)
WiDdU
“ahmia kirjoja” RRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
“unta kaalilaatikkoon!” aaaaaaaaRGGHHH
“huumeiden vastainen taistelu”