Eikös äläri ole älyämpäri, tämä kaikkien hampuusien tuntema äkäinen polttoväline?
Änäristä ei ole mitään hajua…
änäri on kai nhl…ainakin kun ne sitä netissä pelaa…jollain pleikkarilla vai millä v…a se oli
^^/^ Okei. Kiitos tiedoistanne SoiKannel ja foo. Enpä mä noilla tiedoilla kyllä niin hirveästi mitään taida tehdä, kun kannabis ei pahemmin kiinnosta ja NHL kiinnostaa vielä vähemmän. Tieto on valtaa, niinhän sitä sanotaan. Liekö tuo pidä paikkaansa tässä tapauksessa
.
Lillua
Tunneäly.
Kunnon ysäri-kyökkipsykologiaa.
Huoliteltu.
Tuo kuulostaa joltakin ihan muulta, kuin mitä sen pitäisi tarkoittaa. Mä olen täällä erittäin hyvin huoliteltu isännän vanhassa, liian isossa t-paidassa ja hikisissä verkkareissani, tukka sekaisin(siis kirjaimellisesti). Huolet painavat kovasti päälle, vaikkei mulla edes pitäisi mitään kovin suuria huolia olla
.
…
^Itseäni taas ärsyttää juuri ne, ei se itse sana. Toisaalta laittaahan sen sanan kuullessa ärsyttämään.
…
^ JUST toi fakin huikee ja nimenomaan joka paikassa, myös tämän iltaisen pelin jälkeen…
ja ensi viikolla alkavien jääkendon alkusarjojen aikana ja pudotuspelivaiheessa ja mitalipeleissä ja
kaikessa ja joka elämän alueella kaikki on sitä huikeeta, kun ei vittu ole !!
En tarjoa tilalle mitään, mut sanotaan vaan vaikka että olipa hienoa tai että joo kiva juttu. se riittää[size=200].[/size]
ja kun ne ei [size=150]ENÄÄ[/size] riitä, niin sitten täytyy varmaan alkaa itse viljelemään niitä huikeita joka toises sanas.
Mä en ENÄÄ kestä, jos vielä kerrankin kuulen(Tai ei kai sitä yleensä niinkään kuule, luettua tulee enemmän
) ENÄÄN
.
…
^^ [size=200]ENÄÄN[/size] on puhdas suomen kielen perseraiskaus kirkkaassa päivänvalossa ja kirjoitetun tekstin
pyhä häväistys ja sanoinkuvaamattoman väärä sana eikä sitä saa edes enää kitkettyä pois aktiivisilta
epäsanan käyttäjiltä… heillä onkin muodostunut enääniin jokin syvä, intohimoinen ja fetissinomainen suhde ja
jo varhaislapsuudessa tähän mainittuun kirjalliseen epämuodostelmaan ehkäpä freudilainen rakkausaddiktio.
well, we don´t know - and I don´t fucking care.
ja tietysti englannin kielen tunkeminen finskilänvitsin sekaan on fakin ärsyttävää shittiä ja teen sitä aina, määän…
Vähäks helmee. Toi ärsytti mua heti kun se joskus 100 vuotta sitten lanseerattiin. En kyllä usko että kukaan käyttää tollasta paskasanontaa enää. Itse en suostunut käyttämään koskaan. Voi olla että olen tän jo tänne tirauttanut, mutta vitun ärsyttävä se on, joten toisto ei liene pahitteeksi.
…
^Kyllä täällä kehäkolmosen ulkopuolellakin tuota ehkä 10 vuotta sitten kuuli. Meillä päin oli myös väännös helmeilevää. Esim. “kui vitun helmeilevää”
Toivon todella, ettei tuollaista kukaan enää käytä. Ja juu, jotain hienoahan sillä on tarkoitus kuvailla.
…
“Tämä on sinun parhaaksesi” SILLEE AIJAA NIINKÖ!!! Tyyliin kontekstissa seulat ja korvaushoito… KYLLÄ KAIT MÄ TIEDÄN ETTÄ KOOHOO JA SITÄ MYÖDEN SEULAT ON MULLE TARKOTETTU VAIN HYVÄLLÄ, HELVETTI!!! ![]()
Ja toi ENÄÄN. On välitön silmäraiskaus, kun näkee jonkun kirjoittavan niin…
^Mut entäs jos kääntäs ton merkitykseltään päinvastaseksi, niinku toi mun eho(s)tus oli: "v*ttu ku helmee, tana
" “Helmetä”, uusi suomen kielen verbi
. “Helvetti ku mettää män taas kaek”. Sitä ku riittävän kauan käytetään, niin kohta Suomen kielitoimisto hyväksyy tämän, edes puhekieliseks suomen kielen sanaksi uudenuutukaisessa merkityksessään! Tai ei ehkä ihan hetikohta
.
Ja Lucrezia ei koskaan?
En hyväksy sitä sanaa ikinä. Paskaa asiaa kuvaamaan se tosin olisi hyvä sana. Mut mä heitän ihan vaan Stubukka tyyliin “Vittu mitä paskaa”. ![]()
Terde
.
Tarkoittanee siis terassia ja on kyllä täysin Junttimaisinta, mitä tiedän -ketjun matskua. Jos vielä kuulen jonkun perkeleen juntin tuota sanaa käyttävän, saatan riehaantua jopa vaaralliseksi
.