Ärsyttäviä sanoja

[edit]

tampereella sanoo ketä
tai kekä.
kamalaa on.

saatan selittää myös ihme juttuja, enkä edes tiedä sitä silti.

Sairausloma.

Enpä keksi just tähän hätään mittään tyhmiä sanoja, mut mun mielest kommentti ookoo@(dot)poo, on helvetin hyvin keksitty :smiley: :smiley: :smiley: :laughing: :laughing:

Salarakas

Kukahan perkele senkin on keksinyt ja nyt sitä viljellään joka paikassa :angry:

Tässä kohdassa aloin nauraa. :mrgreen:

Ärsyttäviä sanoja on kaikki, kun niitä tarpeeksi hoetaan. Suomenkielen kaunein sana on mielestäni sipuli. :unamused:

kyl!
‘mitä yhteistä on tele finlandilla ja salarakkaalla? -molemmat antaa tasan kaikille’ …? mikä pointti tässäkin nyt on? mä oon parinki ihmisen ‘salarakas’ enkä silti anna tasan kaikille… kyllä mullakin nyt joku roti on. (joskus ainaki… :wink: )
mikä vitun salarakas? ei mitään järkee!

Sana ‘frendi’ saa vereni kiehumaan. Kuten myös sana ‘bailata’. Ja ‘bestis’. Näitä en muissa yhteyksissä käytä koskaan.

esimerkkejä sanoista mitkä saa mun hännän pörhölle:

~kaa~ mikä vitun kaa? mun kaa, sun kaa, kenen kaa… ei se oo mikään kaa! ‘kans’ kelpaa viä. kaa on lintu niinku on pyykin. kaa, pyy, kaa…

~apari~ eiiih! tää kuuluu jo sanattomien sanojen kirjaan (inside)

~lol, peelo, ihku etc propellihattuilmaukset~ ei mitään jakoo…

~moido/heido~ argh.

~pppiri~ miljoonalla peellä. vaikkakin koko piri-sana on maailman läävin. silti itsekkin sitä käytän, mikä kyllä aina toisinaan ällöttää suuresti. en ymmärrä miksi.

~kuukautiset~ myös sanattomien sanojen kirjaan…

~‘elämä on’~ tappakaa itsenne.

…näitähän on ihan vitusti jos tarkkoja ollaan… jatkan listaa kun vaan jaksan.

pääsee munkin listaan.
mutta mitä pitempää jaksaa hilluu, sitä varmemmin saa pil…
nojoo.

Raksu/raxu sekä räkä! :imp:

Yks karseimpia suomen kielen verbejä:

ovuloida

Sitten sinua täytyy ärsyttää myös sana, onanoida?

piti just laittaa tohon et mua ärsyttää enemmän onanoida!
kamala sana.

oon siitä muuten joskus aikasemmin johkiin topicciin märisstyki, että “vaikka runkatkaa, älkää pliis onanoiko!” :wink:

Mun mielestä ihan letkee sana :slight_smile:

“Varttokaapas hetki, käväsen onanoimassa”

Mulle tulee joskus onanoinnista huono onatunto…

miksei voi vaan sanoo, et venaa vartti, käyn runkkaamassa? tai kädellä, tai missä vaan… argh.

Onanointi menee yli minunkin hilseeni. Ärsyttävä sanonta muuten tuokin. “Menee yli hilseen.” Vitut mulla ole hilsettä. :open_mouth: :laughing:

Sana mikä sana, anyway.